Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

-(erbje)- zei:V7 heb ik ook , hihihih![]()
rofl, ne v7 gekocht met de release-(erbje)- zei:ja is waar , heb vriend die da heeft gehad en was na 2 jaar al kapot , ik heb menne PS2 al vanaf hem uit was en der is nog altijd niks aan.
Coemghin zei:ik had da 2 maand na dat die uitgekome is of 3 maand erna wat hb ik dan
v1 ?
SSMT zei:V3
Simpelweg omdat er eerst 2 versies waren in Amerika (dacht ek)
RaZoR be zei:jah, ik heb en Launch console vanaf de dag dat die uit was,
het is een version 3, ik heb hem Modded met Magic 3, maar ondanks dat de PS2 pas backup DVDs kunnnen lezen vanaf een hoger model, kan ik dus geen backup dvds maken en spelen, alleen DVDrips... best wel jammer,
maar men 3 jaar oude PS2 doet het nog altijd prima![]()