Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
amdr zei:Jep was plezant![]()

morfer zei:Sorry mannen modem flipt..
Daarjuist gebeld voor telenet digibox te activeren. Mss daarmee ?
@3g

Scifo zei:Kan er iemand die replay is checken van de laatste race. (staat bij single player onder replays) Is dat bij jullie ook dat je maar 1 wagen ziet? Je kan wel switchen tussen rijders maar ik zie altijd maar 1 wagen op de grid staan...
En zonder gefrustreerd te worden dat ge ne 4x hebt >_>Scifo zei:zij aan zij die chicane int opt laatste en ma tikskes uitdelen![]()
