Archief - Path of Exile

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Li0n

Legacy Member
Nice ES al :)
Heb net een 5 link van mijn bow gemaakt en er chain bijgestoken. Idd zot op packs (y)
Net 5-6 desyncs in 1 docks run :(

LacrimA

Legacy Member
Blijft maar duren hier.
Super irritant.

Ik zit rond de 3600 ES ondertussen, wel geen CI met mijn summoner.
rond de 300 IIR, en maps farmen gaat vlotjes :)
Wel, nu niet dus :p

Affinity

Legacy Member
LacrimA zei:
Blijft maar duren hier.
Super irritant.

Ik zit rond de 3600 ES ondertussen, wel geen CI met mijn summoner.
rond de 300 IIR, en maps farmen gaat vlotjes :)
Wel, nu niet dus :p

hardcore? 3600 ES met of zonder discipline? hoeveel life hebt ge? wss nie zo veel, waarom dan geen CI? als ge geen positieve chaos res hebt met low life kunde oneshot worden

blackman

Legacy Member
Affinity zei:
hardcore? 3600 ES met of zonder discipline? hoeveel life hebt ge? wss nie zo veel, waarom dan geen CI?als ge geen positieve chaos res hebt met low life kunde oneshot worden

Als je al low life bent kan je nogal moeilijk ge ONE shot worden hé.

K ff muggeziften, maar toch. :p

clue van het verhaal: stack resistances en zeker chaos (aangezien chaos zeker "true" damage is? "true" damage is het addertje onder het gras van elke spel!).
-----------------------------------------
Momenteel aan het updaten, ik hoop echt dat de performance al een beetje beter is geworden tegenover een dikke maand geleden (alhoewel ik vrees dat dit ijdele hoop is). Ik vind dat je dit soort games in groep moet spelen maar spijtig genoeg kan mijn PC het niet meer trekken eenmaal als ik in een party zit.

And also:
"Quest rewards that used to grant passive skill points or passive refund points now give you a book that does the same thing when right clicked. This quest item cannot be traded and has been added to make the reward more understandable to new players."

We live in a world of smartphones and dumb people.

Affinity

Legacy Member
blackman zei:
Als je al low life bent kan je nogal moeilijk ge ONE shot worden hé.

Als witch is praktisch elke build een low life build ..
Aangezien Chaos damage uw energy shield ignored en dus rechtstreeks van uw HP gaat, en ge als witch al moeilijk aan 1.5k hp komt, wordt ge hoogstwaarschijnlijk oneshot.


@ Lion: Passive Skill Tree - Path of Exile

blackman

Legacy Member
Affinity zei:
Als witch is praktisch elke build een low life build ..
Aangezien Chaos damage uw energy shield ignored en dus rechtstreeks van uw HP gaat, en ge als witch al moeilijk aan 1.5k hp komt, wordt ge hoogstwaarschijnlijk oneshot.


@ Lion: Passive Skill Tree - Path of Exile

My bad, had het verschil niet door tussen "low life" en builds die op low life gebaseerd zijn (door skills of class).

Affinity

Legacy Member
nog eens wa maps gedaan op mijn ranger ook .... fuck man , enkele paniekmomentjes... ale "paniek", gewoon ne chaos bolt van ne rare met increased critical chance/damage recht tegen mijn bakkes, hp ging naar 10% ofzo, schiet 2 pijlen en had terug full life xD ma toch ff met schrik gezeten want twas bijna een oneshot.....

daarom is 3.5k hp dus ZEKER aan te raden :) chaos res is -20 wat wel ok is maja :)

en mn dual spork witchie zit in act 3 merc, ik hoop zo'n vaal regilia (of hoe schrijf je het) chest te vinden met 900 ES ofzo xD

nn guys =D

zimoen

Legacy Member
blackman zei:
Momenteel aan het updaten, ik hoop echt dat de performance al een beetje beter is geworden tegenover een dikke maand geleden (alhoewel ik vrees dat dit ijdele hoop is). Ik vind dat je dit soort games in groep moet spelen maar spijtig genoeg kan mijn PC het niet meer trekken eenmaal als ik in een party zit.

Ik speel zelf op een 5 jaar oude laptop. Om zo weinig mogelijk houterig beeld te krijgen speelde ik op de laagste resolutie. Onlangs verscheen een filmpje van kripp waar hij in uitlegt dat je de texture quality lager dan medium kan krijgen. Dat gedaan, en momenteel speel ik op 1280x800 vrij vloeiend. Tot er een summoner opdaagt in de party uiteraard.

edit: Playing On Really Crappy Settings - YouTube

Li0n

Legacy Member
Ranger is bijna 69. Dan begin ik terug maps te doen. HP zit aan 3.8k nu. Alle res capped behalve chaos.

Affinity

Legacy Member
Met -20 chaos zijde al 'vrij safe' om op tijd te kunnen reageren. Kheb zo'n 8% node gepakt in mn passive tree.

Ja dat filmpje van kripp helpt enorm, mijn maat op zijn oude pc heeft bijna instant loadscreens nu xD

Zelf gelukkig nog niet veel last gehad, alles maxxed settings en full party met LA rangers, summoner en GMP lightning strike wel eens gedropped tot 10 fps. Dat was gewoon te zot voor woorden. Meestal in heavy combat blijf ik rond 30-60 fps.. Ben trots op mn beestje :D

Chickenlal

Legacy Member
zimoen zei:
Ik speel zelf op een 5 jaar oude laptop. Om zo weinig mogelijk houterig beeld te krijgen speelde ik op de laagste resolutie. Onlangs verscheen een filmpje van kripp waar hij in uitlegt dat je de texture quality lager dan medium kan krijgen. Dat gedaan, en momenteel speel ik op 1280x800 vrij vloeiend. Tot er een summoner opdaagt in de party uiteraard.

edit: Playing On Really Crappy Settings - YouTube

Als je die settings zo laag doet, dan zou ik toch Shadows uitzetten in de ingame opties zelf, want die shadows zijn wel fucking mottig :D

Chickenlal

Legacy Member
Beetje exilestats aan het bekijken, hoe insane dat mensen aan lvl 22 geraken in een 1 hour race. What the fuck! Zelfs met dingen uit mijn stash geraak ik nog maar aan 15 ofzo op een uur :'(

Affinity

Legacy Member
Nja das een race he ...

Stel:
300 man rushed naar act2 western forest (zwaar undergeared en underlevel)

290 man sterft uiteraard, 10 man slaagt erin en haalt lvl 22 op een uur.

Kans is groot da ge tussen die 290 zit en opnieuw moogt beginnen en dus enkel tijd verdoet ipv tijd winnen door te rushen.

Ps: is er geen agenda ofzo met de races? Ik wil een site met een overzicht,. Op poe forum zie ik enkel 's01e72' .... Wie de fuck weet welke dag da is. Besta er niets duidelijkers?

zimoen

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Als je die settings zo laag doet, dan zou ik toch Shadows uitzetten in de ingame opties zelf, want die shadows zijn wel fucking mottig :D

Ja die staan bij mij uiteraard al lang af :D
Vanavond nog eens doorkassen met men toekomstige CI bow shadow, of marauder, of beide.

Hawk

Legacy Member
Ik hoorde dat ge vanaf lvl 77 niets meer in PoE kunt doen omdat de meeste maps die droppen lowlvl zijn (en dus weinig XP) en er niet zoveel maps droppen. Broken endgame?

In welke mate klopt dit?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan