Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Code' voor BE Team Leader \o/ :applause:CodeRed zei:normaal kijk ik naar thuis maar sinds kort lees ik een uurtje TO forum per dag, veel intressanter, logischer en vooral onvoorspelbaarder
dark is ni verkozen dus die kan onmogelijk leader zijn, saint heeft het duidelijk verkorven en cada is verdacht afwezig
laatste nations cup en nu gaat het zo, houdt het vooral gezellig
seconded.Cad@verKe zei:*niveau nihil*
-`Orb!t@l´- zei:Volgens mij lijkt de beste oplossing,hier ne poll houden en de walen optrommelen en die op een irc chan laten beslissen.Imo hebde dan de meeste rechtvaardigheid tov heel het land. + extra rekening houden met het ex-beteam of vinden jullie dat niet nodig?
ruff heeft gelijk -> kijk naar goeie spelers zoals dizzman en anderen ,die gewoon niets met telenet community te maken hebben..en die hun tijd slijten in andere duitse topclan's..RuFfRyDeR zei:en de belgische TO spelers die hier niet komen lezen dan? of tellen die gewoon niet mee? telenetforum en + walen = .be community???????? nah don't think so
pff ......
-`Orb!t@l´- zei:... Imo hebde dan de meeste rechtvaardigheid tov heel het land.

NeoK zei:Oo , hierbij open ik een fonds om het Nationaal team van finland over te kopen en in plaatst te zetten van be-team
Storten kan op 005-51564789-521
met als info : Storting nieuw BE team
NeoK zei:Oo , hierbij open ik een fonds om het Nationaal team van finland over te kopen en in plaatst te zetten van be-team
Storten kan op 005-51564789-521
met als info : Storting nieuw BE team
... Miserie maken om een leaderschap van een Team waarbij niemand anders dan de TO-spelers et zulln weten en dan nog bekke minder dan de helft trekt zich er niks van aan wie wint met Cup... Wrom maakte van zo'n stom spel zo'n grote drama oO Als ge tegen iet wil betogen ga betogen om de wereld te verbeteren en nie voor ne spelleke oO