Archief - PS2-versie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Asserti

Legacy Member
allez, tis dus dienen scph-50004 limited aqua edition geworden. voor 90€, en em speelt nog goe gekopieerde dvd's die zelfs in mijne liteon dvd speler nie gaan

Khem al voor eerst de controller mogen openvijzen omdat er iets rammelde. Er zijn 4 plastieken dingskes afgebroken bij de L en de R knoppen. :p mor em werkt nog, nx aan de hand.

http://www.yezzz.com/auctions/4701529.html

voor SSMT, dat was die andere playstation. ge moet maar kijken bij "vraag en antwoord" voor et serienummer enzo

RSSD

Legacy Member
Da moe lukken zeg,da is hier nog geen 5 minuten van mij :niceone:
Toch wa proberen af te bieden se...

RaZoR be

Legacy Member
sluysen zei:
kan jij dvdrips met je V3 lezen?? :eek:


ik heb hem ook van op de dag van de release en bij mij gaat nix zoals divx
enkel een originele dvd!


mijne werkt ook nog e perfect, wel ooit ergens eens een "plong" ofzo gespronge maar die is vervangen geweest...

euhm, jah, ik kan DVDrips van PS2 spellen spelen, film da weet ik nie... ma games op CD's kannik spelen ^^

J!nX

Legacy Member
sluysen zei:
kan jij dvdrips met je V3 lezen?? :eek:


ik heb hem ook van op de dag van de release en bij mij gaat nix zoals divx
enkel een originele dvd!


mijne werkt ook nog e perfect, wel ooit ergens eens een "plong" ofzo gespronge maar die is vervangen geweest...
met dvdrips bedoelt m prolly kopie van orig dvd, en nie ne divx. divx kunde (standaard) nie afspelen op geen enkele ps2

RSSD

Legacy Member
J!nX zei:
met dvdrips bedoelt m prolly kopie van orig dvd, en nie ne divx. divx kunde (standaard) nie afspelen op geen enkele ps2

nen DVD-rip is dus heel simpel nen CD dat ze geript hebben van DVD, op enen cd mor dan laten ze heel wat filmkes en zo weg..., ofwel op meerdere cd's... :niceone:

RaZoR be

Legacy Member
SSMT zei:
nen DVD-rip is dus heel simpel nen CD dat ze geript hebben van DVD, op enen cd mor dan laten ze heel wat filmkes en zo weg..., ofwel op meerdere cd's... :niceone:

yep.... Flimkes en muziek zijn meestal weg of herlinked tot het eerste filmke & track... mja voor veel games maalt da nie veel uit...
jammedr wel da V3 geen DVD's kunnen lezen (gekop. dan)

RSSD

Legacy Member
RaZoR be zei:
yep.... Flimkes en muziek zijn meestal weg of herlinked tot het eerste filmke & track... mja voor veel games maalt da nie veel uit...
jammedr wel da V3 geen DVD's kunnen lezen (gekop. dan)

Das nu al de zoveelste keer dak da verhaaltje hoor, de consoles dak ik onder ogen had konden da nochthans wel, mss was da enkel met die eerste chips die gemaakt werden hé...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan