Lemme
Legacy Member
Pandoriaantje zei:Dacht het niet. Originele bios aanpassen mag dus niet.
en de bootanni/bootlogo's zitten in de bios ingebakken.
raar dat dees al zo lang meegaat, de mods worden soft :applause:
Inderdaad, ik was er ff ni. Maar in de regels staat duidelijk dat praten over chips niet mag. En vermits het hier niet over chips gaat, mag deze van mij open blijven MAAR:
1. Als er van overhand gezegd wordt dat dit dicht moet, moet ik het natuurlijk dicht doen.
2. Gelive NIET te posten hoe het nu juist in z'n werk gaat, maar stuur dat gewoon door. Dan zijn er zeker geen problemen. Dus als je wil weten hoe het in z'n werk gaat, vraag dan hier achter een pm.

.
ad:
.
