Archief - PS2-versie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

devil

Legacy Member
ik heb een SCPH30004 welke versie is dat.
ik heb die niet zolang na dat die uit was.

en ik kan alles games lezen en dvd's en dvd rips

en der is nooit iet aan geweest

otzi

Legacy Member
ik heb ene 50004
welke versie is da?
en kan de mijne dvd+rkes of - rkes lezen?
ik heb een + rw geprobeer en ene -r ma da wil ni bolle:s
twaren platinums btw
mss drmee :p
greetz

RSSD

Legacy Member
V9 of V10 kan da zijn...

En probeer es ander merk dvdkes,moet zeker lukken...

RSSD

Legacy Member
devil zei:
ik heb een SCPH30004 welke versie is dat.
ik heb die niet zolang na dat die uit was.

en ik kan alles games lezen en dvd's en dvd rips

en der is nooit iet aan geweest

Dit kan een V3 of een V4 zijn, controleer het aantal vijzen aan de onderkant...

Frisje

Legacy Member
ik een v4, nu weet ik waarom ik mijn ps2 zo vaak moet uitschroeven voor de lens schoon te maken :sad:
daarom is hij dus zo crap :sad:

Stijneman

Legacy Member
ikke heb aqua en heb oek die 5 0lekes 4, en tusse eject en reset is er zwart plastikske met R op, zal zekere infrarood betekene ;) hoe kunde verschil zien tusse 9 en 10 ?

RSSD

Legacy Member
Alleszins aan de binnenkant maar er zijn nog methoden,kweetet niet meer juist...
Iets met de DVDversie in uw configuratie geloof ek...

Stijneman

Legacy Member
ah, ma kpijs ikke 9, en silver 10, ma zo belangrijk is da ni, gwn da da blauw is :love: das mooi ^^

R3FuGE

Legacy Member
iemand idee of het best is om ps2 recht of plat te zette?

laatsten tijd maakt menne ps2 ook veel lawaai bij lezen (V6)

RSSD

Legacy Member
Beste is gewoon plat.
Maar als er problemen zijn met het lezen dan kan je die gewoon es effe rechtzetten en daarna terug plat, de laser zou dan terug gecentreerd staan of zo,kheb daar es iets van gelezen.
Kzeg niet dat da alle problemen op lost hé.
En ne keer zo een kuiscdke kopen kan ook gene kwaad...

Asserti

Legacy Member
otzi zei:
ik heb ene 50004
welke versie is da?
en kan de mijne dvd+rkes of - rkes lezen?
ik heb een + rw geprobeer en ene -r ma da wil ni bolle:s
twaren platinums btw
mss drmee :p
greetz

ik wil zoene kopen, maar is dat nu een goei versie?

RSSD

Legacy Member
Zolang ge garantie hebt moet ge niks vrezen,tenzij je die laat modden natuurlijk...

Asserti

Legacy Member
wat is dan het verschil tussen de grijze en de zwarte playstation? Want beide hebben een scph-50004 nummer :help:

RSSD

Legacy Member
Er kan een ietwat nieuwer moederbord zitten in één van de twee, maar voor de rest moet ge daar niks achter zoeken,behalve het kleur dan ;)

J!nX

Legacy Member
verschil tussen de zwarte en grijze met dezelfde nr is de kleur en de prijs, mobo enzo is allemaal just hetzelfde.

RSSD

Legacy Member
J!nX zei:
verschil tussen de zwarte en grijze met dezelfde nr is de kleur en de prijs, mobo enzo is allemaal just hetzelfde.

Daar zijt ge mis jong, V9 en V10 moederbord !!!

Asserti

Legacy Member
het verschil in mobo is dan niet zo speciaal? Tis omda'k kan kiezen uit nen zwarten scpm-50004 die nog niet is geopend geweest voor 125€, en een blauwe (grijze?) scpm-50004 die wel al een tijdje is gebruikt, voor maar 80€

kzal de ps2 normaal enkel maar gebruiken om san andreas op te spelen en hem daarna verder te verkopen als het spel uitkomt op de pc. Ik denk dat als ik niet veel verlies wil maken best de 2e pak zeker?

RSSD

Legacy Member
In feite is er niks speciaals aan zunne...

En ge kunt haast niet weten op voorhand dewelke derin zal zitten dus ja.
Laat je me weten dewelke je neemt ?

Ik heb mss interresse voor dien anderen dan...

Asserti

Legacy Member
khem vandaag es gekeken in de winkel en op de doos zelf staat ook dat nummer hoor.
Ik denk dat ik diegene van 80 eur. zal pakken, ga er wrschijnlijk dit weekend achter. Kzal u dan wel zeggen waar je die andere kunt kopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan