Archief - Informatie Beteam Leadership!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ez-roller

Legacy Member
Tis een feit :p Iedereen zal onderhand wel al weten wie de beste spelers zijn zeker? Ego's opzij en knallen zou ik zo zeggen :o

Editor

Legacy Member
WAAAZAAAAA zei:
Rofl, alsof het het land iets kan schelen dat BE een TO teamke heeft of nie :p


blijven doorgaan mannen maar vergeet nie dat T-O een spelleke is die normaal voor het plezier moet zijn :baard:

lol dit was bedoeld op to vlak...nie op irl vlak of hoe da gij het ook denkt :).maar iedereen wil dat iedereen z'n mening kan geven en iedereen kan deelnemen in de beslissing ma ffs ge kunt nooit rekening houden met iedereen.Iedereen zit ier maar spelers te vermelde die hun stem niet zouden kunnen uitbrengen maar denken er dan ook niet bij na dat ze prolly niemand van de kandidaten zouden kennen.Imo maakt de telenet community een groot deel uit van de belgische tacops 'scene' en daar nog is de waalse community bijgevoegd die fireman zou optrommele en dan hebde volges mij toch wel degelijke stemming.En mja,ik kan nog altijd me 10 mensen op de proppe kome die dan niet zoude kunne stemme ofzo maar tja da hoort erbij.als er niet voor deze optie gekozen wordt zal er imo nog veel minder rekening gehouden worden met wat iedereen denkt.

[ImpacT]

Legacy Member
IMO, vind ik dat CB helemaal gelijk heeft.

Ten 2de hou geen poll op DIT forum maar doe dit via het officiële TO-Forum. Bespreek dit eens met de mod's. Want op dat forum zitten wel de waalse TO spelers.

schurno

Legacy Member
Een poll zuigt,

start gewoon op official forums een thread op & dan mag iedereen 2 namen zeggen. Iemand telt die gewoon op.

Ge kunt ongeveer weten wie belg is & wie niet + iedereen kan zien waarvoor hij vote...

[ImpacT]

Legacy Member
schurno zei:
Een poll zuigt,

start gewoon op official forums een thread op & dan mag iedereen 2 namen zeggen. Iemand telt die gewoon op.

Ge kunt ongeveer weten wie belg is & wie niet + iedereen kan zien waarvoor hij vote...

Mayb not so bad idea

PsYchO.p2

Legacy Member
zou compleet verkeerd gaan, hierdoor zout ge bv een team vol rushers, team vol snipers etc krijgen ofzoiets, dat er gewoon eens een leader naar voor stapt en een samenhangen team kiest want dit is erg :)

[ImpacT]

Legacy Member
PsYchO.p2 zei:
zou compleet verkeerd gaan, hierdoor zout ge bv een team vol rushers, team vol snipers etc krijgen ofzoiets, dat er gewoon eens een leader naar voor stapt en een samenhangen team kiest want dit is erg :)

Misschien is het eens tijd dat we eens de compleet andere toer opgaan :D :D

H4ns //

Legacy Member
PsYchO.p2 zei:
zou compleet verkeerd gaan, hierdoor zout ge bv een team vol rushers, team vol snipers etc krijgen ofzoiets, dat er gewoon eens een leader naar voor stapt en een samenhangen team kiest want dit is erg :)
ma eeuhm is dat idee ivm 2 namen geven niet voor leader te kiezen ipv team zoals jij het interpreteert ? :wtf:

schurno

Legacy Member
PsYchO.p2 zei:
zou compleet verkeerd gaan, hierdoor zout ge bv een team vol rushers, team vol snipers etc krijgen ofzoiets, dat er gewoon eens een leader naar voor stapt en een samenhangen team kiest want dit is erg :)

ik had het over de verkiezing van leader & coleader

die moeten dan maar team kiezen...

H4ns //

Legacy Member
dat spreekt voor zich ...

nuja , back on topic

is er nu al een oplossing ? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan