Archief - Off - Topic 6 : Dé Meeting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SIO

Legacy Member
Timmie zei:
zucht :p
ok dan moet het al ergens int tweede deel van augustus?
bwa ge moé da ni verleggen speciaal voor mij ze :) ma als get dan doet zalt zonder mij zen ;) (lees: you're all alone with ether *brrrrrrrrrr*)

Pandarve

Legacy Member
Neej, maar ik hoef die niet continu op.
Alleen als ik lees of achter de pc zit.

Lenzen vind ik eng, zo met je vingers in je oog prikken.

Timmie

Legacy Member
Pandarve zei:
Neej, maar ik hoef die niet continu op.
Alleen als ik lees of achter de pc zit.

Lenzen vind ik eng, zo met je vingers in je oog prikken.

dan hoop ik voor u dat ge een ander montuur hebt als op die foto :rofl:

Krosser

Legacy Member
Timmie zei:
dan hoop ik voor u dat ge een ander montuur hebt als op die foto :rofl:

:eek: da is 't nieuwste van 't nieuwste, beter bestaat ni.........






































... 100 jaar geleden é :unsure:

perre

Legacy Member
Pandarve zei:
Neej, maar ik hoef die niet continu op.
Alleen als ik lees of achter de pc zit.

Lenzen vind ik eng, zo met je vingers in je oog prikken.

ik vind die bril ook eng :D


ma bon, nog eens een poging voor nen datum. Kan iedereen die wil komen even duidelijk zeggen wanneer hij niet kan?

ik zalt ook ineens voor mezelf doen:

-ik kan in juli niet in de weekends
-ik kan van 2 tot 6 augustus niet.
-in augustus gaak ong. minstens twee weken weg zijn, maar die liggen nog niet vast ... (pakweg van 10 tot 16 augustus zit er al zeker bij).
-in september ga ik normaal werken

Pandarve

Legacy Member
Timmie zei:
dan hoop ik voor u dat ge een ander montuur hebt als op die foto :rofl:

Natuurlijk, jij domme Belgische boer. :p

Mijn ouders hadden die uitgezocht en je weet hoe dat is met ouders. :ironic:

Ik heb pas geleden thuis alle fotoalbums doorgekeken en bewust de ergste foto's van mezelf uitgezocht.
Als jullie lief zijn dan post ik er eentje waarvan je gegarandeerd van je stoel afrolt van 't lachen.

Ether

Legacy Member
perre zei:
ik vind die bril ook eng :D


ma bon, nog eens een poging voor nen datum. Kan iedereen die wil komen even duidelijk zeggen wanneer hij niet kan?

ik zalt ook ineens voor mezelf doen:

-ik kan in juli niet in de weekends
-ik kan van 2 tot 6 augustus niet.
-in augustus gaak ong. minstens twee weken weg zijn, maar die liggen nog niet vast ... (pakweg van 10 tot 16 augustus zit er al zeker bij).
-in september ga ik normaal werken


Zie speciale topic :p

Krosser

Legacy Member
By: Tn-Cauwelier
To: Everyone 1515877.1
18-07-2004 at 13:33
geeft zijn team Arctic een voorsprong van 2 - 1, hij rolde succesvol beide centrale verdedigers op en schoot de bal onhoudbaar voorbij de keeper.

Ik speel in een 3-5-2, met 1 centrale verdediger

Is da een fout in de vertaling, of gewoon standaard zo?

Lol Etherke, als gij zo verder blijft doen, dan moeten we het tegen de volgende verkiezingen ni echt van onze geloofwaardigheid hebben zenne :p

Pandarve

Legacy Member
Een vraagje van mijn favoriete tegenstander in hattrick betreffende de betekenis van het woordje zu (of voor andere regio's zenne, se).

"Moet je toch eens vragen, ik wil het toch wel graag weten. Ik zeg ook niet zomaar een vaag woord achter een zin :)
Inderdaad raar als je het voor het eerst leest."

:)

Krosser

Legacy Member
hoor :)
Hattrick zit toch maar raar ineen zenne -> Hattrick zit toch maar raar ineen hoor :)

Ether

Legacy Member
Krosser zei:
Lol Etherke, als gij zo verder blijft doen, dan moeten we het tegen de volgende verkiezingen ni echt van onze geloofwaardigheid hebben zenne :p


Was da nu, da klopt gewoon nie in hattrick, neh
Wa is der daar nu ongeloofwaardig aan? :confused:

Timmie

Legacy Member
Ether zei:
Was da nu, da klopt gewoon nie in hattrick, neh
Wa is der daar nu ongeloofwaardig aan? :confused:

dat ge dat opt forum nog gaat vrage :p da's daar mss al 10 keer aan bod gekome en iedere zichzelf respecterende ht-speler kent et probleem :p

Krosser

Legacy Member
Ether zei:
Was da nu, da klopt gewoon nie in hattrick, neh
Wa is der daar nu ongeloofwaardig aan? :confused:

Hehe, 't is wat in 't extreme getrokken ;) soit, match-engine bestaat eigelijk gewoon uit kansen:
- kleine kans: komt niet in verslag
- grote kans: onderverdeeld in links, centraal en rechts
- doelpunt: onderverdeeld in links, centraal en rechts
(ge hebt natuurlijk nog rode kaarten en heel dieje zever maar dat doet hier niet terzake :p)
Als ge een grote kans of een doelpunt creëert, zoekt de match-engine gewoon willekeurig een zinneke uit dat die grote kans of doelpunt aanduidt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan