Archief - Pre-load SW:TOR now!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Levicious

Legacy Member
Iedereen die hier aant gokken is hoeveel dagen ze gaan hebben. Wacht gewoon ff :)

Ik heb ze pas 2 weken geleden ingegeven.
Stay calm. En hou uw inbox int oog vanaf den dinsdag gelijk glenn zegt :)

Granaatappel

Legacy Member
De force vertelt mij dak een van de eerste zal zijn (ook al heb ik pas een week gelede preorder gedaan), de force stroom door mn licham en vertelt het me

Timoca

Legacy Member
Kriminal zei:
Zeker 2 dagen voor de late pre-orders.

Ben al blij dat ik nu bijna zeker ga kunnen spelen de 15de of eerder heh.


Edit: Was dus niet de bedoeling om men eigen te quoten ^^

da lijstje vanboven is ni hoe het officieel gaat zijn, das gewoon een vraag van iemand die da als voorbeeld gebruikte.

glennvdz

Legacy Member
Antverpia zei:
Heb 21 SEPTEMBER pas mijn code ingegeven, ik ben echter optimistisch en gok dus op 6 dagen early acces (en anders toch zeker 5) :)
Zéér optimistisch denk ik :)
Hoe sneller hoe beter duh, maar goed niemand weet wanneer die verlossende mail zal toekomen.

Jersy

Legacy Member
dus als ik het zo goed lees zit er een kans in dat niet alle servers al runnen tijdens early game access
op die manier krijg je dus eigenlijk overbevolkte servers van in het begin al ...

lobotomix

Legacy Member
hoe zit dat ? ik heb dus de game client gedownload maar wil het game nu niet verder downloaden ( voor de pre order gameplay ) ... of ligt die download nog plat of hoe zit dat ? :)

Kriminal

Legacy Member
Timoca zei:
da lijstje vanboven is ni hoe het officieel gaat zijn, das gewoon een vraag van iemand die da als voorbeeld gebruikte.


Serieus? Echt? Da meende ni? Mo gow é vint! (Sarcasm mode off)


Lees ff verder dan..

The good news is that effectively everyone is being given two 'extra bonus' days as the EGA program is now up to seven days long. The bad news is unfortunately we cannot let people know on an individual basis when they will gain access until we are ready.

Staat er niet letterlijk in maar geloof mij maar. 2 dagen of meer voor de late pre-orders.
Anders is het geen goede reclame voor hun. En dat willen ze nu absoluut niet.

Levi_lenaers

Legacy Member
lobotomix zei:
hoe zit dat ? ik heb dus de game client gedownload maar wil het game nu niet verder downloaden ( voor de pre order gameplay ) ... of ligt die download nog plat of hoe zit dat ? :)

Login service is ook nog steed down in de launcher, dus daarom zal uwe nie verder kunnen downloaden ofzo.

-goro-

Legacy Member
ÆN!M4 zei:
Denk dat ik veel kans maak op de 13de :D

²nd
Vrij zeker dat ik de 13de mag beginnen, maar ik ben niet 100% zeker maar dacht dat er ergens stond dat ze zo smooth mogelijk wilde beginnen ,daarom dat ze ook nog is 2 dagen vroeger gaan ipv de 15de.
om gelijdelijk meer en meer mensen toe te laten.

Sorasan

Legacy Member
Ik ben er iets later mee geweest dus verwacht de 15-16de te kunnen spelen. Komt goed uit, ik heb de beta niet gedownload wegens te groot. Nu hoef ik het nog niet te downloaden wil ik pre order spelen gezien men CE de 15de binnen is.

Fraze

Legacy Member
Sorasan zei:
Ik ben er iets later mee geweest dus verwacht de 15-16de te kunnen spelen. Komt goed uit, ik heb de beta niet gedownload wegens te groot. Nu hoef ik het nog niet te downloaden wil ik pre order spelen gezien men CE de 15de binnen is.

Waar hebt gy uw CE besteld ?

tijgerke

Legacy Member
@Fred1880: Indien je nog interesse hebt in een CE, bol.com heeft er nog.

Levi_lenaers zei:
kan je gewoon nie vanop de laptop naar de desktop sturen via lan of via usb of draagbare HD ?

Yep, ik heb mijn beta client van mijn Desktop op mijne laptop gezet, werkt perfect. :)
(Draaide zelfs nog redelijk goed ook met die Geforce 320M.)

Fraze

Legacy Member
Daar heb ik hem ook besteld Tijgerke, maar kvroeg mij af wanneer die ze leveren :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan