Archief - NBA Jam: On Fire Edition

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_psn_nbajamofe.jpg


officiële site

release: 5 oktober 2011 (PlayStation Store)
genre: basketball
dev: EA Canada

>>> GameTrailers


NBA Jam: On Fire Edition.

We broke off the core 2 on 2 experience from our last version of JAM, no Boss Battles and half court games this go around, and have spent a good part of the last year or so polishing and refining that core 2 on 2 experience in every which way we could. We’ve listened to all of the feedback from JAM Fans, just like YOU, and have done our best to deliver the very best version of NBA JAM to date.

What is NBA JAM: On Fire Edition? We've got your answers here!

image_nba_jam_on_fire_edition-16555-2360_0003.jpg


image_nba_jam_on_fire_edition-16555-2360_0002.jpg


image_nba_jam_on_fire_edition-16555-2360_0001.jpg

kimme1975

Legacy Member
Deze komt er bij mij zeker in!! Nostalgie ten top met NBA Jam :-)

HaXxXoR

Legacy Member
Great koop ik gisteren net NBA JAM voor 27 euro :/
Zou deze arcade echt iets vernieuwend in huis brengen ?
Ik denk eerder dat ze meer tijd en moeite in een retail game steken dan een arcade game...

inzane

Legacy Member
yey, komt vandaag uit op de store.
musthave voor met de maten.

Dragon Racing

Legacy Member
Inderdaad, Nostalgie.

Als ik nadenk hoe lang geleden ik dit gespeeld/gezien heb in de lunaparken.

Speelde dat zot.

Enigste mij aan de gamefilmpje en beelden stoort is dat de HD ventjes mismaakt zijn t.o.v. de oude versie. Die oude vond ik mooier.

Denk dat het de hoofden zijn, bij de nieuwe versie die wat raar eruit zien.

inzane

Legacy Member
Heb em er gistere we'll zien staan en demo gedownload.
1 keer getest isda ni bijna tzelfde als de nba jam op br

Deletos

Legacy Member
zie het enkel in de us store staan maar nie in de eu, raar

1CEZ

Legacy Member
paar keer demo gespeeld, vind de nba jam op de wii nog net iets beter qua nostalgie gevoel, dezelfde stem van toen, (boomshakalaka!!).

kimme1975

Legacy Member
Verslavend spel NBA Jam!! In de lunaparken zot gespeeld indertijd. Ben nu bezig met de Online Tour in NBA JAM On Fire Edition :-)

inzane

Legacy Member
Btw, heeft er iemand al online kunne gaan? De andere speller disconnect altijd, zelf vrienden. Is wel kut kverlies zo altijd mm winningstreak

inzane

Legacy Member
idd zeker als bighead aantstaat, als ik me goed herhinner zagen ze er neter uit in de gewone nba jam op ps3.

nog altijd niet online kunnen spelen. weard daarvoor nooit geen online problemen gehad
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan