Archief - rFactor 2: Online Sessies

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mikail

Legacy Member
Rage zei:
Over de server: Voor mij is racen gewoon laps doen. Stop&go en heel die zever, dat vind ik maar gek om te doen in een computerspel. Dus ik was daarnet DQ omdat ik niet gestopt was. (ik had niks gezien? niet op gelet eigenlijk) Daarna kon ik zelfs niet meer rijden. Kan daar iets aan gedaan worden?

Rage :angry:

't Is omdat je, zoals ik, door het rood was gereden bij start qualifaction.
Je kreeg linksonder melding dat je stop n go moest doen.
Bij pit opties (standaard : enter duwen) zie je binnen hoeveel laps je stop n go moet doen.

Het is inderdaad wel wat idioot dat ze u direct dq'en en je niet meer kan participeren. Misschien moesten we het weekend herstarten :p

Rage

Legacy Member
Mijn beste is 1.12.x

Mijn pc is te traag voor dit spel, ik heb alles medium/low staan maar echt vlot gaat het niet :( Dus dat werkt ook in mijn nadeel

amdr

Legacy Member
Voor ATI helpt het precies (allesinds bij mij :p) als ge AA & AF op application controlled zet in u CCC en rf alles laat doen.

morfer

Legacy Member
wat ik gelezen heb is dat bij ati AA no go is, en bij nvidia SLI no go is :D

morfer

Legacy Member
tis et juiste paswoord ze, ben de server aant verzetten naar mijn zuinige server :p ik ben straks weg ;)

morfer

Legacy Member
Q9550 op 3.6 moet volstaan ;) :D

Dmz ingesteld en nog nie willen e :o

iemand hier met kennis van instellingen op de router ? anders laat ik u zelf es op mijn server inloggen.. ge moet dan maar zien wat er scheelt :p ben maar nen leek..

Scifo

Legacy Member
Damn man al half 11, den tijd vliegt. Goe geamuseerd met Mikail, jammer van die laatste actie. Kwou zo hard u een tik geven voor de finish :p

Achja weer 2 tienden af van mijn PB -.-

Mikail

Legacy Member
ik strand momenteel nog maar op 1.07.47 :p
Morgen is een nieuwe dag -_-

Rage

Legacy Member
Ik blijf dus hangen aan die 1:12

daar moeten dus nog zeker 6 seconden vanaf...

Mijn probleem is, als ik te hard rem, dan draait mijn auto weg, dus ik moet traag remmen zeg maar. Volgens mij verlies ik hier mijn meeste tijd op.

Hoe remmen jullie?

Anoniem04

Legacy Member
Hard remmen aan hoge snelheid en rempedaal lossen naarmate je trager gaat. De rest werkt gewoon op gevoel.

amdr

Legacy Member
Malaysia (zelfs de North loop) is ook plezant damn :D. Op de North Loop heb ik met de meganes op een vrij ingerubberde track een 1.01.5 :cool:

Mikail

Legacy Member
Die meganes zijn gevoelig voor remmen als je een beetje stuurt.
Best gewoon in rechte lijn 100% remmen en dan, al dan niet lichtjes gas geven, gewoon insturen voorbij apex flat out. Zo maak je weer snelheid voor het volgende recht stukje en win je altijd in en uit elke bocht een paar tiendes. In het geheel kom je wel op 1.09 :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan