Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
amdr zei:Jappe
//edit @ecu, geef es pic van u brommer : >
eCu- zei:da is het scooterke van men nonkel ,en ik rij daarmee in kleine baantjes enzo waar geen verkeer is ...
hmm , van wanneer moogt ge uw rijbewijs gaan doen? men nonkel zegt van 15j en 7m ?
15 en 9 maand moode u theorie gaan doen maar dan moode nog ni opt straateCu- zei:da is het scooterke van men nonkel ,en ik rij daarmee in kleine baantjes enzo waar geen verkeer is ...
hmm , van wanneer moogt ge uw rijbewijs gaan doen? men nonkel zegt van 15j en 7m ?

leuk leuk , nu ben je de zieligaard van de weekSpeedyke zei:rukken

Dat is ie al langer hoor...ace4ever zei:leuk leuk , nu ben je de zieligaard van de week![]()
wie we daar hebbeMrgMob zei:Ik speel nu al sinds mijn 6 jaar voetbal eerst bij Melsele, deelgemeente van Bevere e scipen dan daarna bij geraardsberge. da vind'k al sportief genoeg ^^ 3 keer per week training
+ match
