Archief - Path of Exile

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chickenlal

Legacy Member
LacrimA zei:
Man, 5de dag op rij, disconnect na disconnect..
Telenet beweert natuurlijk dat het niet aan hun ligt, maar ik ben gelijk den enige die er last van heeft in PoE.
T'is gelijk dat ik nen seconde ofzo enorme packetloss heb, en dan disconnect.

Misschien word je wel ge DoS'd ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Affinity

Legacy Member
Joepie eens 2 gcp gevonden........ Tmag wel eens zeker? Djezus, iedereen vindt hier uniques en zotte quality gem, ik speel dan nog een pak meer dan de meeste, heb 3 level 70+'s, en kvind af en toe eens een fucking ALCH.

Ik amuseer mij daar nie van, maar ik heb geen wealth.... En da maakt mij soms ongerust.

Gisteren een 69 map gedaan met de ranger, overdreven mods xD

Players cursed with vulnerability
25% damage
25% movement speed
25% faster attacks

Wtf man :p had een moment nog kleine 10% hp, bij de boss. Zo'n spin die flickerstrike deed... Holy fuck man die deed pijn :p


Vanavond 1 HOUR LETHAL RACE :DDD zin in man amai!!!! Mn allereerste race. Hopelijk overleef ik em. Heb ongeveer een 'plan' hoe ik ga spelen.

Mensen die ook gaan meedoen? Kunnen mss op mumble wat lol'en.

Shelob

Legacy Member
Rustig merciless Act 2 bereikt met summoner (SC).Level 57 nu.

Good times

Chickenlal

Legacy Member
Affinity zei:
Owwww shit die lethal race is in party :o nja ik ga solo

Denk nie da ge solo kunt winnen tegen een full party :p, mss beter wachten op een solo race? Dan doe ik wel mee, kheb vakantie hé nu :p

Chickenlal

Legacy Member
Affinity zei:
Owwww shit die lethal race is in party :o nja ik ga solo

Denk nie da ge solo kunt winnen tegen een full party :p, mss beter wachten op een solo race? Dan doe ik wel mee, kheb vakantie hé nu :p

Lethal race is wel crazy :D

Affinity

Legacy Member
Pff kga toch meedoen. Al ist maar als oefening :) kga enkel 1h special races doen. Daarvoor heb ik tijd. De rest spendeer ik liever aan mijn characters te ontwikkelen.

Zijde er vanavond?

Chickenlal

Legacy Member
Ik ben er eindelijk nog eens ja :p Vollenbak mijn templar levellen dak kan mappen na het weekend :p

Affinity

Legacy Member
Kans is groot dat ik volgende week mijn freeze pulser doorlevel. Ben nogmaar 17.

Op een weekje ben ik toch 70 dus. En dringend ook wat mappen tussendoor. Mss wel eens op mn witch wat easy 66's doen :)

Chickenlal

Legacy Member
1 Hour Multiproj Solo (S1E84) [Forum Link]

Deze doe ik mss wel eens als ik al wakker ben dan :-)

Hawk

Legacy Member
zo hardcore gelle twee :p

En Affinity ik ga niet akkoord met uw standpunt wat maps betreft. In diablo 2 classic was het ook zeer moeilijk om 99 te worden maar ge had er tenminste geen kosten aan. Dat was gewoon de hele tijd den cowlvl doen. (een vergelijking zou zijn: hier de hele tijd docks farmen, wat ge dus niet kunt doen omdat de lvl veel te laag is) De XP was trouwens meer aan uw lvl aangepast.

Hier moet ge redelijk wat wealth inpompen voor weinig return on investment (of het verplicht in groep doen). Crap maps met een lage level en bijgevolg lage XP zijn de regel, de rest is uitzonderlijk. Hopelijk doen ze hier iets aan want endgame begint tegen te steken.

En jaja, 't is maar een BETA en deze beta is zoveel beter dan D3's beta maar CB loopt al van in 2012 en tussen dan en nu hebben ze niets aan de endgame (maps) gedaan. Niet echt hoopgevend eh.

Affinity

Legacy Member
Aan de endgame zullen er wel bezig zijn gene schrik ze. Ze willen 9 acts ofzo later.

Ze blijven toch skills en items uitbrengen die weer verschillende builds openen... Ik heb echt fun in het levelen. Kweetnie waarom :) en als ik maps wil doen heb ik het al lastig genoeg met 66-69's.
Dus ik klaag voorlopig nie. De extreme hardcore spelers gelijk kerkrom, kweetnie of die echt klaagde. Level 94 en die bleef gaan dusja.

Chickenlal

Legacy Member
Wat ik me wel afvraag, was een beetje aan het kijken naar nugistreams en die mannen zitten daar maps te exalten enzo. Ik vraag mij echt af als ge daar ooit een deftige return uithaalt als ge een map moet alchen/regallen/5 keer chaos'en en dan nog 2 keer exalten ofzo.

De helft van de keren betaald ge dan 2-3 exalts voor 1 bar exp toch?

fallout307

Legacy Member
paar vraagjes maar deze waren nog niet 100% duidelijk;
(ondertussen lvl65 witch)

1) waar beginnen maps te droppen ? (best met zo veel mogelijk increased quantity veronderstel ik (?)
2) map = currency ?
3) de farm 'penalty' geld enkel voor de currency drops dacht ik?

Chickenlal

Legacy Member
Maps droppen denk ik in gans merciless, maps zijn geen currency, maps zijn gewoon nieuwe instances die je opendoet die een hoger monsterlevel hebben. Omdat je anders non stop Docks moet doen die monsterlevel 62 heeft.

Dus heb je van bepaalde locaties in het spel maps die een monsterlevel hebben (staat op de map), zodat je betere loot/exp krijgt.

Je doet dus een map open en je cleared deze volledig. Een map is maar 1x bruikbaar voor 6 personen.

lemnos

Legacy Member
Als er hier nog zijn die softcore spelen, je mag me altijd toevoegen. Atm aan het spelen met een 52 templar in eerste act merciless.
Mij'n nick is LmSke
:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan