Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Private_BE zei:Kan iemand ne directe link geven, kweet niet of ik ne forum log-in had.
Yes I'm lazy!
*Edit*
Gevonden denk ik als het rFactor2_Build49_Setup.exe is![]()
Scifo zei:Blijkbaar heb ik zonder te beseffen zitten recorden. Ik dacht al dat ik framerate problemen had. -.-
Anyway fun met mikail afgelopen weekend.
[youtube]aiBEv-ziQWA[/youtube]

