=[PraetoriaN]=
Legacy Member
Pip is onze nieuwe be-leaderH4ns // zei:dat spreekt voor zich ...
nuja , back on topic
is er nu al een oplossing ?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pip is onze nieuwe be-leaderH4ns // zei:dat spreekt voor zich ...
nuja , back on topic
is er nu al een oplossing ?![]()
. And nothing will change, ze proberen, maar het haalt toch allemaal niks uit.Eternity zei:Schieten krijgt ineens een heel andere betekenis o0
=[PraetoriaN]= zei:Bij saru maakt het niet uit of hij in xs zit. Zolang hij op clanbase onder ae staat, blijft hij een ae'er volgens de regels.
[ImpacT] zei:Mja hij staat wel bij "Hall Of Fame", da zijn members die in aE hebben gezeten maar er niet meer inzitten. Als ik mij nie vergis. But you got a point.
Is jouw id nog bij ae, dan ben je in theorie nog een ae'er.-[Freak]- zei:cool dan ben ik ook nog ne Æ'er...
[ImpacT] zei:Ge lacht u toch gewoon kreupel me dees. Always the same shit. And nothing will change, ze proberen, maar het haalt toch allemaal niks uit.
IMO, de volgende naamsverandering van Royal.. a.k.a. riZe.. zal riZaExS zijn denk ik. Misschien een goed voorstel ? niet ?
Maar jah, wat wil je als alle goeie BE spelers in een paar clans samen troepen, dan krijg je zo'n dingen eh... wat had je verwacht.
IMO, de volgende naamsverandering van Royal.. a.k.a. riZe.. zal riZaExS zijn denk ik.Misschien een goed voorstel
Vieri zei:ga is ergens anders wenen
hoe oud zijde gij feitelijk...

][E®®0R][ zei:gedraag u dan ook zo Oo

Het is hier nog altijd een nederlands forum, en ga maar ergens anders aandacht vragen bij je mama ofzo....[ImpacT] zei:Since when did people started to give me orders![]()
![]()
![]()