Archief - Off - Topic 6 : Dé Meeting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gertjanos

Legacy Member
Ether zei:
50% juist
En neen, kmoe echt geen flauwe mop ebben van: jebt een vent binnengedraaid :p

ge was half zat en nog nuchter genoeg om te beseffen daje een mannewijf hebt binnengedraaid? :p

Krosser

Legacy Member
Het zal ne schrale foto van mij worden :p dan is Ether nimeer degene waar het hardst met gelachen wordt ;) ik maak morgen wel ne goeie.

SIO

Legacy Member
nog wijs spelleke waarbij ge slechts 5min per dag eropmoe zitten (en als ger ni opzit worden beurten gespaard voor volgende dag), dus ideaal voor de niet-totale gamingfreak :)

warriors2

Ether

Legacy Member
Ke proberen e sio'tje :p

Serieus ma 5min per dag?


Kdenk dak een elf ga worden, die ebben een rather high IQ :p :D


/edit: Das lik nog lekker spel :p
Wel vraagstje, khem nu zo ne quest aanvaard, kmoe ne kerel naar e farm brengen in e bos, maar ik zie da nog nie op men map, oe gaak da vinden?

Forza

Legacy Member
Ether zei:
Ke proberen e sio'tje :p

Serieus ma 5min per dag?


Kdenk dak een elf ga worden, die ebben een rather high IQ :p :D


/edit: Das lik nog lekker spel :p
Wel vraagstje, khem nu zo ne quest aanvaard, kmoe ne kerel naar e farm brengen in e bos, maar ik zie da nog nie op men map, oe gaak da vinden?

Route 66 lost al u problemen op :p

Ether

Legacy Member
Krosser zei:
Bekende weg in Amerika, van 't oosten naar 't westen geloof ek (correct me if I'm wrong).


Jah da wistek ook wel, mo wa eeft da te maken me da spel?

Nu hemmek et ondertussen al door dat e flauw mopje was, mja, twas wel e hele flauwen zu :D

Forza

Legacy Member
Ether zei:
Jah da wistek ook wel, mo wa eeft da te maken me da spel?

Nu hemmek et ondertussen al door dat e flauw mopje was, mja, twas wel e hele flauwen zu :D

Kzen daarvoor gemaakt e :cool:

Randinformatie:

3PTY> Benelux street-level route planner - Route 66 '99
[Message Prev][Message Next][Message Index] 3PTY> Benelux street-level route planner - Route 66 '99. To: AppleNews Belgium <applenews_belgium ... :D

Ether

Legacy Member
Pandarve zei:
Ik heb het toch meer voor etherke. :)



:D

Kga ooit keer e 'mooie :p' foto van mezelf online zwierelen


En reavor, khem je nog noois gezien zu in beernem :sad:

Re@V0r

Legacy Member
kga ook nooit weg in beernem é :p

enige verplaatsingen die k hier maak is van mijn huis naar de videotheek en naart station :D

kheb je wel al ne keer op den trein gezien denk k tijdens et schooljaar

Ether

Legacy Member
Re@V0r zei:
kga ook nooit weg in beernem é :p

enige verplaatsingen die k hier maak is van mijn huis naar de videotheek en naart station :D

kheb je wel al ne keer op den trein gezien denk k tijdens et schooljaar


:D

Wa von je van me? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan