Archief - Pre-load SW:TOR now!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tijgerke

Legacy Member
Fred1880 zei:
Daar heb ik hem ook besteld Tijgerke, maar kvroeg mij af wanneer die ze leveren :p

Volgens enkele op Tweakers die gebeld/gemailed hebben met Bol.com gaan ze de 14de verzenden zodat het de 15de/16de in de bus zit. :)
Staat trouwens ook zo op de website:
Let op: Star Wars - The Old Republic wordt verstuurd in 2 leveringen (zie onderstaand meer info). De genoemde releasedatum is de datum dat artikel 1 (starterkit) wordt uitgeleverd. Artikel 2 wordt op 15 december 2011 uitgeleverd.

Fraze

Legacy Member
tijgerke zei:
Volgens enkele op Tweakers die gebeld/gemailed hebben met Bol.com gaan ze de 14de verzenden zodat het de 15de/16de in de bus zit. :)
Staat trouwens ook zo op de website:

Aah merci,
Dan moet ik mij geen zorgen maken :p


Sent from my iPhone using Tapatalk

Quecera

Legacy Member
hmm heb 8 uur geleden mijn code ingevoerd op de SWTOR site die ik kreeg van Origin, maar het staat nog niet onder Pre-Order of Code Redemption rechts in het menu, ook geen e-mail ontvangen na het invoeren, iemand dit voorgehad?

Nvm probleem gevonden via forum, wel geen oplossing. Ze sluiten alle threads over dit probleem

?therapy?

Legacy Member
Wanneer je het invoert keer je dan terug naar de homepage? Als dat zo is, probeer het eens in te voeren met internet explorer 32bit versie

Drokz

Legacy Member
Fred1880 zei:
Aah merci,
Dan moet ik mij geen zorgen maken :p


Sent from my iPhone using Tapatalk

Als je geen pre-order code hebt ingegeven zal je toch pas den 20ste kunnen starten, hoor.

ranudero

Legacy Member
Ik heb de game een tijdje terug ook gepre-orderd en wou vandaag het hele zootje al maar downloaden. Echter wanneer ik de launcher opstart krijg ik enkel de mogelijkheid om login en paswoord in te vullen (wat natuurlijk niks doet want heb nog geen toegang gekregen), maar verder gebeurt er niks.
Firewall al eens volledig afgezet en ook virusscan uitgeschakeld maar dit hielp allemaal niet.
Iemand een idee waarom mijn download niet start?

Levicious

Legacy Member
er komt geen download hé? op die launcher moet je eens kijken vanonder.
Normaal een balkje dat je aant downloaden bent?

Indien dit het niet is , geen idee

ranudero

Legacy Member
Levicious zei:
er komt geen download hé? op die launcher moet je eens kijken vanonder.
Normaal een balkje dat je aant downloaden bent?

Indien dit het niet is , geen idee

Nope, zover was ik al, geen balkje te zien.

ranudero

Legacy Member
Probleem opgelost, na ettelijke keren proberen is hij dan uiteindelijk toch gestart.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan