Archief - My custom xbox-bootup :)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

count3rkill3r

Legacy Member
pm mij ook eens aub dat zou heel vriendelijk zijn


dank je ;)

Ulukai5

Legacy Member
Als ge zo vriendelijk zou willen zijn mij ook die PM te sturen, mooi werk!!

Typhoon

Legacy Member
Als u zo vriendelijk zou willen zijn, om mij ook eens de PM te willen versturen, zou ik U zeer dankbaar zijn

:applause: :niceone: :applause:

Frustos

Legacy Member
hmm zou het niet gemakkelijker zijn voor speedcore om gewoon op het forum te zetten? anders moet die ocharme 50 PM sturen

fixer187

Legacy Member
my thoughts exactly...;)
hij is nu wel populair geworden nu dat iedereen zo beleefd is geworden :D

xbox

Legacy Member
Frustos zei:
hmm zou het niet gemakkelijker zijn voor speedcore om gewoon op het forum te zetten? anders moet die ocharme 50 PM sturen

Inderdaad, maar voor hij dat doet, kan hij dat beter voor zijn eigen bestwil dat aan de moderators vragen. Ik wil het ook trouwens :sad:

mvg

Philippe

waveshaper

Legacy Member
naar mij moogde diene pm ook sturen zenne :) .. please please please :)

bogy

Legacy Member
eigenlijk is het wel illegaal wat je doet, want wederom omzeil je de beveiliging van je xbox... en al is het zonder modchip, het blijft omzeilen...

en anders moet je, als je dan toch zeker bent dat het niet illegaal is, het gewoon hier posten, dan heeft iedereen er iets aan...

Frustos

Legacy Member
body ffs ga ergens anders de moraalridder uithangen
tis legaal denk ik en so what als het illegaal is ? gaat er iemand van doodgaan?

Code_X9

Legacy Member
Frustos zei:
body ffs ga ergens anders de moraalridder uithangen
tis legaal denk ik en so what als het illegaal is ? gaat er iemand van doodgaan?
tis bogy, en alst illegaal is word em gebanned aars.

Frustos

Legacy Member
jezus wie gaat ervan dood als het illegaal is?
en nen ban moet ook nie als de moderator effe de andere kant opkijkt, maar ja zo te zien zijn jullie allemaal moraalridders

J!nX

Legacy Member
kzie nie in hoe een ander startscherm illegaal kan zijn, of da nu ga of nie zonder chip, wie lijd eronder as ge nu uwe naam ziet en die x int rood ipv die gewoon groen x.

Dark_One

Legacy Member
bogy zei:
eigenlijk is het wel illegaal wat je doet, want wederom omzeil je de beveiliging van je xbox... en al is het zonder modchip, het blijft omzeilen...

en anders moet je, als je dan toch zeker bent dat het niet illegaal is, het gewoon hier posten, dan heeft iedereen er iets aan...
right presies of gij nooit is iets illegaal doet of download!

Code_X9

Legacy Member
J!nX zei:
kzie nie in hoe een ander startscherm illegaal kan zijn, of da nu ga of nie zonder chip, wie lijd eronder as ge nu uwe naam ziet en die x int rood ipv die gewoon groen x.
als de threadstarter het hier nog niet gepost heeft, zal da wel met een reden zijn zeker...

en aan die kerel da het woord moraalridder graag gebruikt, kerel doe is normaal, ik heb de regels hier ni gemaakt eh...

ik lijd gewoon af uit het feit dat de threadstarter hier nog niet iets willen posten heeft dat er waarschijnlijk wel iets moet gebeuren da ni helemaal... ( wat mij geen barst kan schelen :ironic: maar wat een mod normaal niet zo mogen toestaan)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan