Archief - Off - Topic 6 : Dé Meeting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SIO

Legacy Member
perre's planning:

*mee de trein raak ik er wel :crazy: :niceone:
*voetballe, baja..valt mee:p , terraske wiiiiiiiiiiiiiiii :bow:
*als iedereen zenne nick zo mag vertelle gaak wel plat ligge :scream:

perre

Legacy Member
ok, gezien iedereen eht al een beetje eens is over antwerpen blijkbaar, het volgende pijnpunt: DEN DATUM :D


ok, eerste voorstel: 30 juli

Wie kan dan niet?

Timmie

Legacy Member
perre zei:
ok, gezien iedereen eht al een beetje eens is over antwerpen blijkbaar, het volgende pijnpunt: DEN DATUM :D


ok, eerste voorstel: 30 juli

Wie kan dan niet?

da's een vrijdag? Ik kan dan :)

stvw

Legacy Member
perre zei:
ok, gezien iedereen eht al een beetje eens is over antwerpen blijkbaar, het volgende pijnpunt: DEN DATUM :D


ok, eerste voorstel: 30 juli

Wie kan dan niet?

denkte ni dat dan veel volk nog op vakantie is of net dien dag vertrekt :unsure: (en de volgenden dag)

voor mij zout niet gaan maar da is wrs wel zo voor de rest van de vakantie buiten september dus naar mij moe ge ni zien ;)

Timmie

Legacy Member
stvw zei:
denkte ni dat dan veel volk nog op vakantie is of net dien dag vertrekt :unsure: (en de volgenden dag)

voor mij zout niet gaan maar da is wrs wel zo voor de rest van de vakantie buiten september dus naar mij moe ge ni zien ;)

mja dan kunt ge alle dagen schrappen, en tzal toch in juli-augustus moeten dus :) al zou ik natuurlijk graag hebbe dat er zoveel mogelijk volk komt ;)

TRC

Legacy Member
perre zei:
ok, gezien iedereen eht al een beetje eens is over antwerpen blijkbaar, het volgende pijnpunt: DEN DATUM :D


ok, eerste voorstel: 30 juli

Wie kan dan niet?
Ik zit dan nog in Oostenrijk :sad:

perre

Legacy Member
Mja, dien datum gaat echt wel een probleem worden :s.

even een andere vraag: wie wil en kan er (als hij die dag vrij zou zijn) zeker komen?

kwestie van toch een beetje een idee te hebben :)

Timmie

Legacy Member
perre zei:
Mja, dien datum gaat echt wel een probleem worden :s.

even een andere vraag: wie wil en kan er (als hij die dag vrij zou zijn) zeker komen?

kwestie van toch een beetje een idee te hebben :)

ik :)

Timmie

Legacy Member
Krosser zei:
Die woont toch ni zover van u? Ze kan dan miss me u meegaan :) dan zit ge ni zo lang alleen op den trein ;)
Ik kan 30 juli niet :)

eer pandarve bij mij is , is ze ook al in antwerpe :)

TRC

Legacy Member
perre zei:
Mja, dien datum gaat echt wel een probleem worden :s.

even een andere vraag: wie wil en kan er (als hij die dag vrij zou zijn) zeker komen?

kwestie van toch een beetje een idee te hebben :)
Ik wil wel.

Ether

Legacy Member
perre zei:
Mja, dien datum gaat echt wel een probleem worden :s.

even een andere vraag: wie wil en kan er (als hij die dag vrij zou zijn) zeker komen?

kwestie van toch een beetje een idee te hebben :)

Kan nie dan, kmoe nog werken :)

Ergens een weekend in augustus anders? Of kom gewoon allemaal naar pukkelpop vo nen dag :D

NoReason

Legacy Member
:offtopic:
The server is too busy at the moment. Please try again later.
Tel traag tot 10, en duw DAN pas op F5! (lees desnoods nog wat nieuws)
Stop overloading the server!

zo professioneel :ironic:

Ether

Legacy Member
Yup, mo dan nie da weekend van pukkelpop!

Of gewoon ergens een weekend?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan