RuFfRyDeR
Legacy Member
zoals iedereen weet,ziet,hoort en leest is er een hele hoop gezever te doen rond het BEteam.
daarom stel ik voor om een externe partij (in dit geval stel ik CB voor) aan te stellen om een vote te doen voor een nieuwe be leader(s).
imo de beste oplossing tegen vriendjespolitiek enz.
er kan via CB een mail gestuurd worden naar alle .be TO spelers en per speleraccount kan je je vote uitbrengen op een persoon of personen die zich kandidaat stellen om het .be squad te leaden.
de persoon of het duo met de meeste stemmen stellen simpelweg een .be team op.
degene die dan nog zagen...... pech dan is het tenminste de keuze geweest van de personen die de steun hebben vd TO community.
laat weten wat je er van denkt en breng je opmerkingen en ideen maar vollenbak aan.
grtz Ruff.
en plz don't close this one
daarom stel ik voor om een externe partij (in dit geval stel ik CB voor) aan te stellen om een vote te doen voor een nieuwe be leader(s).
imo de beste oplossing tegen vriendjespolitiek enz.
er kan via CB een mail gestuurd worden naar alle .be TO spelers en per speleraccount kan je je vote uitbrengen op een persoon of personen die zich kandidaat stellen om het .be squad te leaden.
de persoon of het duo met de meeste stemmen stellen simpelweg een .be team op.
degene die dan nog zagen...... pech dan is het tenminste de keuze geweest van de personen die de steun hebben vd TO community.
laat weten wat je er van denkt en breng je opmerkingen en ideen maar vollenbak aan.
grtz Ruff.
en plz don't close this one




