Mikail
Legacy Member
Rage zei:Over de server: Voor mij is racen gewoon laps doen. Stop&go en heel die zever, dat vind ik maar gek om te doen in een computerspel. Dus ik was daarnet DQ omdat ik niet gestopt was. (ik had niks gezien? niet op gelet eigenlijk) Daarna kon ik zelfs niet meer rijden. Kan daar iets aan gedaan worden?
Rage

't Is omdat je, zoals ik, door het rood was gereden bij start qualifaction.
Je kreeg linksonder melding dat je stop n go moest doen.
Bij pit opties (standaard : enter duwen) zie je binnen hoeveel laps je stop n go moet doen.
Het is inderdaad wel wat idioot dat ze u direct dq'en en je niet meer kan participeren. Misschien moesten we het weekend herstarten


Dus dat werkt ook in mijn nadeel


