Archief - Off - Topic 6 : Dé Meeting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ether

Legacy Member
Timmie zei:
dat ge dat opt forum nog gaat vrage :p da's daar mss al 10 keer aan bod gekome en iedere zichzelf respecterende ht-speler kent et probleem :p



Mja, sorry da kik nie altijd op da forum kom zu :p

Ether

Legacy Member
Jah vint, de niet-rijkaards onder ons werken :p


Mja, nog 2 weken en tis gedaan :)


Vanaf morgen een week alleen thuis me grote zus(die moet leren voor aar 2de zit :p) -> Party :D


En die 4keer trainen per week is ook nie nix zu, amai :sleep:

SIO

Legacy Member
ik werk ook nondemiledju :) kmoe men schulden afbetalen bij de mama en zus :D

Ether

Legacy Member
Gisteren 4800m gelopen in 17.20min

Was bij de beste 5 van de voetbal :D

En toch maar reserve :sad: ;) :p

Timmie

Legacy Member
Effe terug komen tot de essentie van de thread :)

DE MEETING

wat denken jullie van woensdag 25 augustus? Laatste week van de grote vakantie (voor de middelbare schoolgangers onder ons)

Timmie

Legacy Member
mja we kunne niet voor iedereen een geschikte datum vinden .. da's jammer

Ether

Legacy Member
Hmmm

Das Bieke aar verjaardag :p

Mja, zal wel komen alst dan is wi :D





Tiesto gisteren:
Echt, geschift! Ken der geen woorden voor :p
2u lang ebbek zitten knallen dat geen naam eeft, da was lastiger of een fysieke training zu! Nooit geweten da e feestje nuchter zo nice kon zijn :D

Krosser

Legacy Member
Timmie zei:
Effe terug komen tot de essentie van de thread :)

DE MEETING

wat denken jullie van woensdag 25 augustus? Laatste week van de grote vakantie (voor de middelbare schoolgangers onder ons)

I'm in ;)

Ether

Legacy Member
Re@V0r zei:
pussy ether :p
ook nix van fysieke inspanning gewoon é :D


Ware hij daar aglik? Of weer last van uw partyblessure ;)


Mja, twas gewoon superzalig :)

En count me in vo die meeting :D:p

Krosser

Legacy Member
Hmm en enjoi (pff als ek da helemaal juist moet gaan schrijven) ging ook komen zeker? En Nookiedog zal ook wel meegaan :p en ligt da aan mij of is da lang geleden da sleejer hier nog gepost heeft? :unsure:

Timmie

Legacy Member
25 augustus lijkt mij voor de meeste goed uit te komen?
mss het daarop houde en perre een seintje geven zodat hij met de verdere organisatie kan beginnen?

Krosser

Legacy Member
Timmie zei:
25 augustus lijkt mij voor de meeste goed uit te komen?
mss het daarop houde en perre een seintje geven zodat hij met de verdere organisatie kan beginnen?

PEERRREEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUHHHHHHH :unsure:
Ah ja enjoi: 'k ben wss te laat :p maar als ge nog tijd hebt, probeer dan is om alles op u middenveld te zetten, ik zou 3-4-3 counter is willen testen straks :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan