Archief - Informatie Beteam Leadership!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
Who cares?
Orb! heeft nix met .be team te maken (n/o) dus is dit helemaal overbodig.

Editor

Legacy Member
er moet toch iemand het voortouw nemen in deze zaak of wie gaat het doen?
kvoelde me genoodzaakt omda toch niemand het initiatief nam...maarja zoals je zegt,het is helemaal overbodig oO

RuFfRyDeR

Legacy Member
ik nam het initiatief maar men post wordt geclosed om net de zelfde maar met andere ideen te openen.
maar Ruff heeft niet zon grote naam als orbi of kweetniwie
n/o to orb want gij doe tenminste moeite

CodeRed

Legacy Member
normaal kijk ik naar thuis maar sinds kort lees ik een uurtje TO forum per dag, veel intressanter, logischer en vooral onvoorspelbaarder

dark is ni verkozen dus die kan onmogelijk leader zijn, saint heeft het duidelijk verkorven en cada is verdacht afwezig

laatste nations cup en nu gaat het zo, houdt het vooral gezellig

nofunatall

Legacy Member
ik stel voor da ik BE team kapitein word
ik kan vlot opschieten met heel de be community
iedereen respecteert mij en vice versa
en ik heb tevens vlotte contacten met de waalse spelers
!!!
(en ik own een pak :p)

H4ns //

Legacy Member
CodeRed zei:
normaal kijk ik naar thuis maar sinds kort lees ik een uurtje TO forum per dag, veel intressanter, logischer en vooral onvoorspelbaarder

dark is ni verkozen dus die kan onmogelijk leader zijn, saint heeft het duidelijk verkorven en cada is verdacht afwezig

laatste nations cup en nu gaat het zo, houdt het vooral gezellig
Code' voor BE Team Leader \o/ :applause:

Editor

Legacy Member
Volgens mij lijkt de beste oplossing,hier ne poll houden en de walen optrommelen en die op een irc chan laten beslissen.Imo hebde dan de meeste rechtvaardigheid tov heel het land. + extra rekening houden met het ex-beteam of vinden jullie dat niet nodig?

Cad@verKe

Legacy Member
kga niet meer deelnemen aan het be team in welke functie dan ook, ik hield me idd verdacht afwezig in deze zaak *niveau nihil*

RuFfRyDeR

Legacy Member
-`Orb!t@l´- zei:
Volgens mij lijkt de beste oplossing,hier ne poll houden en de walen optrommelen en die op een irc chan laten beslissen.Imo hebde dan de meeste rechtvaardigheid tov heel het land. + extra rekening houden met het ex-beteam of vinden jullie dat niet nodig?

en de belgische TO spelers die hier niet komen lezen dan? of tellen die gewoon niet mee? telenetforum en + walen = .be community???????? nah don't think so
pff ......

st0rmr1d3r

Legacy Member
RuFfRyDeR zei:
en de belgische TO spelers die hier niet komen lezen dan? of tellen die gewoon niet mee? telenetforum en + walen = .be community???????? nah don't think so
pff ......
ruff heeft gelijk -> kijk naar goeie spelers zoals dizzman en anderen ,die gewoon niets met telenet community te maken hebben..en die hun tijd slijten in andere duitse topclan's..

laat ons vooral weese niet vergeten die een beetje verloren gelopen is in Engeland ,maar toch een dik pak owned..

er zitten zoveel .Be spelers in andere buitenlandse clan's die zeker een evegoede kans maken op be team..
vind het gewoon raar dat na alles wat orbi al achter de rug heeft ,nu nogmaals de tijd er wil insteken om be team weer op zen pootjes te laten komen.. chapeau imo..

beste zou zijn aangezien ge toch niet elken goeie kanshebber kunt bij elkaar krijgen ,da irc avondje houden met de waalse voters & kanshebbers..

NeoK

Legacy Member
Oo , hierbij open ik een fonds om het Nationaal team van finland over te kopen en in plaatst te zetten van be-team

Storten kan op 005-51564789-521

met als info : Storting nieuw BE team

WAAAZAAAAA

Legacy Member
-`Orb!t@l´- zei:
... Imo hebde dan de meeste rechtvaardigheid tov heel het land.

Rofl, alsof het het land iets kan schelen dat BE een TO teamke heeft of nie :p


blijven doorgaan mannen maar vergeet nie dat T-O een spelleke is die normaal voor het plezier moet zijn :baard:

schurno

Legacy Member
NeoK zei:
Oo , hierbij open ik een fonds om het Nationaal team van finland over te kopen en in plaatst te zetten van be-team

Storten kan op 005-51564789-521

met als info : Storting nieuw BE team

Koop de leader, daar zouden we verder mee raken

TippedTerox

Legacy Member
NeoK zei:
Oo , hierbij open ik een fonds om het Nationaal team van finland over te kopen en in plaatst te zetten van be-team

Storten kan op 005-51564789-521

met als info : Storting nieuw BE team

Koen, hebde gij een nieuw type van rekeningnummer uitgevonden ofzo ? :applause:

Insanity

Legacy Member
Me kinda find u guys really funneh :)... Miserie maken om een leaderschap van een Team waarbij niemand anders dan de TO-spelers et zulln weten en dan nog bekke minder dan de helft trekt zich er niks van aan wie wint met Cup... Wrom maakte van zo'n stom spel zo'n grote drama oO Als ge tegen iet wil betogen ga betogen om de wereld te verbeteren en nie voor ne spelleke oO

Join GREENPEACE ^^ !!!

Peace Insa
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan