Archief - over het BEteam

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-`LarA.][.Cr´-

Legacy Member
het enige wat ik hier voor de zoveelste keer op zal zeggen is

Zucht

1. leer kritiek verdragen en laat u es ni doen, ge moe daarom toch ni ineens de boel late valle, dan was ik bij wijze van spreke allang gestopt met school..
2. just play the game
3. hou het lief en goed, en ni alles draait om winnen :)

...

Zucht [/off]

cada, go go :unsure:

187(V)URD@

Legacy Member
H4ns // zei:
en wie gaat beslissen wie kans maakt om in het be-team te zitten...
gewoon trails . Mix wars laten spelen 5vs5 , 6vs6 en zo merk je het wel. Niet iedereen kan deftig het skill-gehalte (om het maar ff een naam te geven) inschatten van alle be spelers, dus geef iedereen die wilt ff een kans om te tonen wat hij of zij ;) kan

das hetzelfde wat ik zei ? niet ?
Ik bedoel ge moet geen noobs gaan selecteren imo.

Da van die trials was vorig jaar of 2-3 (AOT 3.15) nationcups geleden ook niet eerlijk.
Ik heb nog screens van trials waarvan ik er 3 heb van meegedaan en was 2 van de 3 eerste ... en ik was niet geselecteerd omdat tulle juist terug inactive was geworden en die toen direct leader werd en
Coco wou mij niet in .be team en als ik me nie vergis heeft die geen 1 trial meegedaan.
Pure vriendjes politiek geweest en nog altijd imo.

Mja ik maak er nie veel uit omdat ik nu niet meer speel , maar vroeger kon er zeker een beter line up opgesteld worden imo.

3.15>all

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
[*L@rAkEuhH*] zei:
1. leer kritiek verdragen en laat u es ni doen, ge moe daarom toch ni ineens de boel late valle, dan was ik bij wijze van spreke allang gestopt met school..
2. just play the game
3. hou het lief en goed, en ni alles draait om winnen :)
²

...

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
Sorry prae maar in de personen dat ge opnoemt, zie'k er maar 1 het daadwerkelijk GOED doen.
n/o @ die anderen.

Marquise

Legacy Member
vorige en deze zen allemaal dom "gekozen"

gewoon een eerlijke en ZO OBJECTIEF mogelijke be teamleader MET ambitie !!!
en dan zal bekan iedereen blij zijn...

mss die ni gekozen zen mja je kan nooit iedereen gelukkig maken imo..



peace :x

st0rmr1d3r

Legacy Member
tis e goed initiatief van ruffryder maar ik heb nu noch de tijd noch de goesting om over zoiets dergelijk te reply'en

storm out
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan