Archief - onze geliefde CoD'ers&sport.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Springfield

Legacy Member
7 jaar voetbal nu bij KFC Izegem (provenciaal)
basketbal
american football
drink sport

DesorteD

Legacy Member
ace4ever zei:
men broer doet kung fu .. nadat kdie traininge eb gezien ... fysiek uitputtende sport tbh

inderdaad
maybe dat ik dat volgend jaar terug opnieuw ga doen, ge bepaald zelf hoe hard dat je wilt gaan tho..
maar ik ben iemand die het altijd the hard way kiest.
anyway best dat ge dat met ne maat gaat doen, daar is goed op stampen doet soms echt goed.

ge hebt af en toe van die toffe spellekes zoals ping pong:

ge sjot
u vriend sjot
ge sjot
u vriend sjot
...

das echt ongelooflijk :D
krijgde daar een peer tegen u dij, geefde er gewoon een terug ^^, na nen tijd ligde gewoon op de grond, kapot van de pijn maar met ne smile op u gezicht van het kan ni beter :D

H00der

Legacy Member
windsurfen, skaten, en in de winter zo veel mogelijk snowboarden (kwil sponsor)

en chilln met muziek

Nat. Selection

Legacy Member
basketbal 8u per week ma da stop'k dees jaar mee,
geregeld e 3-4 tal keer per week gan lopen (grotere afstand dan "comp-frigo-comp" )
snookern (cafe sport)
kickeren (hier thuis e tafel stan)
heb vroeger tennis gedan
op school tafeltennis (vanaf dees jaar ebbe we da ook e kickertafel)
jaarlijks skien xD
& zen al e tijd an't overpeizen vo wushu (kung-fu) te gan doen ipv basket ('k zen vrij slecht in basket 'k geef da toe :p)

ace4ever

Legacy Member
DesorteD zei:
inderdaad
maybe dat ik dat volgend jaar terug opnieuw ga doen, ge bepaald zelf hoe hard dat je wilt gaan tho..
maar ik ben iemand die het altijd the hard way kiest.
anyway best dat ge dat met ne maat gaat doen, daar is goed op stampen doet soms echt goed.

ge hebt af en toe van die toffe spellekes zoals ping pong:

ge sjot
u vriend sjot
ge sjot
u vriend sjot
...

das echt ongelooflijk :D
krijgde daar een peer tegen u dij, geefde er gewoon een terug ^^, na nen tijd ligde gewoon op de grond, kapot van de pijn maar met ne smile op u gezicht van het kan ni beter :D
respect tbh

DaJackal

Legacy Member
Vroeger 6 voetbal op nationaal niveau gespeelt: heb moeten stoppen vanwege mijn slechte rug
2 jaar getennist, heb nog 2 bekers staan: heb moeten stoppen vanwege mijn slechte rug
Kging ook vaak lopen: heb moeten stoppen vanwege mijn slechte rug
Rij nog elke dag 8 km (school): .....

slechte rug: story of my live *zucht*
al veel voor moeten opgeven

vyeate

Legacy Member
al 4 jaar zwemmen ma alleen in het jaar zelf,in de zomer niets,ook nog vroeger 3 jaar geroeid

Snake

Legacy Member
DaJackal zei:
Vroeger 6 voetbal op nationaal niveau gespeelt: heb moeten stoppen vanwege mijn slechte rug
2 jaar getennist, heb nog 2 bekers staan: heb moeten stoppen vanwege mijn slechte rug
Kging ook vaak lopen: heb moeten stoppen vanwege mijn slechte rug
Rij nog elke dag 8 km (school): .....

slechte rug: story of my live *zucht*
al veel voor moeten opgeven

slechte rug is het ambetantste wa ge kunt hebben, khad vroeger (~half jaar geleden) last van rugpijn bij inspanningen, conclusie van de dokter: zwakke rug, veel fietsen en zwemmen

en door regelmatig te fietsen en te zwemmen is da idd beter geworden!

*edit* let ook op uw houding als ge voor uw pc zit, zit schoon recht, it works!

DaJackal

Legacy Member
Snake zei:
slechte rug is het ambetantste wa ge kunt hebben, khad vroeger (~half jaar geleden) last van rugpijn bij inspanningen, conclusie van de dokter: zwakke rug, veel fietsen en zwemmen

en door regelmatig te fietsen en te zwemmen is da idd beter geworden!
[ 00:58:10 ] *[ @dajackal ] om de 2 weken fiets ik 50 km
[ 00:58:17 ] *[ @dajackal ] en elke dag rij ik naar school
[ 00:58:19 ] *[ @dajackal ] -_-
[ 00:58:22 ] *[ @dajackal ] 8 km per dag

reejalietie

Legacy Member
heb vroeger 4 jaar turnen gedaan op hoogste niveau in belgie, ben hiermee gestopt nadat ene russische trainer mij in zijn turn groep wou -> hou niet van drukte :P ene tournooi na het andere stak behoorlijk tege wel veel medailles aan over gehouden.

en nu ...

jah met de velo naart school rijde

mrjack

Legacy Member
Nu tennis vroeger koersen maar da was saai :/ heel de tijd voor u kijken en stampen :sleep:

Tempest

Legacy Member
En is da niet lang fietsen. Pff voor op TV te bekijken is da tof, mo voor te doen lijkt mij da ook saai ze :)

DaJackal

Legacy Member
Tempest zei:
En is da niet lang fietsen. Pff voor op TV te bekijken is da tof, mo voor te doen lijkt mij da ook saai ze :)
Alleen de finale en de tsssprinten in de race zijn boeiend
voor de rest ist maar saai imo, dermee datk alleen maaar tour de france een beetje volg..
Veldrijden daarentegen ga ik nog vaak heen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan