Archief - Path of Exile

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SideShow

Legacy Member
vanavond eens dit spel proberen :-)
leuk, ik weet er echt de eerste letter niet van :-)
welk soort char neem ik als ik van warriors hou?

Affinity

Legacy Member
Marauder :) geniet van de complexiteit , erger u niet aan de foggy graphics in begin act 1 en de trage speelstijl , dat wordt 100 keer beter later :)

Chickenlal

Legacy Member
KGa kijken om te zien als gij dood gaat!

Ik doe ook mee...

Ik en affinity runnen in feite tegen elkaar, voor 1 gcp

fillebolleke

Legacy Member
Als er nog zijn die graag samen spelen: Me_Myself_and_I

Lvl 77 LA marauder
Lvl 65 Fr. Pulse Witch

Altijd te vinden voor maps.
Voorlopig alleen softcore gezien de desync problemen.

Affinity

Legacy Member
gvd tot level 7 geraakt xD

ledge 1x doorlopen en bij mn 2e run wat verneukt :( full white gear , kut RNG :(

Affinity

Legacy Member
multiprojectile 1h solo race in 5min :D

eens benieuwd


level 12 op merveil doodgegaan, geen portal scrolls om potions te resetten :( twas leuk :) toch een chaos orb gevonden o//

zibx

Legacy Member
Affinity zei:
multiprojectile 1h solo race in 5min :D

eens benieuwd


level 12 op merveil doodgegaan, geen portal scrolls om potions te resetten :( twas leuk :) toch een chaos orb gevonden o//

mooi mooi
:)

zibx

Legacy Member
Mn alt ground slam mara gaat chill.. Lvl 46. Binnekort switchn naar EK. Iemand goei ek wand/ staff of shield?

Houdoee

Chickenlal

Legacy Member
Mijn wander is ook 49 si en ben ledge merciless aan 't farmen. Momenteel gaat het goed, enkel wa problemen met mana nog.

Run momenteel wrath, anger, discipline, energy shield en haste. En heb dan nog 200 mana over ofzo, terwijl mijn power siphon 70 mana kost, heb voorlopig nog maar 55 mana regen / sec

Het voordeel is dat je door culling strike altijd last hits hebt en je potions vrij snel terug vullen

edit: en accuracy is ook wel een probleem :'(

Zijn er hier buiten Affinity en mezelf eigenlijk nog mensen die op een deftig niveau hardcore spelen? Waar we eens samen mee kunnen mappen / group racen?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Details

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Mijn wander is ook 49 si en ben ledge merciless aan 't farmen. Momenteel gaat het goed, enkel wa problemen met mana nog.

Run momenteel wrath, anger, discipline, energy shield en haste. En heb dan nog 200 mana over ofzo, terwijl mijn power siphon 70 mana kost, heb voorlopig nog maar 55 mana regen / sec

Het voordeel is dat je door culling strike altijd last hits hebt en je potions vrij snel terug vullen

edit: en accuracy is ook wel een probleem :'(

Zijn er hier buiten Affinity en mezelf eigenlijk nog mensen die op een deftig niveau hardcore spelen? Waar we eens samen mee kunnen mappen / group racen?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ben ik altijd voor te vinden voor die groupraces!
Mappen zal ook wel voor binnenkort eens zijn als ik wat doorlevel.

Kzit altijd op mumble met affinity, gisteren en eergisteren hebben we elkaar al eens tegengekomen ;-)

Chickenlal

Legacy Member
Allé het begint te beteren met mijn wander, kan nu 5 aura's runnen en power siphon sustainen!

Als mijn derde reduced mana nu nog levelled ga ik er 6 kunnen runnen, momenteel heb ik Discipline, Anger, Wrath, Purity, Haste. Vanaf mijn reduced mana verder leveld ga ik terug Clarity kunnen nemen en dan misschien switchen naar GMP ipv LMP.

Maar momentele heb ik 300/1730 mana (1430 reserved) en is het net genoeg om zonder clarity mijn 70 mana power siphon te sustainen.

Accuracy is wel maar 70%, weet nog niet helemaal wat ik ga doen als ik een 5L heb, als ik er increased accuracy ga insteken of life leech.

+- 500dps op mijn aoe (power siphon, lmp, chain, weapon ele) en 1300 op frenzy... Die nummers komen al opvallend dicht in de buurt van mijn ranger in feite :p

Li0n

Legacy Member
Net een map gedaan met necromancers. Op een gegeven moment 3(!) yellow necro's bij elkaar, met een legertje Roa's. Knallen voor mijn leven, kon constant pots gebruiken omdat ze rechargde van al de kills. :)

Heb daar zeker ne minuut staan knallen en chain het werk laten doen. Was redelijk epic :)

Affinity

Legacy Member
Chain ftw ;)

m'n ranger is bijna 79 maar staat geparkeerd :O
ik speel enkel nog op m'n dual spork witch.. zalig gewoon om mee te mappen :)

en tussendoor level ik een freeze pulser met deadlypeach, en volgende week mss ook nog eens een ele cleaver beginnen xD

zibx

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Mijn wander is ook 49 si en ben ledge merciless aan 't farmen. Momenteel gaat het goed, enkel wa problemen met mana nog.

Run momenteel wrath, anger, discipline, energy shield en haste. En heb dan nog 200 mana over ofzo, terwijl mijn power siphon 70 mana kost, heb voorlopig nog maar 55 mana regen / sec

Het voordeel is dat je door culling strike altijd last hits hebt en je potions vrij snel terug vullen

edit: en accuracy is ook wel een probleem :'(

Zijn er hier buiten Affinity en mezelf eigenlijk nog mensen die op een deftig niveau hardcore spelen? Waar we eens samen mee kunnen mappen / group racen?

Sent from my iPhone using Tapatalk


ik speel nog af en toe, vroeger veel D3 met affinity gedaan. Heb er paar op hc 40+ maar alleen is maar alleeen :D probeer te overleven om maps te halen

tasty

Legacy Member
Ik heb ook besloten om eens PoE te proberen. Ik moet nu een klasse kiezen maar is er een bepaalde klasse die erboven uitspringt of die underpowered is en ik best niet speel?

ToasT

Legacy Member
tasty zei:
Ik heb ook besloten om eens PoE te proberen. Ik moet nu een klasse kiezen maar is er een bepaalde klasse die erboven uitspringt of die underpowered is en ik best niet speel?
Je kan van iedere class maken wat je wilt, probeer het gewoon uit. Melee chars kunnen last hebben van desync waar je char op een plaats staat maar op de server eigenlijk ergens anders waardoor je damage kunt krijgen terwijl er geen mobs bij je zijn.

Je hebt 3 basis stats: intelligent, strength en dexterity. Respectievelijke classes zijn witch, marauder en ranger. Die hebben hoge basiswaardes voor 1 van die stats.
Dan heb je mixed classes die middenhoge waardes hebben van 2 stats: Templar is str + int, duelist str + dex en shadow is dex + int.
Zo heb je toch al een beetje een idee welke richting je uitkunt.

Runkle

Legacy Member
Ranged chars hebben evenveel last van desync, alleen is het bij melee units dodelijker.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan