Archief - O(nline)S(occer)M(anager)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Booka Shade

Legacy Member
Ik sta nu nog altijd 3des met evenveel punten nr.2 Tottenham en 2 punten achter ManU :)

Deze speeldag gewonnen met 1-3 van Middlesbrough.

Volgende speedag: ManU - Tottenham :cool:

Booka Shade

Legacy Member
Met nog 3 wedstrijden te gaan eindelijk op plaats 1 :)

Ik sta 2 punten voor nr.2 Tottenham en 3 punten op nr.3 ManU!

SPANNEND :evil:

Booka Shade

Legacy Member
LooooL, ik moest tegen nr.4 Arsenal spelen :p Maar liefst 7-1 gewonnen xD
Tottenham heeft verloren. Ik sta dus 1ste, met 3 punten voor op ManU en 5 op Tottenham. Nog 2 speeldagen te gaan :cool:

Booka Shade

Legacy Member
Volgende ploeg: Osasuna, doelstelling 13de ;)

Mijn doelstelling: 3de :)

Booka Shade

Legacy Member
3de geworden met Osasuna, nu begonnen met ne concurrent, Anderlecht :p

inmate101

Legacy Member
lol ik zen begonne me Kv Mechele ( 1ste match van't seizoen is vanavond tegen AA gent !
heb just ook Cruz van GBA gekocht

Booka Shade

Legacy Member
Ik ben dik tegen mijn goesting toch met RSCA begonnen. Wasyl heb ik nog vlug kunnen meepikken :unsure:

Ik sta wel eerste met 61 met 7 punten voor op Standard :sad:
Dik tegen mijn goesting.

Infernus

Legacy Member
Lol

Ik heb dit ooit nog gespeeld, toen mijn vriend zijn vriend een competitie gestart had. Derde met Charleroi, maar dan was de lol eraf...

Booka Shade

Legacy Member
Ik ben ook wel in voor een 9lives competitie. Financieren de mods dat niet xD. Dekadeze mss ^^

Tot nu toe mijn palmares:

06-08-09 Pappen en natho.. Osasuna 3 13
20-06-09 Super toppie Portsmouth 1 7
05-05-09 Lekker zuipen l.. Hertha BSC Berlin 1 7
24-03-09 Vriendenleague Atletíco Madrid 1 4
06-02-09 de saaie com AA Gent 3 4
18-05-08 Hajkiii Vitória Setúbal 5 7
14-04-08 Champions [4454] AS Roma 2 7
27-01-08 -Peter-Voets- KV Mechelen 5 12
11-12-07 Lothar goes Bel.. AA Gent 1 4
07-05-07 Amboina Goes Sp.. Real Mallorca 10 13
24-12-06 ronaldinho joga.. Heracles Almelo 10 15

Proim

Legacy Member
Ik wil ook wel meedoen dan, wat je ook kan doen is gewoon een datum en uur afspreken en een competitie kiezen waar er nog zo goed als niemand in zit. (Eventueel via mIRC)
Dan hoef je niet te betalen.
Zo deed ik het vroeger toch met een hoopje vrienden, ooit eens met z'n 7-9 in een competitie :')

Booka Shade

Legacy Member
Jah, dat kunnen we wel. Gewoon een datum vastleggen wanneer iedereen kan. En een competitie natuurlijk :D

Booka Shade

Legacy Member
En ik wist er gvd alles van :sad:

Die wisten dat ik ging winnen, dus hebben ze het verzwegen :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan