NaaiT
Legacy Member
pijs wel, wan ken da nibRahms zei:ttc heule.. met een man of 12 zijn we maarwordt wel meer gedronken dan getraind.
4 september vriendenmatch tegen zele, ligt dat ver van ronse ?

mo 4 sept is vrijgezelleaaf vo zusje, dus ja

En kem nonooit tege heule gespeeld denk ik :/