Archief - Off - Topic 6 : Dé Meeting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ether

Legacy Member
TRC zei:
Kan iemand me vertellen hoe ik mijn norton internet security instel zodat ik warriors kan spele?



Strange! Kdenk dak die norton internet security ook heb, kan da nochtans spelen zu!

+ Je moe daar toch lik nix vo downloaden? als hattirck wel werkt, zie ik nie waarom warriors nie zou werken, mo ben daar ook geen specialist in e :D



Kzou ke vragen op software forum TRC!!

TRC

Legacy Member
Ether zei:
Strange! Kdenk dak die norton internet security ook heb, kan da nochtans spelen zu!

+ Je moe daar toch lik nix vo downloaden? als hattirck wel werkt, zie ik nie waarom warriors nie zou werken, mo ben daar ook geen specialist in e :D



Kzou ke vragen op software forum TRC!!
In de beginners guide staat iets, ma da heb ik gedaan en het werkt niet.

Pandarve

Legacy Member
Forza zei:
Tis ier warm dus ik zit zonder tshirt, en kvoel net dat men rechter tepel dikker is dan men linker? Er zit percies een knobbel in en ik ben toch geen vrouw :confused: :cry:

:wtf:

Ik wel, maar ik heb daar toch nooit last van gehad. :lol:

SIO

Legacy Member
Here lies
[#132157] Sir SIOken the Dwarf [TFD2] (jim smith)
The slayer of A Large White Dragon

SIOken joined King Efraims army the year
904 on the 11 of August.
SIOken fought the battles he was called to like a true warrior. Never looked back for help, only charging trough the enemy lines.
SIOken was killed in a battle where everybody fled like wild pigs, only SIOken stood his ground.
SIOken will be remembered as the Excellent infanterist he became in 21 days.


kben dood :cry: (check the 'only SIOken stayed' part :p dapper he :bow: )

Marginale

Legacy Member
Voor zij die er nog in geintresseerd zijn (en het nog weten).

Paar maand terug (eind mei) wassek dus tegengehouden bij alcoholcontrole en khad 0.36 geblazen op da machien van de flikken. (Komt overeen me iets meer als 0,8 promille)
Toen al 6u mijn rijbewjis mogen inleveren en keb dus nu de rekening in mijn bus gekregen en mag 400€ betalen :sad:

Sjans datter geen extra rijverbod aan verbonden is :)

rpg_gamer

Legacy Member
Marginale zei:
Voor zij die er nog in geintresseerd zijn (en het nog weten).

Paar maand terug (eind mei) wassek dus tegengehouden bij alcoholcontrole en khad 0.36 geblazen op da machien van de flikken. (Komt overeen me iets meer als 0,8 promille)
Toen al 6u mijn rijbewjis mogen inleveren en keb dus nu de rekening in mijn bus gekregen en mag 400€ betalen :sad:

Sjans datter geen extra rijverbod aan verbonden is :)

Volgende keer minder of geen pintjes drinken ;)

Ether

Legacy Member
Dank u om ons op de hoogte te houden :p


Mja, 400€, tkon erger e :)


Dronken rijden is nie zo slim :naughty:

Marginale

Legacy Member
Ether zei:
Dank u om ons op de hoogte te houden :p


Mja, 400€, tkon erger e :)


Dronken rijden is nie zo slim :naughty:

Graag gedaan :p
En idd, tis ni slim ma toch is de verleiding groot vantijd :woohoo:
En kzen al content dak mijn rijbewijs niet moet afgeven of voor de rechter verschijnen want da zaggek dus ni goe zitten :)

SIO

Legacy Member
waarom mochten we ni voort met twisty lachen :doh:

hij had t zelf gezocht :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan