Archief - onze geliefde CoD'ers&sport.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Invader

Legacy Member
Aja heb ook nog 7 jaar wedstijdturnen gedaan, maar ben moeten stoppen omwille van mijn schouder, dus nu ist alleen zwemmen

eCu-

Legacy Member
voetbal
fietsen
kga de laatsten tijd veel zwemmen
ewa rondcrossen met het scooterke

da ist zo ewa ...

ZoidBerg

Legacy Member
Ooit gezwommen, was redelijk goe. Ma dan kwam de duivel genaamd alcohol in het leven van Zoid terecht, en vanaf dan ist bergaf gedaan.
Nu zittek in menne zetel en voor menne pc, kzou eig trug moete beginne me zwemme ma kem geen goesting

eCu-

Legacy Member
amdr zei:
Jappe :unsure:

//edit @ecu, geef es pic van u brommer : >

da is het scooterke van men nonkel ,en ik rij daarmee in kleine baantjes enzo waar geen verkeer is ...
hmm , van wanneer moogt ge uw rijbewijs gaan doen? men nonkel zegt van 15j en 7m ?

DesorteD

Legacy Member
eCu- zei:
da is het scooterke van men nonkel ,en ik rij daarmee in kleine baantjes enzo waar geen verkeer is ...
hmm , van wanneer moogt ge uw rijbewijs gaan doen? men nonkel zegt van 15j en 7m ?

u nonkel is right denkek

amdr

Legacy Member
eCu- zei:
da is het scooterke van men nonkel ,en ik rij daarmee in kleine baantjes enzo waar geen verkeer is ...
hmm , van wanneer moogt ge uw rijbewijs gaan doen? men nonkel zegt van 15j en 7m ?
15 en 9 maand moode u theorie gaan doen maar dan moode nog ni opt straat :)
Mag pas vanaf 16

Alundra

Legacy Member
drinke en wijve pimpe.. :crazy:

Ik heb tijdje gevoetbald bij prutsploegske uit 4de provinciale D maar sinds vorig jaar gestopt. Atm beke met het koersvloke rondrije met de homies.

TiM007

Legacy Member
gevoetbalt 1ste provenciale dan geblesseerd geraakt verminderd terug begonne toen verhuisd en sinds geen voetbal meer maar miss terug beginne , nu zo wa gaan shotte me mate , ke tennise , zwemme , paintballe and stuff :)

MrgMob

Legacy Member
Ik speel nu al sinds mijn 6 jaar voetbal eerst bij Melsele, deelgemeente van Bevere e scip ;) en dan daarna bij geraardsberge. da vind'k al sportief genoeg ^^ 3 keer per week training :) + match

TiM007

Legacy Member
MrgMob zei:
Ik speel nu al sinds mijn 6 jaar voetbal eerst bij Melsele, deelgemeente van Bevere e scip ;) en dan daarna bij geraardsberge. da vind'k al sportief genoeg ^^ 3 keer per week training :) + match
wie we daar hebbe :o
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan