xbox
Legacy Member
hangt van uwe windows ook afJ!nX zei:gij word nog ooit ne "right click -> save as". as uw instellingen van uw quicktime tegoei staan bolt da zo ook.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hangt van uwe windows ook afJ!nX zei:gij word nog ooit ne "right click -> save as". as uw instellingen van uw quicktime tegoei staan bolt da zo ook.

Frustos zei:hmm zou het niet gemakkelijker zijn voor speedcore om gewoon op het forum te zetten? anders moet die ocharme 50 PM sturen
ad: tis bogy, en alst illegaal is word em gebanned aars.Frustos zei:body ffs ga ergens anders de moraalridder uithangen
tis legaal denk ik en so what als het illegaal is ? gaat er iemand van doodgaan?
right presies of gij nooit is iets illegaal doet of download!bogy zei:eigenlijk is het wel illegaal wat je doet, want wederom omzeil je de beveiliging van je xbox... en al is het zonder modchip, het blijft omzeilen...
en anders moet je, als je dan toch zeker bent dat het niet illegaal is, het gewoon hier posten, dan heeft iedereen er iets aan...
als de threadstarter het hier nog niet gepost heeft, zal da wel met een reden zijn zeker...J!nX zei:kzie nie in hoe een ander startscherm illegaal kan zijn, of da nu ga of nie zonder chip, wie lijd eronder as ge nu uwe naam ziet en die x int rood ipv die gewoon groen x.