ge kunt gij alles ZONDER modchip.... gewoon softmodden. tis da dat de regels op tees forum achterhaald maakt.
en ik snap ni wa er zo vreet aan is om de flubber animatie in ander kleurkes te zetten.
mo enfin... met deze legalen tool (volkome legaal omdat gewoon een PC applicatie is):
>> Flubber Text Tool
Flubber Text Tool (FTT) is a joint venture between the developers of FlubberTool & XBox Text Changer, It has the features of both applications built into one, there is no more need to hex edit you bios.
Features:
* Changing of the flubber animation colours.
* Abititly to alter the 'xbox' text using DirectX .X files.
Flubber Text Tool is now renamed to KernelBasher ... please look for this program if you're looking for the latest version.
kunt ge dus nen BIOS costumizen en die moet ge op de een of andere manier dus op uw xdoos krijgen.
of tzal toch iets in diene zjaar zijn, kem het zelf nog nooit gedaan.
as ik mis ben moet ge mij maar verbeteren
