Archief - Pre-load SW:TOR now!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dhene

Legacy Member
Yep net mailke gehad:

"Early Game Access* will begin on December 13th at 7:00AM EST, 2011 and ends on December 19th, 2011 at 10:01PM EST. During this time, we will be emailing invitations to join Early Game Access based on the order in which you redeemed your Pre-Order Code. Pre-load the game client now, so you're ready to play when your Early Game Access invitation arrives. Note that download time can vary and may take awhile."

Batiatus

Legacy Member
Ben van plan om hem dit weekend ofzo eens 's nachts te downloaden (verbruik telt dan maar voor de helft :) ).

rico

Legacy Member
zelfde client als laatste beta immo. Dus als je die nog installed hebt,hoef je dit niet te downloaden!

Keiichi

Legacy Member
Stephen Reid op Twitter:


Early acces Up to 7 days... Yes December 13th is not a typo!!!!!

Rockjaw Stephen Reid

Early Game Access *starts* on December 13th. Emails will be sent on the day you get access.

50 minuten geleden

Buttscratch

Legacy Member
Staat daar nu bij de instellingen van de downloader "enable public test server acces yes/no"...?

Nielskeuh

Legacy Member
Kheb nog de beta client, zou normaal ook moete marcheren :)

SHIGSY

Legacy Member
Met wat geluk nog 5 dagen zie. Zottekes, van oktober 2008 geleden en we zijn er nu bijna. :) Een voorgeschiedenis die bijzonder aangenaam was.

ToasT

Legacy Member
Is da normaal als ik de launcher start dat die aangeeft dat ik geen active subscription heb?
Ik vermoed van wel maar met de launch zo dichtbij kom ik mss wel een klein beetje paranoide :)

maccie

Legacy Member
alleen jammer dat er geen grace-period is voor zij die een retail box hebben besteld en nog mogen wachten tot die arriveert. Mijn preorder kitje had er al anderhalve week over gedaan ... hopelijk moet ik minder wachten voor de retail CE box (neem aan dat da nie gewoon met de post meekomt vanwege grootte).

Gandarewa

Legacy Member
nog beter nieuws!
Deze post is mij afgeleverd door een guildie.

Post by Steven Reid:

In Europe, game copies will be available at retail starting on December 15, 2011. For those of you in the USA and Canada, game copies will be available at retail starting on December 20, 2011. For those of you who pre-ordered digital editions of the game from Origin.com, you will be emailed your Game Codes starting December 16, 2011.

Granaatappel

Legacy Member
Maar dat is wanneer ze in de winkel liggen toch?
Feitelijk in mogen loggen buiten Early Access kan pas vanaf 20 december

Gandarewa

Legacy Member
dus tot hoever ik het nog kan volgen gaan ze dus de vijftiende in de winkel liggen in europa. maar mensen dat neit gepreordert hebben kunnen pas beginnen met spelen op de 20ste en iedereen dat gepreordert heeft zal acces krijgen via een mail tussen de dertiende en negentiende


eerlijk gezegd begint zowat messy te worden me al die posts da worden gereleaset via twitter (stephen reid etc) en de officiele forums heb nu al zoveel gehoord maar hoe ik het hier uitleg zo begrijp ik het met de laatste informatie die we gekregen hebben.


edit: inde vorige post over wat stephen reid heeft gezegd is blijkbaar gepost op forums door een link op de twitter van stephen raid ontedkt via een guildie. feel free to check out intel at https://twitter.com/#!/Rockjaw

Granaatappel

Legacy Member
Ja de early access ligt nog steeds in hun handen dus wanneer je erin mag krijg je via mail, de feitelijk dvd box kunde al eerder ophalen maar hier hebde dus nog niks aan (zoals ik het begrijp)

Gandarewa

Legacy Member
Granaatappel zei:
Ja de early access ligt nog steeds in hun handen dus wanneer je erin mag krijg je via mail, de feitelijk dvd box kunde al eerder ophalen maar hier hebde dus nog niks aan (zoals ik het begrijp)

jup inderdaad :)

Voor mij komt dit ten zeerste goed uit omdat ik op de 20ste de box niet kan gaan afhalen maar op de vijftiende wel. en sinds ze geen grace periode gaan gebruiken zou ik anders het spel voor meer dan een week niet kunnen spelen. dus vond het wel handig om dit hier ff te psoten voor de mensen met hetzelfde probleem als mij! :D

glennvdz

Legacy Member
Early Game Access* will begin on December 13th at 7:00AM EST, 2011 and ends on December 19th, 2011 at 10:01PM EST. During this time, we will be emailing invitations to join Early Game Access based on the order in which you redeemed your Pre-Order Code.

Dus maw, was je bij de eersten die een pre-order geplaatst hebben zul je dinsdag een mail krijgen om te beginnen. Vanaf 13h dinsdag uw mailbox dus goed in de gaten houden. ;)

Antverpia

Legacy Member
glennvdz zei:
Dus maw, was je bij de eersten die een pre-order geplaatst hebben zul je dinsdag een mail krijgen om te beginnen. Vanaf 13h dinsdag uw mailbox dus goed in de gaten houden. ;)

Volgens mij pas vanaf 14u, als ik me niet vergis...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan