Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
perre zei:ok, gezien iedereen eht al een beetje eens is over antwerpen blijkbaar, het volgende pijnpunt: DEN DATUM
ok, eerste voorstel: 30 juli
Wie kan dan niet?

perre zei:ok, gezien iedereen eht al een beetje eens is over antwerpen blijkbaar, het volgende pijnpunt: DEN DATUM
ok, eerste voorstel: 30 juli
Wie kan dan niet?
(en de volgenden dag)
stvw zei:denkte ni dat dan veel volk nog op vakantie is of net dien dag vertrekt(en de volgenden dag)
voor mij zout niet gaan maar da is wrs wel zo voor de rest van de vakantie buiten september dus naar mij moe ge ni zien![]()
al zou ik natuurlijk graag hebbe dat er zoveel mogelijk volk komt 
Ik zit dan nog in Oostenrijkperre zei:ok, gezien iedereen eht al een beetje eens is over antwerpen blijkbaar, het volgende pijnpunt: DEN DATUM
ok, eerste voorstel: 30 juli
Wie kan dan niet?
ad:perre zei:Mja, dien datum gaat echt wel een probleem worden.
even een andere vraag: wie wil en kan er (als hij die dag vrij zou zijn) zeker komen?
kwestie van toch een beetje een idee te hebben![]()

Timmie zei:
dan zit ge ni zo lang alleen op den trein 

Krosser zei:Die woont toch ni zover van u? Ze kan dan miss me u meegaandan zit ge ni zo lang alleen op den trein
Ik kan 30 juli niet![]()

Ik wil wel.perre zei:Mja, dien datum gaat echt wel een probleem worden.
even een andere vraag: wie wil en kan er (als hij die dag vrij zou zijn) zeker komen?
kwestie van toch een beetje een idee te hebben![]()
perre zei:Mja, dien datum gaat echt wel een probleem worden.
even een andere vraag: wie wil en kan er (als hij die dag vrij zou zijn) zeker komen?
kwestie van toch een beetje een idee te hebben![]()


SIO zei:30juli kan ik niet, vakantiejob tot midden augustus
