Archief - PlayStation Store - 5 oktober 2011

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_psn_111005.jpg

gld_psn_store.jpg


FAQ
• update van de Amerikaanse store rond 02.00u onze tijd; Belgische rond 17.00u

• hoe je een buitenlandse account maakt vind je in de PS3 FAQ

• in deze thread enkel games, demo's en de belangrijkste dlc; de volledige update (met ook kleinere DLC, video's, themes, wallpapers, etc.) vind je telkens via de links (klik op het land)

• de meeste PSone- en NeoGeo-games zijn speelbaar op zowel PS3 als PSP; ook minis zijn speelbaar op zowel PSP als PS3

• trophies: PS3, MegaDrive, DreamCast
geen trophies: PSone, NeoGeo, PSP, minis

deze week


België


DEMOS

► Eufloria
► NBA Jam: On Fire Edition

GAMES

► NBA Jam: On Fire Edition (€12.99)
► Eufloria (€7.99)
► Crysis (€19.99)
► Move Ape Escape (€24.99)
► Borderlands GOTY (€14.99)
► Shift 2 Unleashed (€29.99)

► (DC) SEGA Bass Fishing (€7.99)
► (DC) Space Channel 5: Part 2 (€7.99)

► (PSone) Gex 3D: Enter the Gecko (€5.99)
► (PSone) Arc the Lad (€4.99)
► (PSone) Cho Aniki (€4.99)
► (PSone) Arcade Hits: Sonic Wings Special (€4.99)

ADD-ONS

► Portal 2
- Peer Review (gratis)

PSP GAMES

► (minis) The Marbians (€3.99)
► (minis) Street Smart (€2.49)​


Japan


DEMOS

► Dunamis15​


USA


DEMOS

► Eufloria

GAMES

► NBA Jam: On Fire Edition ($14.99)
► Eufloria ($9.99)
► Crysis ($19.99)
► Resident Evil 5: Gold Edition ($...)
► Shift 2: Unleashed ($...)

► (PS2) God Hand ($9.99)
► (PS2) GrimGrimoire ($9.99)
► (PS2) Maximo: Ghosts to Glory ($9.99)
► (PS2) Odin Sphere ($9.99)
► (PS2) Ring of Red ($9.99)

► (DC) SEGA Bass Fishing ($9.99)
► (DC) Space Channel 5: Part 2 ($9.99)

► (PSone) Chrono Trigger ($...)​


---------------------------------------------------------------------------------------------------------


coming soon


• 12/10 ... Sideway: New York

• 19/10 ... RocketBirds
• 19/10 ... Okabu
○ 19/10 ... Need for Speed The Run demo

• 26/10 ... PixelJunk Sidescroller
• 26/10 ... inFamous: Festival of Blood

• TBA ..... PAYDAY: The Heist

november

○ 16/11 ... Jurassic Park: The Game


to be announced

• TBA ..... Journey
• TBA ..... Trine 2
• TBA ..... Amy
• TBA ..... Retro/Grade
• TBA ..... Smash 'n' Survive
• TBA ..... Alien Spidy

○ TBA ..... Carmageddon: Reincarnation
○ TBA ..... Gotham City Impostors
○ TBA ..... Hawken
○ TBA ..... I Am Alive
○ TBA ..... Oddworld: Stranger’s Wrath
○ TBA ..... Orion: Prelude
○ TBA ..... Rock of Ages
○ TBA ..... Sine Mora
○ TBA ..... Toki Remixed
○ TBA ..... Wildlife: Forest Survival
○ TBA ..... Wrecked: Revenge Revisited
○ TBA ..... Machinarium
○ TBA ..... Awesomenauts
○ TBA ..... Flying Hamster HD
○ TBA ..... Beat Hazard Ultra


meer zodra bekend!


Zie je een fout, stuur me een PM.

den crack

Legacy Member
ze mogen Journey wel eens een release dat beginnen geven, de beta is ondertussen al lang voorbij.

Toine79

Legacy Member
Tegen dan is de beta van BF3 bijna voorbij, Payday komt hier ook binnen.

Liquid Li0n

Legacy Member
ja ga hem ook wel kopen, 17 euro valt goed mee, al zijn het maar 6 banken natuurlijk.
ze spreken wel van endless replayability maar dat is toch maar marketing praat denk ik. Als je ze alle 6 2x hebt gespeeld ben je het mss al wel beu.

Kiiilerke

Legacy Member
crysis zit niet in de store :/ en ik zit er al zo lang op te wachten

younglink

Legacy Member
Het staat er wel degelijk op want ik ben hem aan het downloaden :woohoo:

lowscore

Legacy Member
Arc the Lad is een leuke SRPG, imo. Vorig jaar nog gespeeld.

FEW

Legacy Member
Wat is die Uncharted 3 Multiplayer Experience beta voor PS+? Gewoon de beta van enkele weken terug?

Kiiilerke

Legacy Member
FEW zei:
Wat is die Uncharted 3 Multiplayer Experience beta voor PS+? Gewoon de beta van enkele weken terug?

nee de volledige mp,er zijn wel maps uit gelaten voor spoilers
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan