Editor
Legacy Member
Ik heb met de clanbase nc cup supervisor gesproken en deze gaat akkoord dat hoe de zaken in het belgisch team en vooral het leadership niet door de beugel kunnen.De manier waarop de 'macht' overgedragen werd was ontverantwoord.
Anywayz,Er is nog niet beslist hoe de nieuwe leader zal verkozen worden.Een beteam leader moet de steun hebben van de community en ik twijfel dat dit in dit geval (n/o dark,tetsuya) niet het geval is...
Er zijn momenteel al 2 mogelijke opties hoe de leader kan verkozen worden.
Welk systeem we ook verkiezen,dit zal eerst aan clanbase voorgelegd worden en deze beslissen er dan over of ze ermee akkoord gaan.
Wie denkt dat dit een stunt is om mezelf weer beteam leader te maken is mis want buiten dit zal ik mij nie moeien met het team
.
Gelieve deze thread flame vrij te houden en niks meer te vermelden over de Dark <-> Saint kwestie want deze is imo niet meer ter zake nu.
Mensen met interesse of ideeën gelieve te mailen en niet hierop te replyen want in outlook heb ik er een beter zicht op
Kben er zeker van dat beteam zoals de vorige jaren er nog wel iet kan van maken
.
Anywayz,Er is nog niet beslist hoe de nieuwe leader zal verkozen worden.Een beteam leader moet de steun hebben van de community en ik twijfel dat dit in dit geval (n/o dark,tetsuya) niet het geval is...
Er zijn momenteel al 2 mogelijke opties hoe de leader kan verkozen worden.
- Er wordt een poll gehouden op dit forum met daarin de vraag wie van de kandidaten beteamleader zou moeten worden.Zelf zal ik dan met fireman gaan praten (waals to-speler) en vragen of zij iemand kandidaat hebben en wie ze het liefst als beteamleader zoude zien
- Er wordt een selectie gemaakt van 20 oude beteam spelers + de walen en nog andere mensen die een inspraak in deze zaak verdienen,wel max 2-3 per clan.En deze voten dan over de mensen die zich kandidaat stellen.
- Een andere optie die nu nog niet beslist is,lees verder

- Mensen die zich kandidaat willen stellen stuur een mail met als onderwerp: 'Nick - Kandidaat Beteam Leader' naar hier
Vermeld in deze mail.Je leeftijd,hoelang je to al speelt,je huidige+exclans,en waarom jij denkt de perfecte beteamleader te zijn. - Mensen die denken nog een optie te kennen om de beteamleader te kiezen,mail ook maar.Vermeld hier als onderwerp:' Nick - Optie Leaderverkiezing"
Welk systeem we ook verkiezen,dit zal eerst aan clanbase voorgelegd worden en deze beslissen er dan over of ze ermee akkoord gaan.
Wie denkt dat dit een stunt is om mezelf weer beteam leader te maken is mis want buiten dit zal ik mij nie moeien met het team
.Gelieve deze thread flame vrij te houden en niks meer te vermelden over de Dark <-> Saint kwestie want deze is imo niet meer ter zake nu.
Mensen met interesse of ideeën gelieve te mailen en niet hierop te replyen want in outlook heb ik er een beter zicht op
Kben er zeker van dat beteam zoals de vorige jaren er nog wel iet kan van maken
.
)