Archief - Path of Exile

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Affinity

Legacy Member
Per party member 50% IIQ.

Als ge maps doet proberen hoge Quantity erop te hebben. Das een loot feestje dan :) heb er enkele gedaan gisteren 74% IIQ... Hadden constant chaos/alchs/regret/scouring/fusing. Bijna elke pack ^^ en ikzelf een GCP+chaos ^^ was lekker mapje :P

Wat Quality precies doet wetek niet op een map :/

Soms wreed hoe reckless sommigen spelen.....
In public map party's denken ze altijd dat ze onsterfelijk zijn :) en lage level maps met moeilijke rolls zeggen ze 'its low level' .... Fuck man die lopen echt tegen de lamp ze ..:p deze week 3 man van mn friends list dood op level 80+.

Zo'n map met temporal chains / 25% incr dmg/speed/movement van mobs, en dan nog eens ele equilibrium + LMP.

Daaaaag :) met mijn 0 armor gade mij daar nie zien in een chain map.

StruikGewas

Legacy Member
Ik ben zaterdag beginnen spelen. Eerste teleurstelling was dat je camera view niet kunt aanpassen.
Maar die ergernis was na een tijdje toch weg.
Ik ben nu lvl 12 shadow maar weet echt nog niet welk type armor ik moet hebben (energie - evasion - defense - mix ??) en of ik 1handed of 2handed moet nemen. Ook wel weinig quests en moeilijk de weg te vinden.

Vraagje: ik ben nog niet een andere speler tegengekomen, buiten in de village. Is dit normaal ? Voel me soms wel echt alleen!

Affinity

Legacy Member
Duidelijk een MMO speler.

Camera view in een ARPG veranderen is onmogelijk.

Afhankelijk wat voor build ge gaat maken kunde u baseren op gear. Als ge melee gaat wss mengeling van armor/evasion omdat ge dan best iron reflexes passive neemt dat al uw evasion omzet naar armor.

Als shadow denkek dat meeste builds rond dual wield draaien.

Buiten stad ziet ge enkel uw party members. Als ge alleen speelt gade daar dus niemand tegenkomen. Wat normaal is in ARPG's.

Zo'n type game draait niet om 'quests' maar om de itemhunt.. Ge volgt in meeste gevallen gewoon de weg en ge duwt op 'u' om te zien waar ge moet zijn voor uw huidige quest.

StruikGewas

Legacy Member
Affinity zei:
Duidelijk een MMO speler.

Camera view in een ARPG veranderen is onmogelijk.

Afhankelijk wat voor build ge gaat maken kunde u baseren op gear. Als ge melee gaat wss mengeling van armor/evasion omdat ge dan best iron reflexes passive neemt dat al uw evasion omzet naar armor.

Als shadow denkek dat meeste builds rond dual wield draaien.

Buiten stad ziet ge enkel uw party members. Als ge alleen speelt gade daar dus niemand tegenkomen. Wat normaal is in ARPG's.

Zo'n type game draait niet om 'quests' maar om de itemhunt.. Ge volgt in meeste gevallen gewoon de weg en ge duwt op 'u' om te zien waar ge moet zijn voor uw huidige quest.

Thanks, inderdaad ben MMO gewend.
Buiten melee en bow ben ik nog geen wapens tegengekomen ?
En hoe gebeurd de PvP dan ? moet je daarvoor ook in een party zitten?

Affinity

Legacy Member
Pvp heb ik nog niet gedaan maar daar moet ge u ook niet teveel van voorstellen :) 1v1 kunde u altijd voor signen, in party kan je ook 3v3 doen ofzo.

Ge hebt alle soorten wapens, bow/dagger/1 handed en 2 handed mace/axe/sword, wand, claws...

Voor bvb een 2h sword ga je vaak veel strength voor nodig hebben, dus dat ga je als shadow niet te snel hebben omdat je tussen de dexterity spawned. De marauder tree (andere kant van shadow) start bvb tussen de strength nodes en zal dus niet snel een bow kunnen dragen omdat die dexterity nodig heeft.


Maak geen vergelijkingen tussen mmo en arpg he, arpg draait puur om hack 'n slash en itemhunten (individuele character progressie)

Li0n

Legacy Member
Vegitoo zei:
Thanks, inderdaad ben MMO gewend.
Buiten melee en bow ben ik nog geen wapens tegengekomen ?
En hoe gebeurd de PvP dan ? moet je daarvoor ook in een party zitten?

Dit is geen open world spel he. Elk gebied dat je binnen gaat is een 'instance'. JE ziet enkel je partymembers.
In town zie je wel andere mensen.

Li0n

Legacy Member
BTW, niemand interesse? Default league.

Li0n zei:
C9i0ZKm.jpg

StruikGewas

Legacy Member
Affinity zei:
Maak geen vergelijkingen tussen mmo en arpg he, arpg draait puur om hack 'n slash en itemhunten (individuele character progressie)

Dus het uiteindelijk doel van arpg is gewoon zo hoog mogelijk mobs kunnen slashen ? en je stats dan vemelden op een forum?

Propaganda

Legacy Member
Vegitoo zei:
Dus het uiteindelijk doel van arpg is gewoon zo hoog mogelijk mobs kunnen slashen ? en je stats dan vemelden op een forum?

net zoals in alle theme park mmos/arpgs.

minionblock @ vaal --> rip lvl 50 marauder :(

Affinity

Legacy Member
Vegitoo zei:
Dus het uiteindelijk doel van arpg is gewoon zo hoog mogelijk mobs kunnen slashen ? en je stats dan vemelden op een forum?

Yep
Bij een mmo is het iets meer story / socialer :)

Arpg is farmen en farmen en farmen ^_^

CurrY

Legacy Member
Allee net nog is opnieuw begonnen met 2 characters. Nog maar wat premium stashtabs bij gepakt ook dus we zitten aan 21 ondertussen.

Zonder stashtabs te pakken is het toch lastig spelen wrs ze xD.

ToasT

Legacy Member
net mod ingame gezien die zei dat de volgende patch ergens deze week uitkomt en dat ze nieuwe anti-spam maatregelen zullen nemen.
Uurtje gespeeld en die mod heeft wss 10 goldsellers moeten bannen. Toch ook wat goeie ideeën gehoord uit de community. Geen general chat tot ge in de eerste town zijt, tempban als ze x aantal spam reports krijgen in Y tijd, ...

Affinity

Legacy Member
Zalig :)

Man man man, daar kunnen de grote bedrijven toch nog een serieus leske van leren van het kleine GGG :)

Li0n

Legacy Member
Vegitoo zei:
Dus het uiteindelijk doel van arpg is gewoon zo hoog mogelijk mobs kunnen slashen ? en je stats dan vemelden op een forum?

Het doel van mmo's is in Stormwind of Orgrimmar te staan AFK'en terwijl low lvls geilen op je gear. Ik zie het verschil niet. :p

StruikGewas

Legacy Member
Iedereen zijn ding natuurlijk.

Ik zou graag een MMO vinden waar je, door pve en pvp, goede gear krijgt die je uiteindelijk moet gebruiken tegen andere.
Mss moet ik toch eens aan EVE beginnen ?

Chickenlal

Legacy Member
Affinity zei:
Per party member 50% IIQ.

Wat Quality precies doet wetek niet op een map :/

Die IIQ van party heeft geen invloed op map drops.

Quality op een map is rechstreeks verbonden aan quantity denk ik, 20% quality = 20% meer quantity.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Affinity

Legacy Member
In poe moet ge wel constant uw gear upgraden om hogere level zones aan te kunnen en u eigen goe te beschermen.... Bij WoW cleared ge alle content in blue gear :/

simchajra

Legacy Member
Een stuk of 5 maps geprobeerd en eentje zat er tussen waarbij een curse op de spelers zat. 'k Dacht dat m'n summons ook die curse zouden krijgen maar blijkbaar is dat niet zo. Lekker geweldig. :P

Flitser

Legacy Member
Gisteren gezien dat iemand uit US op mijn Poe is ingelogd en al mijn currency weg ( 10 exalts ofzo) restoren daarvan gaat blijkbaar niet ik ga precies niet meer spelen. PoE heeft een paswoord dat ik nergens anders gebruik enzo, echt jammer.

Mijn goesting om te spelen is plots volledig verdwenen....

Details

Legacy Member
Flitser zei:
Gisteren gezien dat iemand uit US op mijn Poe is ingelogd en al mijn currency weg ( 10 exalts ofzo) restoren daarvan gaat blijkbaar niet ik ga precies niet meer spelen. PoE heeft een paswoord dat ik nergens anders gebruik enzo, echt jammer.

Mijn goesting om te spelen is plots volledig verdwenen....

Daswel een spijtige zaak ja...
Maar normaal gezien is dit toch niet mogelijk? Je zou een email moeten krijgen met de melding dat er iemand heeft proberen inloggen op je acc vanuit een ander land.. Bij iemand die ik ken was dat toch zo en die is niets kwijt :/ moest enkel zijn PW trg instellen.
Kzou toch je PC eens checken op spyware/malware ;-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan