Archief - Off - Topic 6 : Dé Meeting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Timmie

Legacy Member
Krosser zei:
Hadden we u maar als mod ipv diejen Timmie :p

Nu ik op marktrock zit wil et niet zegge dat ge achter menne rug moogt roddele :p

maar het kwetst mij wel :sad:

Forza

Legacy Member
And i am back from pukkelpop :D

Te zalig feestje manne, vier dage zat en stoned geweest :p. Door de grond gezakt mee tiesto, bijna klop gekrege van vieze hollanders, veel gebooozed en gefeest. Count me in for next year :applause:

Ether

Legacy Member
Hehe forza :D


Idem hier, zoveel gedronken, zoveel gesmoord :)


En tiesto was idd zot, al die planken doorgezakt :s Duidelijke misrekening van de organisatie om tiesto daar te zitten :)
Kstond wel op een meter van hem ofzo :D

Timmie

Legacy Member
En over onze meeting rept ge weer geen woord e :p

bang dat ik details aan het licht ga brengen? :p

Forza

Legacy Member
Ether zei:
Hehe forza :D


Idem hier, zoveel gedronken, zoveel gesmoord :)


En tiesto was idd zot, al die planken doorgezakt :s Duidelijke misrekening van de organisatie om tiesto daar te zitten :)
Kstond wel op een meter van hem ofzo :D

Echt wel zot, eerst sprong ik niet, dan iedereen springt, en ge gaat zelf mee de lucht in dus denkt ge, ok lets party :woohoo: ge jumpt vijf keer en ge steekt ineens ne halve meter lager :D

Laatste dag me 2manydj's in die zaal was ook scheef, ma die planken veerden toch vele cooler dan gwn weide hoor :p.

Ether

Legacy Member
Yup, 2 many dj's eeft mij ook aangenaam verbaasd :)

En mylo vonnek ook vrij goed, ebben meer in hun mars dan enkel drop the pressure :)



Vo de rest, wel vrij goede optredens, maar kheb toch geen optredens gezien van het niveau audio bullys, afi, heideroosjes @pukkelpop 2003


Eigenlijk ook nie zo veel groepen gezien, mss 15 ofzo, nooit op skatestage geweest :s Boiler heeft al men tijd ingepalmd :p

Timmie

Legacy Member
1x op de skatestage geweest, voor goldfinger, vond ik toch wel 1 vd betere optredens. Voor de rest vooral mainstage en boilerroom.
Alhoewel het niet echt men smaak is heb ik mij soms goed geamuseerd in de boilerroom.
Absoluut dieptepunt van dit jaar was voor mij 50 cent. Ze hadde mij meegesleurd, want ik wou al niet, maar wat ik daar zag :wtf:
Live zingen kunnen ze niet, voor ieder liedje zingen ze 10x "put your (mothafucking) hands up. :ironic:
Opt laatste kleedde hij zichzelf uit zodat we hem niet zouden vergeten..
Een normale groep geeft een goeie show, dan vergeten we ze ook niet..
(cfr The Darkness, Franz Ferdinand, Papa Roach, The Offspring, Goldfinger, ..)

al bij al viel het goed mee, al vond ik vorig jaar beter (qua groepen & sfeer)

einsteinbrain

Legacy Member
bloddhoundgang was ook één van de betere en bij 50 cent heb ik alleen diene gast gezien met zijn plakaat

WC
50 cent

en toen was ik het al beu

verde vond ik de white stripes ook tegenvallend
en flatcat was ook zalig alhoewel ik ze niet kende en de mannen van tijdens de bronx in de pit waren te ruw en heb daar slag op mijn bek gehad waardoor ik het na 2 liedjes al ben opgestapt

2manydjs van boilerroom naar dancehall verhuisd omdat ze volgens mij bang waren nog een vloer te verliezen. er stond in de krant dat men bang was voor paniekreactie toen de vloer naar benede zakt :p

en toch iemand gaan kijke naar air on maiden in de colastand (de enige groep die 8 keer mocht optreden)

en verder mijn persoonlijkrecord slapengebroken gisteren avond nml 17 uur

het was dus gewoon geniaal

Ether

Legacy Member
lol 17u :p



Flatcat bennek nie gaan bekijken, kheb die denkek al 1 of 2 keer gezien op broekrock (festival hier in de buurt -> www.broekrock.net -> ignite :love: )
en khad die dag een kater vo dood dus ja, ben nie voor 4u uit men tent geraakt :p



Air on Maiden nie gezien, vinnek wel jammer, khad die graag keer gezien, mo ben naar zo goed als geen een stand geweest, mja.. Ku nie alles willen int leven eh :)


Volgend jaar, indien geen herexamens, me is there again :D

perre

Legacy Member
wat geoefend voor de meeting en dit lukt al vrij aardig.

komt dat zien morgen iedereen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan