Archief - Path of Exile

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fallout307

Legacy Member
zucht.. al wekenlang geen enkele upgrade en dan nog steeds geen enkele map gevonden
begint demotiverend te werken eerlijk gezegd, stop er even mee peis ik..

zibx

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
mja ik ga gewoon 66 maps doen hé :p En ik heb wrs meer dps dan sommige daar :p

edit: Kvond het leuker met mijn LA ranger lol, zoveel life on hit en ge kon bena nie dood... Nu zit ik hier zonder life leech nog tot ik een 5L heb en met 1000 armor is da ook nie plezant :D


edit: wow fuck, ik ben dood door disconnect terwijl ik rustig docks bezig was

FMLF MLFMLFLMFLFLMDFLFLLFK

dees is echt nie grappig :(

Ik besluit om nog ff geen maps te doen omdat ik ngo wa te low hp was en dan poef :(


edit: Kzal mij ook eens zo'n dual spark proberen dan maar hé als gij zegt da da zo epic is :D
edit: Nog ff denken, kvind zo'n 0 armor build wel lastig in feite :p

edit: tzal ne freezing pulse shadow worden dan toch misschien.

Ik heb een 60 freezing pulse templar. is wel leuk 650 dps fzo. maar speel liefst ELE cleaver :D die dmg is te nice :D zit aan 1k op lvl 40

Affinity

Legacy Member
fallout307 zei:
zucht.. al wekenlang geen enkele upgrade en dan nog steeds geen enkele map gevonden
begint demotiverend te werken eerlijk gezegd, stop er even mee peis ik..

huh :) elke map dat ik gedaan heb afgelopen dagen droppen er telkens 3 nieuwe ofzo :)

fallout307

Legacy Member
vind zelfs niet 1 map.. Of heb je zoveel IQ nodig, ik heb het dan over de area's buiten effectief in een map te zitten he. speel voornamelijk op dat vlak solo, ja echt pech zeker..

Affinity

Legacy Member
koop er eentje ? voor een alch ofzo heb je wel een 66 map... of doe zoals mij , public games maps ... ik heb zelf ook geen maps maar boeie ik heb constant party's up om maps te runnen :)

fallout307

Legacy Member
die waar een kleine fee wordt gevraagd bedoel je? straks is zien dan :)
mja nu ff match zien.

Affinity

Legacy Member
fee gevraagd? :s

enige wat ze vragen is maps 2 maker , voor de rest FFA .... zalig gewoon :) letterlijk hack en slash en itemhunten dat genen naam heeft :p

Nag

Legacy Member
fallout307 zei:
ja ik dacht dat enkel de kwaliteit van de map zelf telt?

maar eenmaal nog buiten een map, m.a.w. bv docks, fellshrine etc.. dan weer wel meer drop chance
als je in party zit

zo zag ik het toch tot op heden, of ben ik nog mis?


Gezien er hier constant contradictorische dingen worden gezegd, ff opklaren:

Item Quantity en Item Rarity vanuit gear/gems/party hebben GEEN effect op map drops. Niet in maps, niet buiten maps.
Item Quantity op MAPS is het enige wat invloed heeft op maps.

Als er mensen zijn die af en toe eens willen samenspelen of traden of dergelijke, ik speel op dit moment verder op mijn 1week race character, lvl74 2x curse 2x spork totem witch hybrid life/es met 430 dps op spark.

Zoek vooral een betere wand (spell dmg/lightning damage/cast speed/crit) en een nieuw schild (fossilized spirit met spell dmg + crit/crit multiplier).

edit: naam vergeten - MrsNagarashi

fallout307

Legacy Member
Nag zei:
Gezien er hier constant contradictorische dingen worden gezegd, ff opklaren:

Item Quantity en Item Rarity vanuit gear/gems/party hebben GEEN effect op map drops. Niet in maps, niet buiten maps.
Item Quantity op MAPS is het enige wat invloed heeft op maps.

Als er mensen zijn die af en toe eens willen samenspelen of traden of dergelijke, ik speel op dit moment verder op mijn 1week race character, lvl74 2x curse 2x spork totem witch hybrid life/es met 430 dps op spark.

Zoek vooral een betere wand (spell dmg/lightning damage/cast speed/crit) en een nieuw schild (fossilized spirit met spell dmg + crit/crit multiplier).

edit: naam vergeten - MrsNagarashi

dat klaart al veel op :)

dat moet ik echt wel pech hebben met rng m.a.w.

fallout307

Legacy Member
Affinity zei:
fee gevraagd? :s

enige wat ze vragen is maps 2 maker , voor de rest FFA .... zalig gewoon :) letterlijk hack en slash en itemhunten dat genen naam heeft :p

veeeel beter inderdaad hehe :) minder geluk met solo-play

Affinity

Legacy Member
Net ff verschillende bronnen opgezocht, en officieel zegt men idd dat map drops in maps niet beinvloed zijn door het aantal aanwezige spelers.. Alle andere items daarentegen wel.

Alsook de speler die de killing blow geeft, zijn IIQ/IIR wordt gebruikt om de drops te bepalen...

Als je maps doet in party met vrienden kan je mss afspreken dat iemand een volledige IIQ/IIR gearset maakt en zich voorziet van Culling Strike op 1 van zijn skills... (Ideaal is mss simpelweg Power Siphon)..

Leuk dat dat opgeklaard is ^_^ van iedereen hoor je iets anders.

Trouwens Nag, 430dps op spork voor een week race lijkt mij veel, wss heb je niet zo'n hoge ES? Of ben je geen CI? In ieder geval zal uw survivability vrij laag zijn vermoed ik? Tenzij ge wel veel sjans gehad hebt met drops in die race :)

Affinity

Legacy Member
Waarom heeft niemand een quality spark boven de 12% :'(

Freezing pulses en EK's van 20% al wat ge wilt .....

Kreeg whisper van ene voor een 17% spark wou hij minstens 2 exalts.... Ja daaaaag

Affinity

Legacy Member
Alle3 level 17. En ook added fire.

Ik heb veel points respecced in crit en spellpower multipliers.... Blijkbaar scaled dat ziekelijk met Bear Trap :)

Had het ook eerst nie door tot ik keybindings aant zetten was en dat zag :p verschoot nogal

De gewone beartrap doet 12.5k ofzo en mijn 11% bear trap 12.8k.... Dat scaled jammer genoeg minder :p

Li0n

Legacy Member
Alright. Wist ik ni :)
Kan dan ook niet critten door resolute technique op mijn ranger.

Affinity

Legacy Member
Op mijn LA ranger doen ze ook iets van een 4K :) ook resolute technique.

ToasT

Legacy Member
Ik heb gisteren een unique geloot (2de ooit) met "50% of block chance applied to spells"
Wtf wil da zeggen??

Li0n

Legacy Member
Stel dat ge met uw shield 50% block hebt. Dan gade ook 25% kans hebben om spells te blocken (iets wat normaal niet kan)

ToasT

Legacy Member
Ahh, eigenlijk niet zo slecht dus. Jammerlijk genoeg trekken de rest van de stats op niet bijster veel. Nu ja, is ook maar een lvl 5 item
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan