Chickenlal
Legacy Member
Ik las overlaatst in een topic dat het voor high end game wel een beetje demotiverend is, maar dat komt gepaard met periodes.
Je kan een tijd lang 80+ maps hebben en dan zie je je exp bar nog bewegen terwijl je maps aan het doen bent, maar het probleem komt als je geen 80+ maps meer hebt en moet terugvallen op 70 maps of zelfs nog lager, dan moet je maps doen waar op enkele uren je exp bar helemaal niet bewogen is. Tot je dan terug wat hogere maps kan verzamelen.
Maarja, dat was vroeger toch ook in diablo 2, als je naar 99 wou moest je ook inmense tijden doorbrengen tussen de koeien waar je op den duur ook nog amper je exp bar zag bewegen. Daar hoorde ik ook niemand klagen.
edit: ff topic opgezocht http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/291725
Je kan een tijd lang 80+ maps hebben en dan zie je je exp bar nog bewegen terwijl je maps aan het doen bent, maar het probleem komt als je geen 80+ maps meer hebt en moet terugvallen op 70 maps of zelfs nog lager, dan moet je maps doen waar op enkele uren je exp bar helemaal niet bewogen is. Tot je dan terug wat hogere maps kan verzamelen.
Maarja, dat was vroeger toch ook in diablo 2, als je naar 99 wou moest je ook inmense tijden doorbrengen tussen de koeien waar je op den duur ook nog amper je exp bar zag bewegen. Daar hoorde ik ook niemand klagen.
edit: ff topic opgezocht http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/291725


voorlopig nog geen tijd/zin gehad om die freeze pulser te levelen 