Gandarewa
Legacy Member
Bar-Bar Slinks zei:Wanneer kon je voor het eerst preorderen?
21th july
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bar-Bar Slinks zei:Wanneer kon je voor het eerst preorderen?
ja normaal +7uur bijtellen voor gmt+1Antverpia zei:Volgens mij pas vanaf 14u, als ik me niet vergis...
Draaksken zei:binne het uur dat ik mail op 21Julie kreeg dat je kon pre orderen was men pre-order code al confirmed ^^

Ah merci. Heb de code blijkbaar op de 29e ingevoerd dus 'k neem aan dat'k de volle 7 dagen ga hebben :3Gandarewa zei:21th july
Bar-Bar Slinks zei:Ah merci. Heb de code blijkbaar op de 29e ingevoerd dus 'k neem aan dat'k de volle 7 dagen ga hebben :3

Levi_lenaers zei:Ga ik de client opnieuw helemaal mogen downloaden of kan ik die beta client updaten ?
Levi_lenaers zei:ik heb de beta van 25 november da was die stress test he denk ik ?

Levi_lenaers zei:ah k das wel nice dan, want anders met onze fameuse limieten hier![]()
Gandarewa zei:haha ja ^^
ik moeth em jammer genoeg nog op desktop downloaden sindsi k beta op laptop gespeeld heb haha dus here we go another 20 gig and counting!
Levi_lenaers zei:kan je gewoon nie vanop de laptop naar de desktop sturen via lan of via usb of draagbare HD ?
Levi_lenaers zei:kan je gewoon nie vanop de laptop naar de desktop sturen via lan of via usb of draagbare HD ?


