Archief - Off - Topic 6 : Dé Meeting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SIO

Legacy Member
ik ook niet, kheb een raadsel opgelost en kon kiezen: geld/heal/goed maken/evil maken

heb evil gekoze en nu wil de gorganvillagers me nimer :p (behalve thiefguild)

dit heb ik nu in backpack steken dat ik niet kwijtgeraak..

Backpack:
Slot 1: Great Crown (cha +14, def +35) Equip Drop
Slot 2: Fine Large Shield of Loke (dex +19, att +85, def +100) Equip Drop
Slot 3: Fine Dragon Bone Shield of the Tiger (str +6, dex +14, cha -1, turns -1, att +25, def +51) Equip Drop
Slot 4: Dragon Helm (find +5, def +25) Equip Drop
Slot 5: Fine Crown of the Berserk (str +17, int -4, dex +11, cha +5, life +35, att +24, def +14) Equip Drop
Slot 6: Fine Tower Shield of Strength (str +13, def +22) Equip Drop

ziet da af alé :)

SIO

Legacy Member
ow, der zit ne goeien kant ook precies aan evil zijn :p

'an evil knight appears, he doesn't dare to attack you'
'a griffin appears, he doesn't dare to attack you'

gij op :D

Pandarve

Legacy Member
Ik vind dat zo frustrerend dat je nu weer een hele dag moet wachten. :sad:

Vandaag had ik 88 turns in totaal.

SIO

Legacy Member
ik 100 en een sjiek (items die extra turns oplevere)

zij die nachtwerk hebben groeten u, salut en de kost :baard:

Ether

Legacy Member
SIO zei:
check is wa boodschap ik in logboek gekregen heb :D

A personal visit...
when you least expect it the Devil Keziah [FWP] (Gillian Harber) emerges from a sea of flames you and speaks up to you
-Brave one, soon you will join us in hell!
-With my combined skills I will give you some Pointpool Points.

You feel the powers flow trough your body, you have been granted 53 extra points to your pointpool.

:love: :love: 53!!


Omg :eek: 53punten extra, damn damn damn :sad:

Btw, kben nu level 7, zouek al et bos in mogen/durven/kunnen?


/edit: kziet ier in een dungon (oe schrijfde da? :p) Wa vinnek?
Dungeon adventure begins...
You have found the Thieves treassure
The treassure contains 29514 Gold which is added to your stash!
You have gained 827 XP this turn.

(You have 50 turns left.)
You have gained a level!(You are now level 8) Go to personal to raise your stats with your 5 new points!


:D

SIO

Legacy Member
i'm homeeeeeeeee :D klotenachtwerk *denkt aan de centjes...aaaaaaaaaaah :woohoo: *

29.5k damn das veel :p da emmek nog ni had, wel 3* na elkaar 20k :D

SIO

Legacy Member
alo kroket:) tees mag er wel wezen :bow:

It´s a Fine Bone Shield of Valhall (str +12, int +11, dex +11, cha +7, find +11, gold +46%, turns +4, life +12, att +57, def +79)

edit: gekloooooopt ether:)

The treasure contains 33728 Gold that you gladly add to your stash!
You have gained 1404 XP on this adventure
(in dark forest:p kem followers met strengt 20, gekocht voor 20k elk :p)

edit2: als ge mee enen vecht staat er zo 'combat results', ge kunt da dus openklikken, kziet nu pas (wanneer ik al puur evil ben), die comments zijn wel zalig :applause:

"Your Brown Bear uses its claws to attack your enemy, he makes 40 points of damage.
A well aimed swing from your Fine Dagger of Oden you take the head of your enemy" owyeah :tongue:

Ether

Legacy Member
SIO zei:
alo kroket:) tees mag er wel wezen

It´s a Fine Bone Shield of Valhall (str +12, int +11, dex +11, cha +7, find +11, gold +46%, turns +4, life +12, att +57, def +79)

edit: gekloooooopt ether

The treasure contains 33728 Gold that you gladly add to your stash!
You have gained 1404 XP on this adventure
(in dark forest:p kem followers met strengt 20, gekocht voor 20k elk :p)

edit2: als ge mee enen vecht staat er zo 'combat results', ge kunt da dus openklikken, kziet nu pas (wanneer ik al puur evil ben), die comments zijn wel zalig

"Your Brown Bear uses its claws to attack your enemy, he makes 40 points of damage.
A well aimed swing from your Fine Dagger of Oden you take the head of your enemy" owyeah :tongue:


Tis ook mee :p
2 Vraagjes:
1/Waar kan je followers kopen? Tot nog toe hemmek die enkel 'gevonden'
2/ Lik da hij da gevonden ebt in da bos, moeje daar nog iets zoeken, of nie? Een keer je da gevonden ebt, ist gedaan? Want bij mij is da azo in e labyrint, en anders zouek da vandaag weer opnieuw moeten doen :s



/edit: Zojuist een raadsel opgelost (oplossing was rainbow), en kheb gekozen voor een mantra, blijkbaar moek een woord van 4 letters zeggen tegen de goden, 1 van die letters is de H. Wat is een mantra precies?)
En dit hebbek gevonden in het bos:
It´s a Good Longbow of the Eagle (dex +20, find +18, gold +12%, arch +18, life +3, att +33, def +18)

:D


/edit 2:
Riddlemans reward
-Yes, of course, I should have known. You are exactly the type that would ask for clue.
Hmm. So you want a new clue to your mantra? Ok, I will give you one now. When you have figured it all out, just go and say it in the temple and the gods will reward you!
The last letter of your mantra is M.

SIO

Legacy Member
1/ in die tavernes zo waar ge kunt heale staat er ook ergens 'recruite' ma wel redelijk duur ze
2/ snap u vraag ni :unsure:

Ether

Legacy Member
SIO zei:
1/ in die tavernes zo waar ge kunt heale staat er ook ergens 'recruite' ma wel redelijk duur ze
2/ snap u vraag ni :unsure:



1/ Haddek dan ook gevonden :)


2/Mja, nevermind, kga wel eens vragen op msn :)

einsteinbrain

Legacy Member
ja maat

in die 3 weken dat ik weg ist hier heel wat verandert

Ether

Legacy Member
EINDELIJK :D


Khem gedaan me werken, 2maand op me lui gat zitten here i come ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan