Archief - Off - Topic 6 : Dé Meeting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

perre

Legacy Member
Pandarve zei:
Het is niet voor niks het off-topic topic. :p

Ik heb de sewers gevonden, de jewel thief ook.
Verder heb ik geen bossen op mijn kaart staan, maar hills.

Die sewers, daar kom ik nog niet door heen, heb te lage dexterity waardoor ik telkens in een trap stap. :(

ge ziet er nog goed uit voor iemand vooraan in de 50 btw :p.


En waarom zou ge nu niet naar de meeting komen?

Re@V0r

Legacy Member
ze zou haar onveilig voelen tussen al die geile pubers :D


btw: tgaat ier nog altijd over hattrick en sport é :p nie over da ander spelleke :angry: :p

Pandarve

Legacy Member
Shut up! :p

Zo mag je niet tegen de nieuwgekozen president van de Official Dutch Federation praten. :naughty:

Timmie

Legacy Member
Pandarve zei:
Shut up! :p

Zo mag je niet tegen de nieuwgekozen president van de Official Dutch Federation praten. :naughty:

proficiat :) nu moet ik u wel 3 kussen geven he :unsure:



j/k pandarvetje ;)

Pandarve

Legacy Member
Oke, jij mag mij wel feliciteren. ;)

Op het moment dat je dit leest trek je vast net zo'n gezicht als op die eerste foto. :lol:

Timmie

Legacy Member
jeuj :p en idd nu trek ik zo'n gezicht :D

nu komt ge toch wel naar die meeting he ;)

Re@V0r

Legacy Member
ge krijgt dan 3 kussen van iedereen op die meeting

als da geen reden is om te gaan... :unsure:

Timmie

Legacy Member
Re@V0r zei:
ge krijgt dan 3 kussen van iedereen op die meeting

als da geen reden is om te gaan... :unsure:

argh :p dat mocht ge niet zegge, wie wil nu 3 kussen van krosser ofzo ..

nu komt ze zeker niet :sad:

Krosser

Legacy Member
Timmie zei:
argh :p dat mocht ge niet zegge, wie wil nu 3 kussen van krosser ofzo ..

nu komt ze zeker niet :sad:

Mamaaaaaaaaaaaaaa :cry:
EDIT: of Pandarve, zoveel verschil zal er wel ni zijn :unsure:

Nookiedog

Legacy Member
pandarve @ alleen mooie kleine jongetjes kusse rofl
aja sorry vo dieje friednly :p turken en internet, das nog iets da nie bestaat :ironic:

Pandarve

Legacy Member
Neej, dat was maar om te flauwekullen. ;)

@krosser: Timmie opent de "aanval" op jou, niet ik. Trap hem maar tegen z'n schenen.

Nookie, geeft niks van die friendly, ik heb tot maandagavond gewacht en toen daagde iemand mij toevallig uit en die heb ik geaccepteerd.

Krosser

Legacy Member
Pandarve zei:
Neej, dat was maar om te flauwekullen. ;)

@krosser: Timmie opent de "aanval" op jou, niet ik. Trap hem maar tegen z'n schenen.

Nookie, geeft niks van die friendly, ik heb tot maandagavond gewacht en toen daagde iemand mij toevallig uit en die heb ik geaccepteerd.

Was ni slecht bedoeld zenne :)

Timmie

Legacy Member
Ether zei:
Lol, khem denkek etzelfde hemd :p (3de foto...)
Is da een van carhartt? Zo ja, dan hemmek et zelfde :p


-> Aandoen op meeting ;)



Moestek ier zo'n ftp upload program ebben staan, kzou wa foto's van mezelf derop zetten ;)

nope is niet van carhartt :)
download smartftp, handig, niet moeilijk en snel :)

Ether

Legacy Member
Mja, kheb ier wel die install files staan, mo ben te tam om da te installeren :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan