Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Affinity zei:multiprojectile 1h solo race in 5min
eens benieuwd
level 12 op merveil doodgegaan, geen portal scrolls om potions te resettentwas leuk
toch een chaos orb gevonden o//

q-ball_NBK zei:Mijn wander is ook 49 si en ben ledge merciless aan 't farmen. Momenteel gaat het goed, enkel wa problemen met mana nog.
Run momenteel wrath, anger, discipline, energy shield en haste. En heb dan nog 200 mana over ofzo, terwijl mijn power siphon 70 mana kost, heb voorlopig nog maar 55 mana regen / sec
Het voordeel is dat je door culling strike altijd last hits hebt en je potions vrij snel terug vullen
edit: en accuracy is ook wel een probleem :'(
Zijn er hier buiten Affinity en mezelf eigenlijk nog mensen die op een deftig niveau hardcore spelen? Waar we eens samen mee kunnen mappen / group racen?
Sent from my iPhone using Tapatalk



q-ball_NBK zei:Mijn wander is ook 49 si en ben ledge merciless aan 't farmen. Momenteel gaat het goed, enkel wa problemen met mana nog.
Run momenteel wrath, anger, discipline, energy shield en haste. En heb dan nog 200 mana over ofzo, terwijl mijn power siphon 70 mana kost, heb voorlopig nog maar 55 mana regen / sec
Het voordeel is dat je door culling strike altijd last hits hebt en je potions vrij snel terug vullen
edit: en accuracy is ook wel een probleem :'(
Zijn er hier buiten Affinity en mezelf eigenlijk nog mensen die op een deftig niveau hardcore spelen? Waar we eens samen mee kunnen mappen / group racen?
Sent from my iPhone using Tapatalk
probeer te overleven om maps te halenJe kan van iedere class maken wat je wilt, probeer het gewoon uit. Melee chars kunnen last hebben van desync waar je char op een plaats staat maar op de server eigenlijk ergens anders waardoor je damage kunt krijgen terwijl er geen mobs bij je zijn.tasty zei:Ik heb ook besloten om eens PoE te proberen. Ik moet nu een klasse kiezen maar is er een bepaalde klasse die erboven uitspringt of die underpowered is en ik best niet speel?