Archief - Pre-load SW:TOR now!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gandarewa

Legacy Member
wel jammer eigelijk. had wel al zin om er een nachtje van te maken :D (vannaf maandag op dinsdag haha) :p

Draaksken

Legacy Member
binne het uur dat ik mail op 21Julie kreeg dat je kon pre orderen was men pre-order code al confirmed ^^

Gandarewa

Legacy Member
Draaksken zei:
binne het uur dat ik mail op 21Julie kreeg dat je kon pre orderen was men pre-order code al confirmed ^^

lucky you dankzij game mania kon ik code pas paar daagjes later krijge :(
maar oke ddenk dat die paar daagjes maar weinnig uitmaken.

Gandarewa

Legacy Member
Bar-Bar Slinks zei:
Ah merci. Heb de code blijkbaar op de 29e ingevoerd dus 'k neem aan dat'k de volle 7 dagen ga hebben :3


jup zou normaal ook geen probleem mogen zijn ook wss via game mania bestelt? :D

Bar-Bar Slinks

Legacy Member
Jup ^^.
Hoewel er bijna een fout was, om 1 of andere manier was m'n preorder 'verdwenen' uit m'n account. had'k nog chance dat'k hun sms niet heb verwijderd :p.

Levi_lenaers

Legacy Member
Ga ik de client opnieuw helemaal mogen downloaden of kan ik die beta client updaten ?

Bar-Bar Slinks

Legacy Member
Ge kunt de beta client updaten, tenzij ge een client hebt die van voor de grote stress test was.

Gandarewa

Legacy Member
Levi_lenaers zei:
Ga ik de client opnieuw helemaal mogen downloaden of kan ik die beta client updaten ?

als je een general tester bent en niet de launcher hebt geinstaleerd aan de stresstest van 2/3 weken geleden dan moet je opnieuw instaleren als je de launcher toen wel geisntalleerd hebt moet je hem enkel osptarten inloggen en updaten

Fax

Legacy Member
als je de beta client update en misschien eens repaired ben je er klaar voor :)

Levi_lenaers

Legacy Member
ik heb de beta van 25 november da was die stress test he denk ik ?

Levi_lenaers

Legacy Member
ah k das wel nice dan, want anders met onze fameuse limieten hier :D

Gandarewa

Legacy Member
Levi_lenaers zei:
ah k das wel nice dan, want anders met onze fameuse limieten hier :D

haha ja ^^
ik moeth em jammer genoeg nog op desktop downloaden sindsi k beta op laptop gespeeld heb haha dus here we go another 20 gig and counting!

Antverpia

Legacy Member
Heb 21 SEPTEMBER pas mijn code ingegeven, ik ben echter optimistisch en gok dus op 6 dagen early acces (en anders toch zeker 5) :)

Levi_lenaers

Legacy Member
Gandarewa zei:
haha ja ^^
ik moeth em jammer genoeg nog op desktop downloaden sindsi k beta op laptop gespeeld heb haha dus here we go another 20 gig and counting!

kan je gewoon nie vanop de laptop naar de desktop sturen via lan of via usb of draagbare HD ?

Antverpia

Legacy Member
Levi_lenaers zei:
kan je gewoon nie vanop de laptop naar de desktop sturen via lan of via usb of draagbare HD ?

Hmm, een vriend van mij heeft dat zo ook is geprobeerd met een andere MMO maar het spel heeft nooit goed gewerkt nadien.

Theoretisch zou het zeker mogelijk moeten zijn, maar indien je problemen ondervindt die nogal afwijken van de gemiddelde bugs dan raad ik aan de client toch maar opnieuw te downloaden.

Gandarewa

Legacy Member
Levi_lenaers zei:
kan je gewoon nie vanop de laptop naar de desktop sturen via lan of via usb of draagbare HD ?

nog niet geprobeert :)
ma heb er persoonlijk nu toch geen last van :p
Fibernet van telenet is wel goed en heb maar weinnig problem met het volume en snelheid :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan