Archief - rFactor 2: Online Sessies

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scifo

Legacy Member
Allemaal rijles gekregen van Dillyracer :cry:

Maar twas plezant idd :D Kzou toch nog graag in de 1.06 geraken :unsure:

morfer

Legacy Member
phehe :D ik snap niet hoe jullie aan die tijden komen, tractie hier noppes :p 1:30 ja :D

ik zal server trachten online te houden zoveel ik online ben, in de week tussen 17:30 en 23 uur fzo, andrs moet je maar Pm sturen moest ik het vergeten :p dan zorg ik er wel voor als het kan ;)

grtz

Mee

Legacy Member
Merci voor het hosten!

Was leuk, maar zóveel foutjes gemaakt he :sad:.
Degene met de minste fouten (aka Dylan) won, simpel :) (oké, hij was ook wel snel :unsure: )

Anoniem04

Legacy Member
Vooral aangenaam toen Bart en Ief in dezelfde sector geparkeerd stonden. :unsure:

Scifo

Legacy Member
Bedoelde sector bandenstapel? :unsure:

Man wie zet daar nu nen hoop banden ffs

Scifo

Legacy Member
Man net eens gereden op een volledig ingerubberde baan. Fak wat een verschil van grip, direct 1 sec rapper :oink:

Mee

Legacy Member
Ief, niet gemerkt dat de baan in de races zelf ook behoorlijk ingerubberd waren tov practice en Q? Ging tamelijk wat sneller in race dan in Q had ik het gevoel.

Spijtig dat de RealRoad nog zo fake is momenteel :sad:.
In de file KnownIssues staat namelijk: "Groove build-up and track wetness/drying happen at an artificial, accelerated rate."


Scifo zei:
Ik zeg het, had me Estoril gegeven en ik had jullie allemaal gedubbeld! :unsure:
Nah, want daar had ik wél al eens gereden :p.

Scifo

Legacy Member
Had er eigelijk nog niet echt rekening mee gehouden met dat inrubberen en echt veel verschil had ik nog niet gemerkt -.-

Ik vond het wel raar da ge in de race ineens 1sec rapper wart dan in Q :D

Scifo

Legacy Member
morfer zei:
hier spelers met G27 ??

zal ik anders Estoril even laden? :D

Ik zal mijn G25 settings geven

- Profiler (staat op settings die ik gebruik voor iRacing):

Rotatie: 900°
Overall effects strength: 101
Spring: 0
Damper: 0
Centering Spring uitgevinkt
Allow game to adjust settings aangevinkt


- Settings ingame

Stuur op rotatie 300° gezet
(*steering torque filter heb ik op 4 gezet in de Logitech G25.ini file) -> wel op detect klikken bij settings anders past hij dat niet toe (ik merk dat het iets zachter is als ik off track ga))

morfer

Legacy Member
Scifo zei:
Ik zal mijn G25 settings geven

- Profiler (staat op settings die ik gebruik voor iRacing):

Rotatie: 900°
Overall effects strength: 101
Spring: 0
Damper: 0
Centering Spring uitgevinkt
Allow game to adjust settings aangevinkt


- Settings ingame

Stuur op rotatie 300° gezet
(*steering torque filter heb ik op 4 gezet in de Logitech G25.ini file) -> wel op detect klikken bij settings anders past hij dat niet toe (ik merk dat het iets zachter is als ik off track ga))

ok merci, alles gelukt behalve 1 ding, op detect klikken bij settings ?

grtz

gevonden, gewoon profiel es opnieuw laden ingame bedoelde je wss ? :D

morfer

Legacy Member
ok ok, rondje van 1:15 nu :D pak beter, stuurt wel pak zwaarder en nu rammelt em op gras nog meer :D
wedden da ze da expres der in gestoken hebben ! om u uit het gras te houden :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan