Archief - My custom xbox-bootup :)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fixer187

Legacy Member
ik betwijfel het toch dat het gaat zonder een mod of uwe xbox open te gooien, mischien met een bootskin voor xp...weet er iemand welke windows nu weer op de xbox draait?

Ik stel anders voor dat de Xiron de pm gewoon naar de volgende doorstuurt en dan de 2de aan den 3de enz,...

DiDoria

Legacy Member
fixer187 zei:
ik betwijfel het toch dat het gaat zonder een mod of uwe xbox open te gooien, mischien met een bootskin voor xp...weet er iemand welke windows nu weer op de xbox draait?

Ik stel anders voor dat de Xiron de pm gewoon naar de volgende doorstuurt en dan de 2de aan den 3de enz,...

Doen doen doen :applause: !

Killer_Jon

Legacy Member
ge kunt gij alles ZONDER modchip.... gewoon softmodden. tis da dat de regels op tees forum achterhaald maakt.
en ik snap ni wa er zo vreet aan is om de flubber animatie in ander kleurkes te zetten.
mo enfin... met deze legalen tool (volkome legaal omdat gewoon een PC applicatie is):
>> Flubber Text Tool
Flubber Text Tool (FTT) is a joint venture between the developers of FlubberTool & XBox Text Changer, It has the features of both applications built into one, there is no more need to hex edit you bios.
Features:
* Changing of the flubber animation colours.
* Abititly to alter the 'xbox' text using DirectX .X files.
Flubber Text Tool is now renamed to KernelBasher ... please look for this program if you're looking for the latest version.
kunt ge dus nen BIOS costumizen en die moet ge op de een of andere manier dus op uw xdoos krijgen.

of tzal toch iets in diene zjaar zijn, kem het zelf nog nooit gedaan.
as ik mis ben moet ge mij maar verbeteren ;)

Xiron

Legacy Member
héla héla ni onbeleefd worden é:p
In zijn pm staat gewoon zijn email ...
Kzal den uitleg straks nog is vragen en kzal hem dan naar cooly sturen
omdatge der op kickt ;)

fixer187

Legacy Member
Xiron zei:
héla héla ni onbeleefd worden é:p
In zijn pm staat gewoon zijn email ...
Kzal den uitleg straks nog is vragen en kzal hem dan naar cooly sturen
omdatge der op kickt ;)
haso, ma was toch ni onbeleefd? :unsure: begreep gewoon je post niet...

xbox

Legacy Member
Als het niet illegaal is, wat het volgens mij ook niet kan zijn, aangezien er niet met de harware wordt geprutst, is het misschien toch maar beter als Xiron of de threadstarter zelf het hier gewoon post. Der hebben al mod's gereageerd en ze hebben er niets van gezegd dus ik kan moeilijk geloven dat dan ook verboden is.

mvg

Philippe

bogy

Legacy Member
Dark_One zei:
right presies of gij nooit is iets illegaal doet of download!
heb ik da gezegd? neen toch ...

maar wilt het zeggen da ge iets illegaals doet da je het dan aan de grote klok moet hangen? en anderen ertoe aanzetten om ook illegale dingen te doen?

er is trouwens een reden waarom ik zo "moraalridder"-ig doe...

kwil uwe kop wel is zien als uwe xbox defect is, ge hem opstuurt en ze zeggen; "sorry, uw xbox valt niet meer onder garantie" ... terwijl hij mss 3 maand oud is ... ga je dan ook hier komen zagen da microsoft slechte service is?

trouwens, IK heb de regels NIET gemaakt op dit forum...

Pandoriaantje

Legacy Member
xbox zei:
Als het niet illegaal is, wat het volgens mij ook niet kan zijn, aangezien er niet met de harware wordt geprutst, is het misschien toch maar beter als Xiron of de threadstarter zelf het hier gewoon post. Der hebben al mod's gereageerd en ze hebben er niets van gezegd dus ik kan moeilijk geloven dat dan ook verboden is.

mvg

Philippe
Dacht het niet. Originele bios aanpassen mag dus niet.
en de bootanni/bootlogo's zitten in de bios ingebakken.

raar dat dees al zo lang meegaat, de mods worden soft :applause:

xbox

Legacy Member
bogy zei:
heb ik da gezegd? neen toch ...

maar wilt het zeggen da ge iets illegaals doet da je het dan aan de grote klok moet hangen? en anderen ertoe aanzetten om ook illegale dingen te doen?

er is trouwens een reden waarom ik zo "moraalridder"-ig doe...

kwil uwe kop wel is zien als uwe xbox defect is, ge hem opstuurt en ze zeggen; "sorry, uw xbox valt niet meer onder garantie" ... terwijl hij mss 3 maand oud is ... ga je dan ook hier komen zagen da microsoft slechte service is?

trouwens, IK heb de regels NIET gemaakt op dit forum...

idd, je hebt gelijk, kheb zo al meer zien janken omwille van zo'n feiten! Gelukkig is de mijne al 2 jaar oud. :unsure: btw: als de mijne kapot is koop ik gewoon ne nieuwe of 2de hands hier op het forum, die zijn ook ngo in orde!

mvg

Philippe

Pandoriaantje

Legacy Member
bogy zei:
...
kwil uwe kop wel is zien als uwe xbox defect is, ge hem opstuurt en ze zeggen; "sorry, uw xbox valt niet meer onder garantie" ... terwijl hij mss 3 maand oud is ... ga je dan ook hier komen zagen da microsoft slechte service is?
...
Dan brengt ge die toch gewoon naar mij ;)
Ben toch zeker goedkoper of die ms support :p

count3rkill3r

Legacy Member
treadstarter ? waar ben je :)

geef is wa meer uitleg aub

waveshaper

Legacy Member
ik wacht dus nog op men pm ? heeft al iemand die gekregen ????
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan