Archief - Path of Exile

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Li0n

Legacy Member
Flitser zei:
Gisteren gezien dat iemand uit US op mijn Poe is ingelogd en al mijn currency weg ( 10 exalts ofzo) restoren daarvan gaat blijkbaar niet ik ga precies niet meer spelen. PoE heeft een paswoord dat ik nergens anders gebruik enzo, echt jammer.

Mijn goesting om te spelen is plots volledig verdwenen....

Een tijd terug hebben ze iedereen aangeraden pass te veranderen. Heb je dat toen gedaan?

Flitser

Legacy Member
Ik heb een maand niet gespeeld ofzo, had ff break nodig dus ik heb dat toen niet gedaan.

Het enige dat weg is mijn currency ik heb nog wat items die ook wat waard zijn maar die zitten er nog in.
Ik heb zo een mail gekregen dat er iemand heeft proberen inloggen maar mijn currency is idd weg...

Zal wel ooit nog eens herbeginnen, ik had juist een 5L bow gekocht klaar om te rollen voor iets deftig :). Achja shit happens

Affinity

Legacy Member
leuk avondje mappen ^^ kort maar krachtig

level 77 witch nu , tegen dit weekend zeker 80+

BBQezel

Legacy Member
Ik ga eens op Default gewoon spelen. Ik haat de angst om niet verder te durven gaan omdat ik zal sterven. Maar ik twijfel of al men orbs mee te pakken naar default

Affinity

Legacy Member
crap ff 15 regrets gesmeten :(

wel dmg van spork totem naar 360 (dikke 80 dps bij) gekregen, ES +200 gebuffed, en nog steeds overcapped res :)

Chickenlal

Legacy Member
Affinity zei:
leuk avondje mappen ^^ kort maar krachtig

level 77 witch nu , tegen dit weekend zeker 80+

Jelly! XD

Morgen ga ik ganse dag mappen denk ik, mss wel een sessie van 24u :P


Sent from my iPhone using Tapatalk

Affinity

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Jelly! XD

Morgen ga ik ganse dag mappen denk ik, mss wel een sessie van 24u :P

welk level zijde? tegen 8uur ga ik ook wat mappen.. damn heb echt veel currency nodig :s ff lijstje gemaakt wat ik nodig heb om sterker te worden....

wil graag een Q spark (16%+), Maligaro's Virtuosity :/ om nog maar te zwijgen van een 800+ 5L ES chest :')

in ieder geval al m'n currency gaat naar die witch :) ben er zot van!

Chickenlal

Legacy Member
Ik ben 65, heb net nog wa gequest in act 3 en kan bijna gaan mappen hé :D

Affinity

Legacy Member
Haha als ze u nie kicken :P mensen dat ik met map nu willen minstens 70+'s logisch ook wel :p

Chickenlal

Legacy Member
mja ik ga gewoon 66 maps doen hé :p En ik heb wrs meer dps dan sommige daar :p

edit: Kvond het leuker met mijn LA ranger lol, zoveel life on hit en ge kon bena nie dood... Nu zit ik hier zonder life leech nog tot ik een 5L heb en met 1000 armor is da ook nie plezant :D


edit: wow fuck, ik ben dood door disconnect terwijl ik rustig docks bezig was

FMLF MLFMLFLMFLFLMDFLFLLFK

dees is echt nie grappig :(

Ik besluit om nog ff geen maps te doen omdat ik ngo wa te low hp was en dan poef :(


edit: Kzal mij ook eens zo'n dual spark proberen dan maar hé als gij zegt da da zo epic is :D
edit: Nog ff denken, kvind zo'n 0 armor build wel lastig in feite :p

edit: tzal ne freezing pulse shadow worden dan toch misschien.

Affinity

Legacy Member
Wtf .... Farm nooit solo he ik vermijd da ook ... zeker door in party hebde meer plezier en 50% iiq per persoon... + veel meer kans op DC te overleven...


Nja 0 armor is lastig maar ik neem 3 granites mee. Heb 1x moeten vluchten van een rare spin met incr dmg/crit en flicker strike. Ik liep weg en ze chainde mij.

Fp is enorm sterk!!! Ik wil em ook high level (nu 39) maar heb teveel fun op mn witch, omdat dual spork zo iets speciaals is... Ge kunt zelf niets casten + CI is wel vrij apart en da vindek leuk :)

Li0n

Legacy Member
Sucks q-ball. De reden waarom ik geen hC speel. Ik zou dat verlies niet aan kunnen.

Chickenlal

Legacy Member
Ik twijfel nu ook om zo'n Rain of arrows marauder te maken... 't is echt lastig om een build te kiezen hé lol :D

f33db4ck

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
mja ik ga gewoon 66 maps doen hé :p En ik heb wrs meer dps dan sommige daar :p

edit: Kvond het leuker met mijn LA ranger lol, zoveel life on hit en ge kon bena nie dood... Nu zit ik hier zonder life leech nog tot ik een 5L heb en met 1000 armor is da ook nie plezant :D


edit: wow fuck, ik ben dood door disconnect terwijl ik rustig docks bezig was

FMLF MLFMLFLMFLFLMDFLFLLFK

dees is echt nie grappig :(

Ik besluit om nog ff geen maps te doen omdat ik ngo wa te low hp was en dan poef :(


edit: Kzal mij ook eens zo'n dual spark proberen dan maar hé als gij zegt da da zo epic is :D
edit: Nog ff denken, kvind zo'n 0 armor build wel lastig in feite :p

edit: tzal ne freezing pulse shadow worden dan toch misschien.

sucken man :/ Geen stage? :o 2 weken vakantie? :p

Chickenlal

Legacy Member
Vakantie hé, al goeie punten gehad voor het eerste deel van de stage :-)

fallout307

Legacy Member
zucht.. al wekenlang geen enkele upgrade en dan nog steeds geen enkele map gevonden
begint demotiverend te werken eerlijk gezegd, stop er even mee peis ik..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan