Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super Effective zei:Hellion nerf. Misschien wat drastisch maar een nerf was wel nodig. Ik bedoel met 4 hellions in de mineralline ben je altijd dood, moet niet kunnen.
maartendq zei:Dus jij wilt beloond worden omdat je 4 hellions 'n run-by laat doen of omdat je niet genoeg checkt op drops?
Ik vind het ook sneu als dit voorkomt maar ik blijf er bij dat ik maar beter had moeten scouten en op z'n minst wat vikings op patrol had moeten zetten om die drops te zien aankomen. Z en P hebben eigelijk helemaal geen excuus want die hebben respectievelijk overlords en observers waarmee ze over heel de map 'n oogje in 't zeil kunnen houden.
Als je tegen T speelt doe je er goed aan je gegarandeerd voor te bereiden op drop play want in 99% van de gevallen komt het voor. Er is geen enkele reden om er niet op voorbereid te zijn.
Z wel, kakveel overlords ^^Het feit dat er een run-by gebeurde is jouw fout. Niet dat van het spel. Zerg heeft meer dan genoeg "tools" om zicht te hebben over zowat heel de map dus je kan ze best zien aankomen. Als je iets ziet aankomen kan je je erop voorbereiden.jOEns zei:Een hellion run by met blue flame valt niet veel aan te doen als zerg zijnde. Je moet al spines in positie hebben en de juiste units me de hellions te kunnen blocken. Ik spreek hier dan nog over 2base, probeer eens als zerg te verdedigen tegen multiple hellion run by's. Nerf is niet meer dan normaal vind ik. Het feit dat hellions nog altijd geen gas kosten, heb je zeker geen reden tot klagen.
Maar het is juist omdat je die 2 observers hebt dat je meestal wel die medivac ziet vertrekken. Je weet ook perfect wat/waar/hoeveel. Het is ook niet ongewoon voor 'n protoss speler om cannons bij z'n mineral line te hebben, en die maken drops quasi onmogelijk of gewoon niet erg cost-effective.BelgianTerror zei:How, P heeft het niet zo gemakkelijk als je insinueert tegen drops hoorZ wel, kakveel overlords ^^
Maar een P zal zelden 2+ observers hebben (1 scout, 1 op leger).
Ze kosten gewoon teveel gas om er pakweg 5 te maken rondom u basis :/
Kwestie dus van op mini-map te zien wanneer ze droppen en hopen dat je net niet te laat bent.
BelgianTerror zei:Nuja, bezie het zo, het cost minerals voor de P om cannons te zetten... en dat terwijl T quasi nooit zorgen heeft over een drop van P. Die zijn er slechts heeel zelden :/

BelgianTerror zei:Omwille van de buff aan warp prism's? I doubt that... zealot drop ofzo is niet effectief genoeg, eigenlijk is de enigste effectieve drop DT/HT, en die kosten veel geld en tech, terwijl T/Z al snel en effectief kunnen droppen met marines/zerglins(of banelings)
P drops zullen beperkt blijven tot Whitera en zijn 'special tactiks'![]()
BelgianTerror zei:Pff, echt voordele zou ik het nie noemen voor P, deze waren echt nodig hoor
jOEns zei:Excuseer?!
)BelgianTerror zei:Het is niet zozeer het feit dat je workers niet meer kan one-shotten met 2, maar het feit dat je helions als effectieve strijdkracht opeens een pak minder sterk is.
BelgianTerror zei:Warp prism waren papieren vliegtuigjes voordoen (nu karton)
Immortals vochten zelden mee omdat ze achter de stalkers dansten OF werden insta gesniped als je ze ervoor zette... nu kun je ze netjes erlangs/in mixen en overleven ze langer.
Mothership -> niks speciaal
Blink increase -> Meh, geen grote ramp, enkel delayed timing
Al bij al dus 2 units die een kleine buff kregen, warvan beide in mijn ogen toch nodig was