Archief - Off - Topic 6 : Dé Meeting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ether

Legacy Member
perre zei:
ik weet nog niet zeker of ik kan, de 25ste, maar ik zal men uiterste best doen zenne mannekes. Tis ne woensdag, das wel positief omdat we dan misschien live onze hattrick match kunnen volgen samen :p


Lol :D

Ga je je laptop meebrengen aglik, en daar een internetaansluiting zoeken in motherfucking berchem? Of gaan we allen naar perre z'n huis? :D :p



En sio, wa edde hij tegen mij? :sad:

Timmie

Legacy Member
Krosser zei:
Hoe oud zedde gij dan miss? :unsure:

khad eens gehoord vooraan in de 50 :unsure:

zou mij eigenlijk niks verbazen, want uw jeugdfoto's lijke mij niet echt recent :help:

sry als ik iets verkeerd zeg pandarvetje :p

Pandarve

Legacy Member
Hahahaha, dat heb ik ooit voor de grap gezegd -> vooraan in de 50.

Ether

Legacy Member
Timmie zei:
khad eens gehoord vooraan in de 50 :unsure:

zou mij eigenlijk niks verbazen, want uw jeugdfoto's lijke mij niet echt recent :help:

sry als ik iets verkeerd zeg pandarvetje :p



Da wordt leuk als jullie samen op de trein richting berchem zitten :p

Mja, pandarvetje :p, oe oud zijde eigenlijk? Of maggek da nie vragen? :D

Pandarve

Legacy Member
Boris Barowski zei:
bijna 16 ik

ma geestelijk veel ouder natuurlijk :woohoo:

B.


Haha, bij mij eerder omgekeerd. Ik woon niet voor niets nog steeds in een studentencomplex.

Maar nu snappen jullie vast wel waarom ik me vreemd zou voelen op een voetbalveldje in Berchem. ;)

Re@V0r

Legacy Member
Pandarve zei:
Haha, bij mij eerder omgekeerd. Ik woon niet voor niets nog steeds in een studentencomplex.

Maar nu snappen jullie vast wel waarom ik me vreemd zou voelen op een voetbalveldje in Berchem. ;)

wrom?
een namiddagje omringd zijn door een bende vlaamse geile bokken...
toch nix ergs? :unsure:

SIO

Legacy Member
Pandarve zei:
Haha, bij mij eerder omgekeerd. Ik woon niet voor niets nog steeds in een studentencomplex.

Maar nu snappen jullie vast wel waarom ik me vreemd zou voelen op een voetbalveldje in Berchem. ;)
gij zijt volwassen :eek:

ps: nu zij da gepost, post gulder ook ma es ne foto van ulder :p

Timmie

Legacy Member
ik heb er :D :p

en pandarve, die foto is toch niks voor u over te schamen.. al zou ge natuurlijk men moeder kunne zijn :D

maar uhm, middagje in berchem zou toch leuk zijn met de ganse bende? Lekker verbroederen met de belgen ;)

Pandarve

Legacy Member
Timmie zei:
en pandarve, die foto is toch niks voor u over te schamen.. al zou ge natuurlijk men moeder kunne zijn :D

Je kunt ook overdrijven natuurlijk. :angry:

Ik schaam me niet voor die foto, ik vond het gewoon leuk om eerst die 2 idiote foto's te plaatsen. :)

Pandarve

Legacy Member
Timmie zei:
een fuifbeest :p

/edit : onze dagelijkse ether ronde begint hier :D

1
2

Is dat ether? Hij heeft iets grappigs, net als zijn taaltje.

Zo'n foto van Gertjanos, zo stel ik me jullie allemaal voor (behalve Perre dan).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan