Archief - Saint Seiya: Sanctuary Battle

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kimme1975

Legacy Member
Zijn er hier trouwens al reviews van verschenen in Japan waar het spel al een tijdje geleden verschenen is?

NowItsMyTurn

Legacy Member
InimicaL` zei:
Alé, het ziet er nog cava uit :)

Ja hoor! Battle system zoals Bayonetta is nooit slecht.

Hopelijk komt het nu uit op 16 maart, want ze hebben al een paar keer de releasdatum verplaatst...

mvg.

NowItsMyTurn

Legacy Member
M-Boy zei:
nog niet gezien.

Gisteren gekocht.
Is uitgekomen op de datum van de release en dus niet nog eens verplaatst.

Eerste indruk van de game: ik denk dat dit spel nogal repetitief zal worden na een bepaalde tijd.
Boss- battles met gold saints zijn nogal moeilijk... Ik geraak nog niet over Aldebaran (Taurus) op normal. Je moet blijkbaar goed de tips lezen die worden getoond op het scherm door o.a. Marine of Shina om een gold saint te verslaan.

Het spel volgt de verhaallijn van de tv- serie.

mvg.

kimme1975

Legacy Member
NowItsMyTurn zei:
Gisteren gekocht.
Is uitgekomen op de datum van de release en dus niet nog eens verplaatst.

Eerste indruk van de game: ik denk dat dit spel nogal repetitief zal worden na een bepaalde tijd.
Boss- battles met gold saints zijn nogal moeilijk... Ik geraak nog niet over Aldebaran (Taurus) op normal. Je moet blijkbaar goed de tips lezen die worden getoond op het scherm door o.a. Marine of Shina om een gold saint te verslaan.

Het spel volgt de verhaallijn van de tv- serie.

mvg.

En al de moeite om te kopen volgens jou (ik ben een hack & slash-fan) of beter wachten tot het goedkoper in budgetbak ligt??

NowItsMyTurn

Legacy Member
kimme1975 zei:
En al de moeite om te kopen volgens jou (ik ben een hack & slash-fan) of beter wachten tot het goedkoper in budgetbak ligt??

Ik snap niet volledig uw zin.

In elk geval, als je een hack- and slash fan bent en Saint Seiya kent van de tekenfilms dan moest je al lang dit spel gekocht hebben!

Ken je het niet, dan ben je beter weg met Bayonetta of Ninja Gaiden want dat is beter van fight- engine.

mvg.

kimme1975

Legacy Member
NowItsMyTurn zei:
Ik snap niet volledig uw zin.

In elk geval, als je een hack- and slash fan bent en Saint Seiya kent van de tekenfilms dan moest je al lang dit spel gekocht hebben!

Ken je het niet, dan ben je beter weg met Bayonetta of Ninja Gaiden want dat is beter van fight- engine.

mvg.


Wat begrijp je dan niet aan mijn zin? Ik ken de serie niet maar sta wel open om ze te leren kennen :D

Xavve

Legacy Member
NowItsMyTurn zei:
Gisteren gekocht.
Is uitgekomen op de datum van de release en dus niet nog eens verplaatst.

Eerste indruk van de game: ik denk dat dit spel nogal repetitief zal worden na een bepaalde tijd.
Boss- battles met gold saints zijn nogal moeilijk... Ik geraak nog niet over Aldebaran (Taurus) op normal. Je moet blijkbaar goed de tips lezen die worden getoond op het scherm door o.a. Marine of Shina om een gold saint te verslaan.

Het spel volgt de verhaallijn van de tv- serie.

mvg.

Aha thx, eens aankopen dan :)

NowItsMyTurn

Legacy Member
Wat ik niet versta of verkeerd versta:
jij zegt dat ik veel moeite heb gedaan om het spel te vinden? Neen helemaal niet.

Lees eens de review op de homepage van 9 lives en maak misschien daarna uw beslissing. Ik ben het er mee eens.

mvg.

kimme1975

Legacy Member
NowItsMyTurn zei:
Wat ik niet versta of verkeerd versta:
jij zegt dat ik veel moeite heb gedaan om het spel te vinden? Neen helemaal niet.

Lees eens de review op de homepage van 9 lives en maak misschien daarna uw beslissing. Ik ben het er mee eens.

mvg.

Lees mijn zin nog maar eens ;). Ik zeg nergens dat jij veel moeite gedaan hebt om het spel te vinden. Ik zeg wel als vraag: "En is het al de moeite om het spel aan te schaffen?" Dat is iets heel anders hé:D

NowItsMyTurn

Legacy Member
kimme1975 zei:
Lees mijn zin nog maar eens ;). Ik zeg nergens dat jij veel moeite gedaan hebt om het spel te vinden. Ik zeg wel als vraag: "En is het al de moeite om het spel aan te schaffen?" Dat is iets heel anders hé:D

Okidoki.

En, hebde het spel al gekocht of wacht je nog even? Ik begin het beter en beter te vinden door het lichte rpg gehalte. Je kan je favoriete Saint upgraden waardoor er nieuwe combo's unlocken en waardoor je special moves telkens verbeteren.

mvg.

Xavve

Legacy Member
NowItsMyTurn zei:
Okidoki.

En, hebde het spel al gekocht of wacht je nog even? Ik begin het beter en beter te vinden door het lichte rpg gehalte. Je kan je favoriete Saint upgraden waardoor er nieuwe combo's unlocken en waardoor je special moves telkens verbeteren.

mvg.

Mijne is vandaag verzonden si bij The Hut :) Ik kijk er al naar uit! Ben gisteren de anime serie zelfs ook wat beginnen te herzien hierdoor.

NowItsMyTurn

Legacy Member
InimicaL` zei:
Mijne is vandaag verzonden si bij The Hut :) Ik kijk er al naar uit! Ben gisteren de anime serie zelfs ook wat beginnen te herzien hierdoor.

Mooi zo! 't Is één van de beste Anime reeksen uit die tijd, als je tenminste kijkt naar Saint Seiya: Sanctuary. Je hebt ook nog Poseidon, lost canvas (nieuwste), Asgard,...

mvg.

Xavve

Legacy Member
NowItsMyTurn zei:
Mooi zo! 't Is één van de beste Anime reeksen uit die tijd, als je tenminste kijkt naar Saint Seiya: Sanctuary. Je hebt ook nog Poseidon, lost canvas (nieuwste), Asgard,...

mvg.

Heb ze al allemaal gezien hoor :) Keek vroeger al op TF1. Dan als Hades uitkwam, altijd gedownload :D Nu hopen dat het game snel in m'n bus zit!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan