Archief - Path of Exile

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chickenlal

Legacy Member
Ik las overlaatst in een topic dat het voor high end game wel een beetje demotiverend is, maar dat komt gepaard met periodes.

Je kan een tijd lang 80+ maps hebben en dan zie je je exp bar nog bewegen terwijl je maps aan het doen bent, maar het probleem komt als je geen 80+ maps meer hebt en moet terugvallen op 70 maps of zelfs nog lager, dan moet je maps doen waar op enkele uren je exp bar helemaal niet bewogen is. Tot je dan terug wat hogere maps kan verzamelen.

Maarja, dat was vroeger toch ook in diablo 2, als je naar 99 wou moest je ook inmense tijden doorbrengen tussen de koeien waar je op den duur ook nog amper je exp bar zag bewegen. Daar hoorde ik ook niemand klagen.

edit: ff topic opgezocht http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/291725

Affinity

Legacy Member
wa een blijters in die thread :p

serieus man ze moesten de experience godverdomme verdubbelen!
ik hou van games waar "het einde" bereiken praktisch bijna onmogelijk is, zalig toch? wie geeft er eigenlijk een reet om uw level, liever wealthy worden en 18 tabs vol zware endgame gear hebben dan ipv 85 level 95 te zijn ofzo ze :p

akkoord dat als ge van level 75 maps terug naar 70 moet dat het vervelend kan zijn, daar zal mss wel iets op gevonden worden, dit spel is dan ook in een beta fase en der is al 700.000 keer meer te doen dan in diablo 3...

gewoon geduld hebben, nieuwe builds proberen en niet bij 1 character blijven, races doen.... ik speel soms een hele avond uren aan een stuk en voel al dat ik tijd tekort kom voor wat ik allemaal wil doen, dat terwijl mijn main maar level 78 is..

in een ARPG zagen dat ge teveel moet grinden nja, serieus man
dan moet ge maar zien dat ge wealthy wordt en high level maps kunt kopen van iemand, da ge uiteindelijk blut zijt en geforceerd wordt om terug een nieuwe char te maken om weer wa currency aan te vullen...

ik vind het systeem goed, dat het voor de level 90's beetje vervelend is nu kan ik begrijpen, maar simpele reden is: BETA... acts zijn nog in ontwikkeling en het systeem zal nog genoeg aangepast worden met de tijd.

edit: ik heb een 400 ES upgrade van chest, en heb in totaal gelijk 2k ES bij xD 5.7k buffed nu

LacrimA

Legacy Member
Aja, vergeten bijzeggen:
Ik heb 99 hp :p
Wel softcore ja. Teveel disconnects en ik kan er moeilijk tegen dat chars aan dingen sterven die niet aan mij liggen.

Plan was gewoon te farmen in non chaos-plaatsen, maar heb mij bedacht, es zot gedaan, en veel te veel betaald voor Shavronne's Wrapping Unique (Chaos does not bypass energy shield).
Nu farm ik vlot alle maps, af en toe deaths, maar das meer door externe factoren (lag, desync,..)

Ik word terug alle paar minuten gediconnect nu.. plezant

Affinity

Legacy Member
m'n maat ook net een DC... heel raar, die woont 1kilometer van mij en heeft zelfde telenet verbinding... tis dus heel random, mss afhankelijk van de server dat ge opzit ofzo ;o

LacrimA

Legacy Member
Verschrikkelijk irritant als summoner..

Ahja, nog ff proberen en anders zal het iets anders doen worden terug.

Beetje speciale/unique build (qua items dan vooral) maar werkt vlot, en best plezant :)
Wel kostelijk (zeker nu ik voor de shavronne's ben gegaan), maar ondertussen wel 79. (8 skillpoints dat ik nog moet steken, geen idee waar :p)

Affinity

Legacy Member
goh kvind die item niet zo goed eigenlijk ... puur omt feit dat ge dus nog steeds niet chaos immune zijt , + ge zo goed als geen armor hebt .... dus ge neemt EXTRA physical damage + NIET immune voor chaos .... lijkt mij te zwaar... met elke andere build moet ge gewoon opletten voor chaos ...

nu als CI witch moet ik enkel opletten voor physical

LacrimA

Legacy Member
T'is goed voor bepaalde builds, gelijk de mijne :p
Low-life builds => bv de 100% rarity boots, die ik gebruik.
Maar ook de passivde die 30% spell damage heeft, bepaalde items die 100% damage geven op low life enzo.
Da's niet mogelijk als ge CI gaat.

Enige wat mij kan killen is nu:
-Ik die niet oplet :p

Ik ben summoner é, dus heb 12+skellies en 10 zombies als shield.
En voor mijn shavronne's werd ik ge-oneshot door whatever chaos dam (pois arrows, die irritante cobra's, die door mijn army piercen, die poison bombs throwers,..)

Chickenlal

Legacy Member
Het voordeel aant dat item is dat je nog aura's kan runnen via blood magic ook en zo toch 7-8 aura's kan runnen.

Affinity

Legacy Member
ale level 70 op de witch , tis echt zalig :D voorlopig nog geen tijd/zin gehad om die freeze pulser te levelen :P


Vrijdagavond een 1h lethal race!! Yesssss :) mn eerste race. Ik wil er echt goed in worden in die 1h special solo's :)

Maat vindt gisteren een 19% elemental weakness ;-/ pfff :) ik eens een 14% arc die niemand wil, hoger ben ik nog nie geraakt

Li0n

Legacy Member
Kga mij eens een EK marauder maken om wat solo te spelen. ATM aant lvlen met een silverbranch en poison arrow tot lvl 20.

Affinity

Legacy Member
Nice :) EK marauder is wss meest veilige dat ge kunt doen op hardcore ... Shitloads of life/armor/auras, en EK doet ziekelijke damage hoe dan ook :) als ge voor de rest wat defensive spells erin steekt.. Enkel opletten voor phys reflect

ToasT

Legacy Member
EK marauder? Al die afkortingen hier :confused:
Meestal versta ik ze wel maar toch :) Zelf opnieuw begonnen met een marauder maar ipv cleave nu sweep gaan.

Affinity

Legacy Member
Ethereal Knives, een skill waarvan de damage erop rond de gem zijn level draait en niet zozeer van gear. Een high leveled EK doet ziekelijke damage :)

Als ge een marauder levelt, eender welke spec, kunde altijd de eerste 30 levels melee gaan he, of langer.. Ik ga een marauder Freeze pulser maken en ben ook melee nu :) heavystrike/leapslam atm.

Begin talents zijn toch vanzelfsprekend, life/regen/resistances etc. Maar wel het pad van mijn doel-build volgen uiteindelijk :) eens ik bij de intelligence nodes zit kan ik omschakelen naar FP.

Kleine aanpassing is mogelijk he zoals resolute technique pakken omdat ge dan nooit een attack missed. Das wel aan te raden ofc :)

Net zoals mn dual spark totem witch die ik geleveled heb als freeze pulser tot merciless :) dan pas double totem gegaan

simchajra

Legacy Member
En weer een unique:
cQc6Avy.png


Defensive wise niet echt geweldig maar die +1 spectre is wel sterk voor een (of m'n :p) summoner.

M'n zombies beginnen het wat lastig te krijgen in sommige 61+ zones zoals lunaris temple. Vanaf dat m'n gems lv15 haalden levelen ze enorm traag waardoor m'n zombies hun hp wat aan de lage kant komt om lang te overleven.

lemnos

Legacy Member
ff vraagje. Een 17% invulnerability gem, hoeveel zou da waard zijn? (softcore)

Chickenlal

Legacy Member
simchajra zei:
En weer een unique:
cQc6Avy.png


Defensive wise niet echt geweldig maar die +1 spectre is wel sterk voor een (of m'n :p) summoner.

M'n zombies beginnen het wat lastig te krijgen in sommige 61+ zones zoals lunaris temple. Vanaf dat m'n gems lv15 haalden levelen ze enorm traag waardoor m'n zombies hun hp wat aan de lage kant komt om lang te overleven.

Voor zo ver ik weet worden die boots door bijna alle summoners gebruikt

simchajra

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Voor zo ver ik weet worden die boots door bijna alle summoners gebruikt
Kan ik goed begrijpen aangezien spectres toch voor veel damage zorgen. Eén meer spectre (zonder andere items en enkel passive nodes) is dan ook +50% "damage".
Ga ze momenteel toch in m'n stash houden in geval dat ik doodval want defensief zit het nog niet 100% in orde. :p

Affinity

Legacy Member
op m'n gemakje act 3 merciless solo gecleared (behalve piety nog) , lolz....

skeletons/zombies/dual spark totems
und gehen^^ als ik ff damage pak heb ik m'n shield terug op enkele seconden :p


edit : piety kill gekocht voor 1 chaos .. geen party's up en ten eerste geen zin om da solo te doen als sparker tegen piety :p en ten tweede wil maps doen maar heb die 2 passive points echt zwaar nodig voor extra dmg

LacrimA

Legacy Member
Man, 5de dag op rij, disconnect na disconnect..
Telenet beweert natuurlijk dat het niet aan hun ligt, maar ik ben gelijk den enige die er last van heeft in PoE.
T'is gelijk dat ik nen seconde ofzo enorme packetloss heb, en dan disconnect.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan