Archief - Path of Exile

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nag

Legacy Member
Affinity zei:
Trouwens Nag, 430dps op spork voor een week race lijkt mij veel, wss heb je niet zo'n hoge ES? Of ben je geen CI? In ieder geval zal uw survivability vrij laag zijn vermoed ik? Tenzij ge wel veel sjans gehad hebt met drops in die race :)

Ben geen CI, dat is nogal moeilijk in een 1week race door het gebrek aan goed ES gear. Mijn plan is sowieso om Shavronne's Wrappings te dragen en dan Pain Attunement en Righteous Fire te gebruiken. 66 maps solo'en met hoge IIQ/IIR en in loot heaven zitten :)

Survivability valt best wel mee: 2394 HP/2292 ES - 78% all res. Denk dat ik tegen lvl80 zonder gearupgrades aan 500 dps kan zitten. Enige wat me echt afmaakt is chaos damage, -44 chaos res en amper 2400 hp is niet ideaal.
Mijn dps in de race lag iets lager (ergens rond de 380), ben nu gewoon aan het doorspelen op die witch :)

Affinity

Legacy Member
Ah nice :) hoedat ge dan nie omschakelt naar CI als ge er toch op voortspeelt? Als ik denk aan Wharf map vrees ik dat ge nielang gaat leven met 2.3k hp.

Kheb nu 450dps op totem en 6.2k ES, 78 res maar wil die +5% max resist node nemen... Hebbek wel 3 passives voor nodig nog dus ga mss uit wat crit passives speccen.

IGN: Classycannon

BeeLz

Legacy Member
Nog maar eens opnieuw begonnen na een kleine break nadat ik in een niet zo nuchtere bui mijn 2 hoogste chars heb laten sterven :D

Terug Cleave templar, level 30 ofzo nu, sowieso de leukste class om mee te beginnen, kan zijn dat ik endgame iets anders ga doen want weet niet hoe delicaat cleave templar is in maps als ik uberhaupt weer niet sterf door desync ofzo :D

Affinity

Legacy Member
goh tlijkt mij gewaagd :) maar voor endgame zou ik toch een ranged build maken... zeker als ge party wilt spelen :)

solo lijkt melee mij wel doenbaar maar ja zoals gezegd dus wel wat gewaagder

Affinity

Legacy Member
dayum net een level 71 map gedaan ^^ gelukkig geen al te moeilijke mods ...

double unique boss was wel ff lastig , hele tijd omt hoekje totems plaatsen, duurde echt wel heel lang maar die schieten LMP pijlen met ele dmg / chaos dmg / puncture xD had geen zin om dood te gaan dus beetje slim/traag gespeeld met totems/bear traps

BeeLz

Legacy Member
Affinity zei:
goh tlijkt mij gewaagd :) maar voor endgame zou ik toch een ranged build maken... zeker als ge party wilt spelen :)

solo lijkt melee mij wel doenbaar maar ja zoals gezegd dus wel wat gewaagder

Ja vrees er ook voor, ff doorgerushed. Nu level 38, act II Cruel, 1200hp en 1200dps met Cleave. Merk wel dat ik vanaf nu wat moet beginnen te investeren in Armor, mijn HP zal wel direct stijgen aangezien ik aan de Marauder HP nodes zit. Vanaf nu iets voorzichtiger spelen maar nog altijd snel, en vanaf dat ik in Merciless zit eens zien naar wat ik kan switchen. Misschien Rain of Arrows elemental Marauder maar dan Templar versie, die build komt er toch dicht in de buurt van. Zowat hetzelfde principe alleen ranged :p

Eerst daar geraken natuurlijk :D

WillemVM

Legacy Member
Ik was gisteren bij een maat die het spel even opstartte, na het zien van de Skill Tree ga ik hier toch niet aan beginnen denk ik :D

Affinity

Legacy Member
eens ge wat builds leest gaat ge er makkelijk wijs uit geraken nochtans

BeeLz

Legacy Member
Maar eens zot gedaan, 2 gcp uitgegeven aan een ring voor mijn level 40 templar, wel itemlevel 66 dus zal er nog wel ff met verderkunnen.

10% ele resist
6-10 physical
15-26 fire
35% fire res
28% cold res
10% quantity

2000dps nu op cleave

Nu wel zien dat ik niet meteen sterf :D

Just DreiMan

Legacy Member
Doodgegaan als Ele Ranger op lvl 68, eerste 4 maps zonder probleem kunnen clearen, dan kreeg ik er ene waar +- 20 flickr strike mobs op me vlogen, nu lvl 14 freezing pulse witch.

Affinity

Legacy Member
Ik vind persoonlijk 68 nog te laag voor maps te doen :o hoeveel hp/armor had ge? In party's dat ik zit vragen ze altijd 70+... Zeker gelijk gisteren deden we lvl71 maps.

Fuck ben de naam vergeten maar er is zo'n map waar je Kole als boss hebt, zo een brutus variant.... Er is ene door oneshot geworden en ne andere die nog 5 hp over had xD

Constant totems zetten en temporal chains casten want die liep gelijk ne zot!

Li0n

Legacy Member
Ik skip brutus zelfs in dungeon maps. Desyncen altijd, ni te doen.

Amuseer mij momenteel rot op Ele cleave templar. Vliegt door cruel, ni te doen. In normal HP gepakt van Oak. Nu in cruel de resist reward pakken, en Vaal neerleggen.

build
Nog 5 lvls en ik kan eindelijk dex nodes beginnen pakken.

zibx

Legacy Member
Li0n zei:
Ik skip brutus zelfs in dungeon maps. Desyncen altijd, ni te doen.

Amuseer mij momenteel rot op Ele cleave templar. Vliegt door cruel, ni te doen. In normal HP gepakt van Oak. Nu in cruel de resist reward pakken, en Vaal neerleggen.

build
Nog 5 lvls en ik kan eindelijk dex nodes beginnen pakken.

Ele cleae is de max eh. Ik gebruik de build van exilepro. Zit nu aan dex nodes. 2hits inc:D

Li0n

Legacy Member
Nein. Ik speel altijd zo. HP normal, resist cruel, passive merciless. (op ele cleave pak ik wel de extra endurance charge in merci)

Edit: het spel wilt precies dat ik mijn summoner lvl. Op 2 dagen 2 uniques voor summoners. Neck en 2h sword met zotte minion stats.

Just DreiMan

Legacy Member
Had ook een cleave templar geleveled maar rap gestopt, speel niet graag een faceroll char die maar 1 knop moet indrukken om heel de game te clearen :/

Li0n

Legacy Member
Elk char wordt zo op high lvl. Argument invalid.
Op mijn ranger gebruik ik 2 knopkes. (heel soms een derde)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan