Archief - Informatie Beteam Leadership!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Editor

Legacy Member
Ik heb met de clanbase nc cup supervisor gesproken en deze gaat akkoord dat hoe de zaken in het belgisch team en vooral het leadership niet door de beugel kunnen.De manier waarop de 'macht' overgedragen werd was ontverantwoord.

Anywayz,Er is nog niet beslist hoe de nieuwe leader zal verkozen worden.Een beteam leader moet de steun hebben van de community en ik twijfel dat dit in dit geval (n/o dark,tetsuya) niet het geval is...

Er zijn momenteel al 2 mogelijke opties hoe de leader kan verkozen worden.

  • Er wordt een poll gehouden op dit forum met daarin de vraag wie van de kandidaten beteamleader zou moeten worden.Zelf zal ik dan met fireman gaan praten (waals to-speler) en vragen of zij iemand kandidaat hebben en wie ze het liefst als beteamleader zoude zien
  • Er wordt een selectie gemaakt van 20 oude beteam spelers + de walen en nog andere mensen die een inspraak in deze zaak verdienen,wel max 2-3 per clan.En deze voten dan over de mensen die zich kandidaat stellen.
  • Een andere optie die nu nog niet beslist is,lees verder :p


  • Mensen die zich kandidaat willen stellen stuur een mail met als onderwerp: 'Nick - Kandidaat Beteam Leader' naar hier
    Vermeld in deze mail.Je leeftijd,hoelang je to al speelt,je huidige+exclans,en waarom jij denkt de perfecte beteamleader te zijn.
  • Mensen die denken nog een optie te kennen om de beteamleader te kiezen,mail ook maar.Vermeld hier als onderwerp:' Nick - Optie Leaderverkiezing"

Welk systeem we ook verkiezen,dit zal eerst aan clanbase voorgelegd worden en deze beslissen er dan over of ze ermee akkoord gaan.

Wie denkt dat dit een stunt is om mezelf weer beteam leader te maken is mis want buiten dit zal ik mij nie moeien met het team :).

Gelieve deze thread flame vrij te houden en niks meer te vermelden over de Dark <-> Saint kwestie want deze is imo niet meer ter zake nu.
Mensen met interesse of ideeën gelieve te mailen en niet hierop te replyen want in outlook heb ik er een beter zicht op :niceone:

Kben er zeker van dat beteam zoals de vorige jaren er nog wel iet kan van maken ;).

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
poll is nutteloos, ik post zoveel als ik wil op deze poll hier. Ff router afgooien en ik heb nieuw ip.

btw, die poll moet hier niet gehouden worden. Telenet heeft dan ook geen uitstaans met heel deze situatie.

Eternity

Legacy Member
Like said before: de telenet community is niet de Belgische to community ....

1) Als er een poll gehouden wordt mag dat zeker hier niet ...
2) Ik ben tegen een poll, ik zie liever een samenkomst van dark, saint, cad, gshot, orbi & dark voor alles eens te bespreken.
3) n/o ma tis nie omda ge TELENET community leader zijt da ge kunt optrede voor de hele Belgische community ... (telenet maakt een deel uit van de be, ma is het niet ...)

Editor

Legacy Member
-`Orb!t@l´- zei:
Zelf zal ik dan met fireman gaan praten (waals to-speler) en vragen of zij iemand kandidaat hebben en wie ze het liefst als beteamleader zoude zien
Welke exacte woorden verstaan jullie niet aan deze zin?Als fireman de waalse community contacteert en is een irc avondje me die manne houdt kan deze comm ook hun stem degelijk uiten imo.

Eternity

Legacy Member
-`Orb!t@l´- zei:
Welke exacte woorden verstaan jullie niet aan deze zin?Als fireman de waalse community contacteert en is een irc avondje me die manne houdt kan deze comm ook hun stem degelijk uiten imo.

#1 walen kunnen hier niet voten en zouden dan hier enkel voor moeten registeren hier ..
#2 Doe geen vote, laat iedereen zeggen in een thread van welke clan hij is, wie hij is en voor wie hij stemt (anders krijg je problemen)

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
-`Orb!t@l´- [list zei:
[*]Er wordt een poll gehouden op dit forum met daarin de vraag wie van de kandidaten beteamleader zou moeten worden.Zelf zal ik dan met fireman gaan praten (waals to-speler) en vragen of zij iemand kandidaat hebben en wie ze het liefst als beteamleader zoude zien
[/list]

zie mijn eerste opmerking over de poll.

Editor

Legacy Member
jop ma zoals ik zei,dit zijn maar enkele ideeën.Ze moeten daarom nog niet gebruikt worden,mensen met een ander voorstel mogen altijd mailen...

SPin4kker

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
poll is nutteloos, ik post zoveel als ik wil op deze poll hier. Ff router afgooien en ik heb nieuw ip.

btw, die poll moet hier niet gehouden worden. Telenet heeft dan ook geen uitstaans met heel deze situatie.


erm ik denk dat het hier op login gaat het posten op een poll en niet op ip .... (correct me if i am wrong )

ten tweede : misschien een domme vraag he maar wat willen de oud be team spelers nu zelf nog

en ten derde : ik zou hun (ook inclusief dark en co ) samen laten beslissen en discussieren over wat gedaan moet worden met be team niet een hele community imo ... (kijk maar naar het voetbal daar beslissen ook maar een paar mensen wie coach word van de rode duivels en geen heel land )

ten vierde : uiteraard mezelf voor be team coach want ik kan het massaaaaal veeeeeel beter als de rest :ironic: ....(hier ook jk voor de mensen die het niet door hemme:p :D )

ten vijfde : ik weet dat ik een zaag ben en ga nu dan ook zwijgen :)

ten zesde :
The server is too busy at the moment. Please try again later.

dus ten zevende : nog ff een volwassenen film kijken ofzo ;) :D (jk btw )


Spnnkr

Eternity

Legacy Member
SPin4kker zei:
erm ik denk dat het hier op login gaat het posten op een poll en niet op ip .... (correct me if i am wrong )

ten tweede : misschien een domme vraag he maar wat willen de oud be team spelers nu zelf nog

en ten derde : ik zou hun (ook inclusief dark en co ) samen laten beslissen en discussieren over wat gedaan moet worden met be team niet een hele community imo ... (kijk maar naar het voetbal daar beslissen ook maar een paar mensen wie coach word van de rode duivels en geen heel land )

ten vierde : uiteraard mezelf voor be team coach want ik kan het massaaaaal veeeeeel beter als de rest :ironic: ....(hier ook jk voor de mensen die het niet door hemme:p :D )

ten vijfde : ik weet dat ik een zaag ben en ga nu dan ook zwijgen :)

ten zesde :
The server is too busy at the moment. Please try again later.

dus ten zevende : nog ff een volwassenen film kijken ofzo ;) :D (jk btw )


Spnnkr

Like i said: een samenkomst van bepaalde personen, zo komt er imo een VEEL nuttigere oplossing dan met een poll (waar mensen stemmen omdat iemand van hun clan, een vriend van hun, omdat ze die persoon cool vinden, etc etc etc) ...

PsYchO.p2

Legacy Member
Eternity zei:
Like i said: een samenkomst van bepaalde personen, zo komt er imo een VEEL nuttigere oplossing dan met een poll (waar mensen stemmen omdat iemand van hun clan, een vriend van hun, omdat ze die persoon cool vinden, etc etc etc) ...
vrees dat de betreffende mensen niet willen samenkomen tbh ;)

RuFfRyDeR

Legacy Member
like i said before ........

telenet community heeft imo niks te maken met .Be leader
dat is iets waar heel de .be community een mening en stem over mag hebben en niet enkel de telenetforum gangers.

wil niet zeggen dat der hier niet mag over gepraat worden maar imo heeft de telenet communityleader niks te zeggen over wie .be gaat leaden
daar heeft iedereen die belg is en TO speelt over te beslissen en voor zover ik weet komen die niet allemaal hier het forum lezen en hun mening geven.


en orb voor zover ik weet is telenetforum en fireman niet de .be community
vote op CB is imo faire
maar ja wie ben ik?
ik ben geen vriendje van ....... :D

TippedTerox

Legacy Member
Waarom poll voor iedereen ? Ge zou beter de spelers met al enige ervaring (1 jaar en meer) laten voten, want die "noobs" als ik het zo mag zeggen die nog maar pas spelen gaan voten zonder er iets van af te weten.

Al wie meer dan 3 jaar TO speelt mag vote :p

Axel

Legacy Member
poll op cb?? en cb kan da toch regelen dat alleen maar de be spelers (dus vlaamse & waalse) kunnen vote door middel van login van cb??

(just a idea)

greetz

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
TippedTerox zei:
Waarom poll voor iedereen ? Ge zou beter de spelers met al enige ervaring (1 jaar en meer) laten voten, want die "noobs" als ik het zo mag zeggen die nog maar pas spelen gaan voten zonder er iets van af te weten.

Al wie meer dan 3 jaar TO speelt mag vote :p

ge moogt ook den eerste keer gaan stemmen als ge 18 zijt, wist gij iets van politiek af ?

SenZ

Legacy Member
Denk ook dat poll niet echt interessant is, daar geef ik buzz gelijk. Imo is het wel zo dat de manier waarop niet goed was.. Heel de community zou moete gecontacteerd worden (als ge over echte '.BE' wilt spreken).
Gl to kandidaten!

TippedTerox

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
ge moogt ook den eerste keer gaan stemmen als ge 18 zijt, wist gij iets van politiek af ?

Politiek =/= TO
In TO als ge nieuw zijt, kent ge nog geen kat,
In de politiek, zijt ge 18, en kent ge normaal al politiekers uit het nieuws, de krant, boekskes, tv, en anderen briel ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan