waveshaper
Legacy Member
wel nu recent ben ik verhuist naar Morkhoven, samen met vriendin in een appartementje vrij dicht aan de kerk van morkhoven. vroeger woonde ik in krakelaarsveld (herentals) = wijkje buiten het centrum, redelijk dicht aan deca technics als ge da kent.TwistyEnerGy zei:Zend keer ook naar mij.
@waveshaper :
Vanwaar in Herentals zijt gij ???
.


teknoman:waart gij een uurke of 2-3 gelede wolfenstein enemy territory aant spele,of waart gij da nie?