Archief - My custom xbox-bootup :)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lemme

Legacy Member
Pandoriaantje zei:
Dacht het niet. Originele bios aanpassen mag dus niet.
en de bootanni/bootlogo's zitten in de bios ingebakken.

raar dat dees al zo lang meegaat, de mods worden soft :applause:

Inderdaad, ik was er ff ni. Maar in de regels staat duidelijk dat praten over chips niet mag. En vermits het hier niet over chips gaat, mag deze van mij open blijven MAAR:

1. Als er van overhand gezegd wordt dat dit dicht moet, moet ik het natuurlijk dicht doen.

2. Gelive NIET te posten hoe het nu juist in z'n werk gaat, maar stuur dat gewoon door. Dan zijn er zeker geen problemen. Dus als je wil weten hoe het in z'n werk gaat, vraag dan hier achter een pm.

Xiron

Legacy Member
hij is nog altijd niet online, vannacht om 4 uur wel , maar antwoorde ni
kzal het doorsturen naar de cooly alsek het weet ;)

DiDoria

Legacy Member
We zullen nog maar ff wachten zeker :).
En heb ook nog geen PM gehad trouwens**

cooly

Legacy Member
Xiron zei:
hij is nog altijd niet online, vannacht om 4 uur wel , maar antwoorde ni
kzal het doorsturen naar de cooly alsek het weet ;)
dus IK krijg et et eerst,
gulder moe w8en :D :p
nee ma ik zal et ook wel doorsture naar mensen die da willen ;)

gStar

Legacy Member
cooly zei:
dus IK krijg et et eerst,
gulder moe w8en :D :p
nee ma ik zal et ook wel doorsture naar mensen die da willen ;)

Zend keer ook naar mij :angry: .

@waveshaper :

Vanwaar in Herentals zijt gij ???

xbox

Legacy Member
Als je zou willen, mag je het dan ook naar mij sturen, maar dit is eerder een zwam aan het worden :)

mvg

Philippe

cooly

Legacy Member
xbox zei:
Als je zou willen, mag je het dan ook naar mij sturen, maar dit is eerder een zwam aan het worden :)
mvg
Philippe
yup,kzal et ook naar u sture ;)
idd tword ier zwam thread :naughty: :)

J!nX

Legacy Member
met beetje zoeken op net kunde ook wel tutorials vinden hoe da ge da (en veel meer) aan uw box kunt veranderen.
taam verkes ;)

-[Weasle]-

Legacy Member
en ikke?:sad:
Vergeet mij maar!:p
*Edit:Neeh echt kwil er ene ast mag,Merci.

Xiron

Legacy Member
cooly zei:
ok,
ma kheb et nog altijd nie :p

join the club :p
allé seg, khad dat beter opgeschreven , diemmn

Puur zwam é :applause:
--> vandaag mijn laatste examen afgelegd en meteen daarna SUPERMARGINAAL in den delhaize jupike gekocht , bij de knapste meest exotische kassierster afgerekend en op de trappen van de kerk gaan achteroverkappen :love:

Resultaat examens
- Historische overzicht van de comm.media 13
- POlitcologie 13
- Maatschappij en instellingen van de hedendaagse periode 4 :bow: :bow:
-Encyclopedie van de comm.wetenschap ook derdoor , punt wetek nog ni

Na een maand en half TIJDENS DE VAKANTIE te hebben gestudeerd, ga ik nu zoooooo zwaaarrrrr genieteeeuuuhhhh
:lol:

Nog ff geduld voor de pm denkek:p

Ulukai5

Legacy Member
Xiron zei:
join the club :p
allé seg, khad dat beter opgeschreven , diemmn

Puur zwam é :applause:
--> vandaag mijn laatste examen afgelegd en meteen daarna SUPERMARGINAAL in den delhaize jupike gekocht , bij de knapste meest exotische kassierster afgerekend en op de trappen van de kerk gaan achteroverkappen :love:

Resultaat examens
- Historische overzicht van de comm.media 13
- POlitcologie 13
- Maatschappij en instellingen van de hedendaagse periode 4 :bow: :bow:
-Encyclopedie van de comm.wetenschap ook derdoor , punt wetek nog ni

Na een maand en half TIJDENS DE VAKANTIE te hebben gestudeerd, ga ik nu zoooooo zwaaarrrrr genieteeeuuuhhhh
:lol:

Nog ff geduld voor de pm denkek:p

4? of moest het 14 zijn? anders zou ik ni zo hard kunnen genieten denk ik :p

Pandoriaantje

Legacy Member
ge kunt miss eens de "xbox scene" afzoeken via google 'hint' 'hint'.
Dan moet ge nie zagen voor info maar krijgt ge het direct :D

:p

Xiron

Legacy Member
hehe das waar :p
Google ff en ge weet het wsch binnen 5 minuten

@ulukai: yep 4 hehe. Maar dat wilt zeggen dat ik gewoon een gecombineerd jaar kan doen (op vub kunde dat dus doen, maar in leuven bv niet , daar hebde zowieso iaj) :
ik ga gewoon naar 1e lic maar pak dat vakje met die 4 mee ...
Dikke chill dus :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan