Archief - Off - Topic 6 : Dé Meeting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ether

Legacy Member
Bow: Good Longbow of Valhall (str +13, int +12, dex +12, cha +8, find +12, gold +50%, arch +18, turns +6, life +13, att +79, def +51)



Ebbek juist gevonden :)


En ooit gaak wel ke mirc installeren, alsek tijd heb :p

Krosser

Legacy Member
Ether zei:
Bow: Good Longbow of Valhall (str +13, int +12, dex +12, cha +8, find +12, gold +50%, arch +18, turns +6, life +13, att +79, def +51)



Ebbek juist gevonden :)


En ooit gaak wel ke mirc installeren, alsek tijd heb :p

Sluit gewoon 2 minuten uwe browser, installeer da, komt tot op 't channel en opent uwen browser terug. Tijd genoeg...

Close_Up

Legacy Member
DJ Pirate zei:
valt goe mee da :eek:

gister eerste training:

vant voetbalplein tot aane bos: 1000m
verkenning 1ste rondje: 800m
3x 1ste rondje (tempo!): 2400m
verkenning 2de rondje: 600m
4x 2de rondje (tempo opnieuw!): 2400m
verkenning 3de rondje: 600m
4x 3de rondje (tempoooooo! :D): 2400m
terug nr t plein (rustig aan :D): 1000m

totaal: 11200m :crazy:

ik heb afgezien mak was wel altijd bij de eerste 3 (bij tempo dan :))

dan ben ik dood, ma echt hé.

verkenning 1ste rondje: 800m
verkenning 2de rondje: 600m
verkenning 3de rondje: 600m

dit zou nog net lukken denk ik. :crazy:

Forza

Legacy Member
DJ Close_Up zei:
dan ben ik dood, ma echt hé.

verkenning 1ste rondje: 800m
verkenning 2de rondje: 600m
verkenning 3de rondje: 600m

dit zou nog net lukken denk ik. :crazy:

Gij nu :D

Wij

Tot aan parkheidebos (rustig) 1000m
Opwarmingske in bos
4/5 touren van 1.2 km (tempo) :(
dan sprint oefeningen:
5*20
4*50
3*60
2*70
1*100
En trug naar de voebal plein lope

Das ook afzien ze venke :D

rpg_gamer

Legacy Member
Ether zei:
Bow: Good Longbow of Valhall (str +13, int +12, dex +12, cha +8, find +12, gold +50%, arch +18, turns +6, life +13, att +79, def +51)



Ebbek juist gevonden :)


En ooit gaak wel ke mirc installeren, alsek tijd heb :p

Welk spel je aan het spelen? Kan je misschien een kleine info geven over het spel? Ben een paar treads terugaan maar pfff vind geen naam :)

Ether

Legacy Member
www.warriors2.com


Text-based game (alla hattrick dus)
Je bent een character (elf, trol, nog wa dingen) en je moet vechten enzo

Kan der eigenlijk nie veel over zeggen, kzou zeggen, gewoon keer gaan kijken!

Tspel werkt met turns, iedere dag heb je een bepaald aantal turns, zijn die op kan je nix meer doen, dus echt veel tijd kruipt er toch nie in zu!

rpg_gamer

Legacy Member
Ether zei:
www.warriors2.com


Text-based game (alla hattrick dus)
Je bent een character (elf, trol, nog wa dingen) en je moet vechten enzo

Kan der eigenlijk nie veel over zeggen, kzou zeggen, gewoon keer gaan kijken!

Tspel werkt met turns, iedere dag heb je een bepaald aantal turns, zijn die op kan je nix meer doen, dus echt veel tijd kruipt er toch nie in zu!

Ai spijtig :)
ik hoopte dat het een echte rpg game was. Tis zo een klick game :(

Forza

Legacy Member
Tis ier warm dus ik zit zonder tshirt, en kvoel net dat men rechter tepel dikker is dan men linker? Er zit percies een knobbel in en ik ben toch geen vrouw :confused: :cry:

Forza

Legacy Member
Ether zei:
www.warriors2.com


Text-based game (alla hattrick dus)
Je bent een character (elf, trol, nog wa dingen) en je moet vechten enzo

Kan der eigenlijk nie veel over zeggen, kzou zeggen, gewoon keer gaan kijken!

Tspel werkt met turns, iedere dag heb je een bepaald aantal turns, zijn die op kan je nix meer doen, dus echt veel tijd kruipt er toch nie in zu!

Zo is er nog iet cooler me turns, pimpspel, hoeren kopen en late 'werke' :D Uw thugs ander manne laten afslagen en autos pikken. Weet juiste site nimeer, zal is navragen :p

SIO

Legacy Member
rpg_gamer zei:
Ai spijtig :)
ik hoopte dat het een echte rpg game was. Tis zo een klick game :(
tgeen da gij zoekt zijn MMORPGS en die zijn bijna allemaal betalend, tenzij ge in nen beta kunt meedoen, is wel es sjiek om te spelen maar der kruipt te veel tijd in vind ik (als ge deftig speelt he)

gertjanos

Legacy Member
Forza zei:
Gij nu :D

Wij

Tot aan parkheidebos (rustig) 1000m
Opwarmingske in bos
4/5 touren van 1.2 km (tempo) :(
dan sprint oefeningen:
5*20
4*50
3*60
2*70
1*100
En trug naar de voebal plein lope

Das ook afzien ze venke :D

Hier trainen we al sinds 1ste week van juli ;), tis wel ne caféploeg waar'k bijspeel. Gisteren wedstrijd gespeeld tussen a en b ploeg. Ik zat (tot mijn grote vreugde) bij de a-ploeg en we hebben 9-4 gewonnen. Kben verdediger btw.

Ether

Legacy Member
Forza zei:
Tis ier warm dus ik zit zonder tshirt, en kvoel net dat men rechter tepel dikker is dan men linker? Er zit percies een knobbel in en ik ben toch geen vrouw :confused: :cry:



Khem da ook nog gehad, da ga vanzelf over :D

TRC

Legacy Member
Kan iemand me vertellen hoe ik mijn norton internet security instel zodat ik warriors kan spele?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan