Archief - over het BEteam

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RuFfRyDeR

Legacy Member
zoals iedereen weet,ziet,hoort en leest is er een hele hoop gezever te doen rond het BEteam.
daarom stel ik voor om een externe partij (in dit geval stel ik CB voor) aan te stellen om een vote te doen voor een nieuwe be leader(s).
imo de beste oplossing tegen vriendjespolitiek enz.
er kan via CB een mail gestuurd worden naar alle .be TO spelers en per speleraccount kan je je vote uitbrengen op een persoon of personen die zich kandidaat stellen om het .be squad te leaden.
de persoon of het duo met de meeste stemmen stellen simpelweg een .be team op.
degene die dan nog zagen...... pech dan is het tenminste de keuze geweest van de personen die de steun hebben vd TO community.

laat weten wat je er van denkt en breng je opmerkingen en ideen maar vollenbak aan.

grtz Ruff.

en plz don't close this one

QuikSilver

Legacy Member
as CB da zou wille doen is da ejel goe, mor waarom zoude die da doen vragek men eige wel af. Wel goei id imo.

RuFfRyDeR

Legacy Member
saint als we nu "het volk" laten beslissen en niet royal aE of ROW icct
zou da nu is geen gedacht zijn :D
en btw maak der is geen personlijke vete tussen u en dark van plz

RuFfRyDeR

Legacy Member
als het terug naar het oude gaat heeft het "nieuwe" ongelijk gehad en hebde u gelijk gekregen zoniet tja dan moete u bij de stem van het volk neerleggen zekers ;)
will see zeg ik altijd

grtz Ruff^

Insanity

Legacy Member
Oe Oe waar kan ik m'n mail naar sturen? :p
Ik als leader zalig:
Een team waar vrede heerst, we handjes schudden na verlies...
We bij een win heel sportief blijven...
Waar we nummers vragen aan schone TO meiskes...

Hmm of nee een Nief Cup starte met alleen vrouwelijke TO-erkes ;)
ik ga Team wel leaden maar speel nie mee :p

Peace Insa ;)

=[PraetoriaN]=

Legacy Member
Ik roep echt dringend om Bzrk, orbital en G.


Deze zijn de enige die het team zullen samenhouden, gematigd zijn en een meerderheid achter zich hebben, zowel op vlak van de be-community als algemeen. Anders zie ik de toekomst zeer donker in.

Sorry guys, ik weet dat jullie voor diverse redenen geen ambities meer hebben, maar jullie zijn gewoon nodig tot de volgende nc-cup. Denk erover na en kom please terug.

Grtz

Prae

Wixels

Legacy Member
Man gelle met ule zever altijd over da BE-team, das hier precies al echte politiek. Even grote zagen en dikke zeveraars.
Kunde gelle nu nooit is content zijn, just play the damn game.

[-BlackHawk-]

Legacy Member
hmmm gisterenavond, stonden Dark, Psycho, Godlike en Tetsuya nog op BE cb, nu deze morgen alleen nog maar Dark.... :wtf:

Dark

Legacy Member
ja , er moet nagedacht worden ... drom heb ik alles gecleared , en niet alleen nagedacht e, der moeten ook beslissingen genomen worden...

H4ns //

Legacy Member
hmm imo saint, kan je zeggen wat je wil van hun ego, maar je eigen ego is precies ook niet bestemd / geschikt voor be team, als je geen kritiek kan verdragen (ik bedoel hier niet mee helemaal geen kritiek, maar precies niet op deze manier)... tja

ik snap dat je het persoonlijk op neemt en daardoor heel de boel laat vallen.
Maar dat bewijst dan toch juist dat het je allemaal om je eigen ego gaat ?

Of zie ik het verkeerd...
wss wel he

nuja :)

gl :wtf:

Voddie

Legacy Member
Rofl, LmFao, hahaha, strijk, ,kom ni meer bij .....
Het is altijd hetzelfde gebleit en gezever van die die ni moge meespelen...

was het vorig BE team ni sterk genoeg ? lol, give us a break...
En als ge dan toch zo vuil wilt spele om achter het huidig be team hunne rug naar CB te stappe om nen andere be captian..... (der was al is een thread over en toen waren de leaders bijna unaniem beslist)

Ter info: ikzelf heb nix meer met be team te maken..
Maar als tets & Co. het zo wille spele.... Dan wil ook wel is me CB adminnekes een private klappeke doen.. NP...
kgaan moete stoppe me schrijve want menne baas vind dak te hard lach.. ^^

187(V)URD@

Legacy Member
als ge nu eens iedereen op CB zet die kans maakt om in het be-team te zitten en dan proberen elke avond 6*6 of 5*5 tegen elkaar te spelen.
en niet alleen blister,scope ... blabla maar ook mappen die je degelijk salsa , baxtown ....

H4ns //

Legacy Member
187(V)URD@ zei:
als ge nu eens iedereen op CB zet die kans maakt om in het be-team te zitten en dan proberen elke avond 6*6 of 5*5 tegen elkaar te spelen.
en niet alleen blister,scope ... blabla maar ook mappen die je degelijk salsa , baxtown ....
en wie gaat beslissen wie kans maakt om in het be-team te zitten...
gewoon trails . Mix wars laten spelen 5vs5 , 6vs6 en zo merk je het wel. Niet iedereen kan deftig het skill-gehalte (om het maar ff een naam te geven) inschatten van alle be spelers, dus geef iedereen die wilt ff een kans om te tonen wat hij of zij ;) kan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan