Archief - Informatie Beteam Leadership!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[ImpacT]

Legacy Member
Ge lacht u toch gewoon kreupel me dees. Always the same shit :). And nothing will change, ze proberen, maar het haalt toch allemaal niks uit.

IMO, de volgende naamsverandering van Royal.. a.k.a. riZe.. zal riZaExS zijn denk ik. Misschien een goed voorstel ? niet ?
Maar jah, wat wil je als alle goeie BE spelers in een paar clans samen troepen, dan krijg je zo'n dingen eh... wat had je verwacht.

=[PraetoriaN]=

Legacy Member
Bij saru maakt het niet uit of hij in xs zit. Zolang hij op clanbase onder ae staat, blijft hij een ae'er volgens de regels.

[ImpacT]

Legacy Member
=[PraetoriaN]= zei:
Bij saru maakt het niet uit of hij in xs zit. Zolang hij op clanbase onder ae staat, blijft hij een ae'er volgens de regels.

Mja hij staat wel bij "Hall Of Fame", da zijn members die in aE hebben gezeten maar er niet meer inzitten. Als ik mij nie vergis. But you got a point.

schurno

Legacy Member
[ImpacT] zei:
Mja hij staat wel bij "Hall Of Fame", da zijn members die in aE hebben gezeten maar er niet meer inzitten. Als ik mij nie vergis. But you got a point.

MAAR,

als Saru een war zou spelen voor aE zou clanbase dit moeten toelaten aangezien hij op CB staat.

Vieri

Legacy Member
[ImpacT] zei:
Ge lacht u toch gewoon kreupel me dees. Always the same shit :). And nothing will change, ze proberen, maar het haalt toch allemaal niks uit.

IMO, de volgende naamsverandering van Royal.. a.k.a. riZe.. zal riZaExS zijn denk ik. Misschien een goed voorstel ? niet ?
Maar jah, wat wil je als alle goeie BE spelers in een paar clans samen troepen, dan krijg je zo'n dingen eh... wat had je verwacht.

ga is ergens anders wenen

hoe oud zijde gij feitelijk...

Vieri

Legacy Member
IMO, de volgende naamsverandering van Royal.. a.k.a. riZe.. zal riZaExS zijn denk ik.Misschien een goed voorstel

dat zou misschien wel kunnen lukken , saint?

BadN

Legacy Member
dit forum moet ik af en toe es naleze, gewoon voor de hoogstaande discussies :P

-[Freak]-

Legacy Member
[ImpacT] zei:
Since when did people started to give me orders :wtf: :confused: :wtf:
Het is hier nog altijd een nederlands forum, en ga maar ergens anders aandacht vragen bij je mama ofzo....

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Het is hier nog altijd een nederlands forum, en ga maar ergens anders aandacht vragen bij je mama ofzo....
__________________
Proud member of LoCos Amigos
-=IKvCWeStErlO TilL i DiEI=-


jaja :ironic:

WAAAZAAAAA

Legacy Member
Ik versta er niks meer van, kan iemand mij zeggen waar deze discussie hier over gaat ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan