Archief - PS2-versie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TRC

Legacy Member
Vaak zie ik als iemand een ps2 verkoopt dat men naar het SCPH-nummer vraagt. Waarom ?? Ik heb SCPH-30004 R Wat wilt dit zeggen??

thx

J!nX

Legacy Member
da wilt zeggen da ge ne v5 of v6 (ligt aan uw serienummer) hebt.
bij elke versie worden er wel aanpassingen gedaan (lens,moederbord,...) hoe hoger uw versie, hoe beter da m zou moeten zijn (lens van ne v3 en v4 is echt wel crap), later versies maken weinig verschil, vanaf ne v9 (degene met stiller koeling) kunnen dvd+r(w) lezen, maar hangt ook van toestel tot toestel af (kheb v7, en die leest alles). as die nummer gevraagd ward bij ne verkoop ofzo, ist meestal om da ze m willen modden,dan maken die versies wel wa verschil.

RSSD

Legacy Member
Effe verduidelijken...

Versies 5 tot 7 zijn de beste, kunt ge niet van uit.

Versie 9 en 10 zouden moeten beter zijn maar dat zijn ze niet !!!
Er zijn al veel probleemgevallen bekend dat ze zomaar stukgaan zelfs na enkele uren al.
Pas op ik zeg niet dat ze allemaal stuk gaan.
I've been around the block en ik heb er al zien passeren die zomaar stukgaan.
Zolang je garantie hebt is er natuurlijk geen probleem.
Ik laat me niet misleiden door die stillere ventilator en andere verbeteringen...

Geef mij maar nen V7, gemod met ventilator van V9 en Matrix Infinity :bow:

-(erbje)-

Legacy Member
Ja V7 is het beste , ik heb 2 PS2 ene van V9 en V7

Die van V9 was al kapot na de 3de maand.

RSSD

Legacy Member
Slecht is een groot woord hé, maar de laser zal inderdaad vlugger verslijten dan een ander model...

-(erbje)-

Legacy Member
ja is waar , heb vriend die da heeft gehad en was na 2 jaar al kapot , ik heb menne PS2 al vanaf hem uit was en der is nog altijd niks aan.

SpArdA

Legacy Member
Ik heb ook ne v4, nog nooit probs mee gehad.
Alleen bij het afspelen van PS1 games op blauwe CD's maakt hij wel gekke geluidjes. :)

-(erbje)-

Legacy Member
ja hebben veel problemen me met afspelen van PS1 spellekes naar PS2 bij mij is da ook ni goe , dus ik spel geen PS1 spellekes nimmer

J!nX

Legacy Member
-(erbje)- zei:
V7 heb ik ook , hihihih ;)
-(erbje)- zei:
ja is waar , heb vriend die da heeft gehad en was na 2 jaar al kapot , ik heb menne PS2 al vanaf hem uit was en der is nog altijd niks aan.
rofl, ne v7 gekocht met de release
die zijn pas een jaar of 2 later uitgekomen!!!

Helze

Legacy Member
Ya, kheb mijne ook van een paar maanden na de release en kheb ne v4. Nooit probs mee gehad alleen overlaatst las hem bijna niks meer. Waarvoor stofzuigers toch goe kunnen zijn :D

RaZoR be

Legacy Member
jah, ik heb en Launch console vanaf de dag dat die uit was,

het is een version 3, ik heb hem Modded met Magic 3, maar ondanks dat de PS2 pas backup DVDs kunnnen lezen vanaf een hoger model, kan ik dus geen backup dvds maken en spelen, alleen DVDrips... best wel jammer,

maar men 3 jaar oude PS2 doet het nog altijd prima :niceone:

Coemghin

Legacy Member
ik had da 2 maand na dat die uitgekome is of 3 maand erna wat hb ik dan
v1 ?

capt_snow

Legacy Member
SSMT zei:
V3

Simpelweg omdat er eerst 2 versies waren in Amerika (dacht ek)

kdacht dat ook van de v1 in japan en v2 in de US en dat ze hier vanaf v3 begonnen zijn.

allistair

Legacy Member
kheb wss ne vroegere, em doe lastig bij ps1 spellekes, zo een raar geluid en ik kan ze ni spele zo, ma d aheb ek opgeslost door een klein dun plakkertje op de bovenkant te plakken net naast het 'gat' van da cd'ke, hij heeft precies w alast om grip te krijge op die cdrommekes, bij dvd's heeft em da ni

sluysen

Legacy Member
RaZoR be zei:
jah, ik heb en Launch console vanaf de dag dat die uit was,

het is een version 3, ik heb hem Modded met Magic 3, maar ondanks dat de PS2 pas backup DVDs kunnnen lezen vanaf een hoger model, kan ik dus geen backup dvds maken en spelen, alleen DVDrips... best wel jammer,

maar men 3 jaar oude PS2 doet het nog altijd prima :niceone:

kan jij dvdrips met je V3 lezen?? :eek:


ik heb hem ook van op de dag van de release en bij mij gaat nix zoals divx
enkel een originele dvd!


mijne werkt ook nog e perfect, wel ooit ergens eens een "plong" ofzo gespronge maar die is vervangen geweest...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan