DaJackal
Legacy Member
jeej that's what we all want!TiM007 zei:Dat je een fan wordt ! kan je av krijge op team-mirage chan![]()
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jeej that's what we all want!TiM007 zei:Dat je een fan wordt ! kan je av krijge op team-mirage chan![]()
![]()
ik had er 4 per week + match -_-MrgMob zei:Ik speel nu al sinds mijn 6 jaar voetbal eerst bij Melsele, deelgemeente van Bevere e scipen dan daarna bij geraardsberge. da vind'k al sportief genoeg ^^ 3 keer per week training
+ match
Scip zei:mop, tot oelang hebt gij voetbal gespeeld?? ^^ tkan goe zijn dak nog tege u hem gevoetbalt, wel al heeeel lang geleje :/
TiM007 zei:Dat je een fan wordt ! kan je av krijge op team-mirage chan![]()
![]()

MrgMob zei:mja da wel mer schrijft toch mer mob ^^
Scip zei:E-Sports dus: ja ;-)
vyeate zei:vermagert ge daar veel van ?

mooie sport heb je daarV3t3r@n zei:Pinten drinken imo![]()
