Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
atleast i dind't ;o[*L@rAkEuhH*] zei:don't flame orb!he's a good guy
WAAAZAAAAA zei:Rofl, alsof het het land iets kan schelen dat BE een TO teamke heeft of nie![]()
blijven doorgaan mannen maar vergeet nie dat T-O een spelleke is die normaal voor het plezier moet zijn![]()
.maar iedereen wil dat iedereen z'n mening kan geven en iedereen kan deelnemen in de beslissing ma ffs ge kunt nooit rekening houden met iedereen.Iedereen zit ier maar spelers te vermelde die hun stem niet zouden kunnen uitbrengen maar denken er dan ook niet bij na dat ze prolly niemand van de kandidaten zouden kennen.Imo maakt de telenet community een groot deel uit van de belgische tacops 'scene' en daar nog is de waalse community bijgevoegd die fireman zou optrommele en dan hebde volges mij toch wel degelijke stemming.En mja,ik kan nog altijd me 10 mensen op de proppe kome die dan niet zoude kunne stemme ofzo maar tja da hoort erbij.als er niet voor deze optie gekozen wordt zal er imo nog veel minder rekening gehouden worden met wat iedereen denkt.RaDiCaLSoLuTiOn zei:speelt allemaal wa minder TO en wa meer met uzelf!
kpeis het ook , soz voor o/tSPin4kker zei:test
delete deze maar maar imo ligt het forum plat ofzo![]()

schurno zei:Een poll zuigt,
start gewoon op official forums een thread op & dan mag iedereen 2 namen zeggen. Iemand telt die gewoon op.
Ge kunt ongeveer weten wie belg is & wie niet + iedereen kan zien waarvoor hij vote...
PsYchO.p2 zei:zou compleet verkeerd gaan, hierdoor zout ge bv een team vol rushers, team vol snipers etc krijgen ofzoiets, dat er gewoon eens een leader naar voor stapt en een samenhangen team kiest want dit is erg![]()

ma eeuhm is dat idee ivm 2 namen geven niet voor leader te kiezen ipv team zoals jij het interpreteert ?PsYchO.p2 zei:zou compleet verkeerd gaan, hierdoor zout ge bv een team vol rushers, team vol snipers etc krijgen ofzoiets, dat er gewoon eens een leader naar voor stapt en een samenhangen team kiest want dit is erg![]()

PsYchO.p2 zei:zou compleet verkeerd gaan, hierdoor zout ge bv een team vol rushers, team vol snipers etc krijgen ofzoiets, dat er gewoon eens een leader naar voor stapt en een samenhangen team kiest want dit is erg![]()
ha, k, khad verkeerd gezienschurno zei:ik had het over de verkiezing van leader & coleader
die moeten dan maar team kiezen...
