SIO
Legacy Member
bwa ge moé da ni verleggen speciaal voor mij zeTimmie zei:zucht
ok dan moet het al ergens int tweede deel van augustus?
ma als get dan doet zalt zonder mij zen
(lees: you're all alone with ether *brrrrrrrrrr*)Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bwa ge moé da ni verleggen speciaal voor mij zeTimmie zei:zucht
ok dan moet het al ergens int tweede deel van augustus?
ma als get dan doet zalt zonder mij zen
(lees: you're all alone with ether *brrrrrrrrrr*)Forza zei:Ik wil pandarve wel eens zien![]()

Pandarve zei:Check de laatste post en let vooral op de details.![]()
Ook special voor SIO![]()
Meteen wat reclame voor het jimberforum.![]()

Pandarve zei:Neej, maar ik hoef die niet continu op.
Alleen als ik lees of achter de pc zit.
Lenzen vind ik eng, zo met je vingers in je oog prikken.

Timmie zei:dan hoop ik voor u dat ge een ander montuur hebt als op die foto![]()
da is 't nieuwste van 't nieuwste, beter bestaat ni.........
Pandarve zei:Neej, maar ik hoef die niet continu op.
Alleen als ik lees of achter de pc zit.
Lenzen vind ik eng, zo met je vingers in je oog prikken.

Timmie zei:dan hoop ik voor u dat ge een ander montuur hebt als op die foto![]()
perre zei:ik vind die bril ook eng
ma bon, nog eens een poging voor nen datum. Kan iedereen die wil komen even duidelijk zeggen wanneer hij niet kan?
ik zalt ook ineens voor mezelf doen:
-ik kan in juli niet in de weekends
-ik kan van 2 tot 6 augustus niet.
-in augustus gaak ong. minstens twee weken weg zijn, maar die liggen nog niet vast ... (pakweg van 10 tot 16 augustus zit er al zeker bij).
-in september ga ik normaal werken

By: Tn-Cauwelier
To: Everyone 1515877.1
18-07-2004 at 13:33
geeft zijn team Arctic een voorsprong van 2 - 1, hij rolde succesvol beide centrale verdedigers op en schoot de bal onhoudbaar voorbij de keeper.
Ik speel in een 3-5-2, met 1 centrale verdediger
Is da een fout in de vertaling, of gewoon standaard zo?



Krosser zei:Lol Etherke, als gij zo verder blijft doen, dan moeten we het tegen de volgende verkiezingen ni echt van onze geloofwaardigheid hebben zenne![]()

Ether zei:Was da nu, da klopt gewoon nie in hattrick, neh
Wa is der daar nu ongeloofwaardig aan?![]()
da's daar mss al 10 keer aan bod gekome en iedere zichzelf respecterende ht-speler kent et probleem 
Ether zei:Was da nu, da klopt gewoon nie in hattrick, neh
Wa is der daar nu ongeloofwaardig aan?![]()
soit, match-engine bestaat eigelijk gewoon uit kansen:
)
)